خبرگزاری کار ایران

با این راه جذابیت شما چند برابر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۸۹

اصلاح طرح لبخند و یا طراحی لبخند یکی از روش‌های اصلاح جراحی زیبایی و ترمیمی در پزشکی می‌باشد لبخند زیبا و دلنشین در افراد شامل هماهنگی اجزای صورت می باشد که این هماهنگی لازم است تغییراتی در دندان‌ها لثه و برجستگی‌ها اعمال شود تا به آن دست پیدا کرد.

اصلاح طرح لبخند چیست

اصلا طرح لبخند شامل بلیچینگ لمینت دندان کامپوزیت ونیر روکش های سرامیکی و سایر عمل جراحی می باشد که منجر به لبخند زیبا به بیمار هدیه شود البته در بیماران مختلف شرایط متفاوت است  و میزان استفاده از خدمات اصلاح طرح لبخند  بسته به صلاحدید پزشک میباشد اما در مجموع استفاده از خدمات مختلف دندانپزشکی و زیبایی منجر به بهبود شرایط اصلاح لبخند خواهد شد.

آیا اصلاح طرح لبخند برای همه قابل انجام است

طرح لبخند مناسب یکی از ویژگی های افراد موفق است بسیاری از بازیگران مطرح نیز از خدمات طرح لبخند استفاده میکنند تا به عنوان یک سلبریتی مورد توجه بسیاری از طرافداران خود قرار بگیرند اما در مجموع  اصلاح طرح لبخند فقط برای افرادی که دارای خرابی دندان میباشند نیست بلکه همه افرادی که نیاز به لبخند جذاب دارند و علاقمند به داشتن لبخندی منحصر به فرد می باشند می ‌تواند از اصلاح طرح لبخند استفاده کند.

با این راه جذابیت شما چند برابر خواهد شد

یکی از دلایل انجام اصلاح طرح لبخند داشتن لبخند لثه ای است لبخند لثه ای یعنی لبخندی که اتصال بین دندان و لثه و لب بالا نامتقارن است و لبخند زیبایی به شما نخواهد داد.

دلیل دیگر اصلاح طراح لبخند میتواند تغییر رنگ دندان ها باشد که دلیل عمده آن عدم رعایت نظافت دهان و دندان و استعمال سیگار و دخانیات و استفاده بیش از حد از چایی و قهوه میباشد که در گذر زمان منجر به تغییر رنگ دندان ها خواهد شد.

نداشتن دندان هم میتواند عامل دیگری برای استفاده از خدمات طرح لبخند میباشد که در این روش معمولا از خدمات ایمپلنت فوری میتوانید استفاده کنید و پس از آن نسبت اقدام برای سایر مراحل اصلاح طرح لبخند مشاوره دریافت کنید.

بعضی از افراد نیز دندان های مناسبی و یک دستی ندارند ودچار شکستگی دندان های جلو و نامتقارن بودن هستند  که پزشک با اصلاح دندان ها و لب ها نسبت به اصلاح طرح لبخند اقدام میکند.

دندان های کوتاه و یا پوسیدگی دندان ها نیز میتواند عاملی برای اقدام به جهت اصلاح طرح لبخند ها باشد.

مدت زمان اصلاح طرح لبخند به عواملی نظیر نوع جراحی و خدمات استفاده شده برمیگردد این خدمات و نوع آن ها مدت و زمان نقاهت را مشخص خواهد کرد. در مراحل اصلاح طرح لبخند پزشک و جراح همواره به جهت مشاوره در کنار شما خواهد بود.

فواید اصلاح طرح لبخند چیست

اگر به واسطه نیاز فردی و موفقیت های شغلی نیاز به برقراری ارتباطات اجتماعی بیشتری دارید و به جهت فرم صورت و دندانها  می توانید با افراد ارتباط مناسب برقرار کنید جهت تاثیرگذاری بیشتر و موفقیت های شغلی بیشتر می توانید از خدمات اصلاح طرح لبخند استفاده کنید اصلاح طرح لبخند و داشتن طرح لبخند و مناسب میتوانید باعث موفقیت های شغلی و افزایش اعتماد به نفس شود که در رویه زندگی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مراحل اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند و یا همان طرح لبخند هالیوودی یکی از خدمات جراحی های زیبایی محسوب می شود که تمام افرادی که قصد دارند لبخندی زیبا داشته باشند می توانند از آن استفاده کنند اما در کلینیک های مختلف مراحل مختلفی و متفاوتی در خدمات اصلاح طرح لبخند انجام میشود در مرحله اول پس از مراجعه به کلینیک دکتر دهقان و انجام مشاوره های اولیه با پزشک حتما نیاز به عکسبرداری از فک و صورت و دندان ها می باشد بعد از عکسبرداری از فک و صورت و دندان ها نیاز است که پزشک جراح و متخصص نسبت به انجام بررسی های مختلف از روی عکس و ارائه مشاوره های لازم و تصمیمات لازمه در رابطه با اصلاح طرح لبخند هالیوودی را با شما در میان بگذارد

معمولاً پزشک جراح و حرفه ای با بررسی عکس  می ‌تواند هماهنگی و هارمونی بین اجزای صورت را تشخیص دهد و نسبت به اقدامات آتی آگاهی داشته باشد

اصلاح طرح لبخند و یا طراحی لبخند به چه نکاتی باید دقت کرد.

معمولاً پزشک پس از مشاهده عکس از فک و صورت و دندان ها به عمر فضاهای خالی بین دندان ها دقت خواهد کرد همچنین لبه برنده دندان های بالا و پایین بخش مهمی است بررسی های دندانی خواهد بود.

خط لب بالا و پایین نیز یکی دیگر از قسمت های می باشد که در اصلاح طرح لبخند و طراحی لبخند پزشک به آن دقت خواهد کرد.

وضعیت فک و صورت نیز از سایر عوامل تاثیر بر طراحی لبخند می باشد که  میتواند تأثیر مهمی در طراحی لبخند شما داشته باشد عواملی که در انتخاب طرح لبخند موثر می باشد شامل شکل صورت انتظارات شخصی و سن و جنسیت می باشد که هر کدام نسبت به افراد بررسی خواهد شد و پزشک جراح مسلما مشاوره های لازم را به بیمار خواهد داد تا بهترین طرح لبخند به بیمار هدیه داده شود.

خدمات ایمپلنت فوری و  اصلاح طرح لبخند در کلینیک دکتر دهقان با کادری مجرب و با بهترین مواد انجام خواهد شد همچنین در مراحل انجام خدمات دندانپزشکی در کلینیک دکتر دهقان مشاوره های لازمه در هرمرحله به بیمار ارائه خواهد شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز