خبرگزاری کار ایران

سونوگرافی غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۸۴۰

کما بیش همه ما با پروسه سونوگرافی آشنایی داریم. حداقل چیزی که تقریبا همه ما در مورد این پروسه می دانیم این است که زنان باردار برای تعیین جنسیت نوزاد خود تحت این روند قرار می گیرند. اما آیا تنها کاربرد پروسه مذکور همین است ؟ امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام حوزه ها ، علی الخصوص پزشکی ، شاهد ورود دستگاه های مختلف تصویربرداری در پزشکی هستیم که موجب شده اند دامنه کاربرد سونوگرافی گسترده تر شود و حتی در کنار آن ، تست های تصویربرداری تشخیصی دیگری نیز ظهور پیدا کنند. حال سوال پیش می آید آیا همه مراکز تصویربرداری به تجهیزات نوین مجهز هستند ؟ اگر بخواهیم بگوییم کلیه مراکز از بروزترین دستگاه ها استفاده می کنند ، قطعا اغراق کرده ایم. بدین نحو اگر می خواهید سونوگرافی انجام دهید باید نسبت به انتخاب کلینیک مربوطه دقت بالایی از خود نشان دهید. برای این که تصمیم گیری در این باب برایتان سهولت پیدا کند ، می خواهیم مهر ایرانیان ، بهترین سونوگرافی غرب تهران را به شما معرفی کنیم.

بیایید کمی با پروسه سونوگرافی و کاربرد آن بیشتر آشنا شویم تا بدانید چرا مراجعه به بهترین مرکز سونوگرافی در غرب تهران اهمیت دارد. سونوگرافی که گاها با اصطلاح تصویربرداری اولتراسوند یا فراصوت نیز به آن اشاره می شود یک فرایند تشخیصی است. در این فرایند برای اطلاع از اوضاع و احوال ارگان و اندام های درونی بدن و نحوه عملکرد آن ها ، از امواج فراصوت استفاده می شود. با انجام این پروسه می توان به اختلالات و ناهنجاری های بسیاری پی برد. به علاوه این پروسه انواع مختلفی نیز دارد که در مهر ایرانیان ، بهترین مرکز سونوگرافی غرب تهران ، همگی آن ها به انجام می رسند :

سونوگرافی بارداری که به جهت تعیین جنسیت ، نظارت بر نحوه رشد جنین و پی بردن به هر گونه عامل غیر طبیعی در پروسه رشد و نمو کودک به انجام می رسد.

سونوگرافی سه بعدی به سبب وضوح تصویر آن به پزشک کمک می کند که وجود هر فاکتور غیر عادی را سریعا شناسایی کند.

سونوگرافی داپلر نیز به منظور مشاهده جریان خون در رگ و عروق  انجام می شود و به کمک آن هر گونه عارضه مرتبط با خون را می توان تشخیص داد.

سونوگرافی سینه که امروزه برای بانوان به یکی از اساسی ترین تست های تشخیصی مبدل شده است و در کنار ماموگرافی به جهت تشخیص دقیق تر به انجام می رسد. به این خاطر که آمار سرطان سینه در میان زنان سراسر دنیا در حال رشد است ، مراجعه کنندگان زیادی برای انجام سونوگرافی سینه به مرکز مهر ایرانیان واقع در غرب تهران مراجعه می کنند.

سونوگرافی می تواند به عنوان گاید ( راهنما ) همزمان با انجام پروسه های نمونه برداری و بیوپسی بکار گرفته شود تا پزشک با مشاهده مسیر سوزن برای برداشتن نمونه ، این فرایند را با دقت بالاتری به انجام رساند. دیگر انواع سونوگرافی عبارتند از :

سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی آپاندیس

سونوگرافی رحم و تخمدان

سونوگرافی ترانس واژینال

موارد فوق تعداد مختصری از انواع تصویربرداری اولتراسوند هستند ؛ اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره بدانید به سایت مهر ایرانیان رجوع کنید ؛ زیرا هدف ما در این مقاله موضوع دیگری است.

چرا باید به بهترین سونوگرافی غرب تهران برویم ؟

با توجه به موارد فوق که در خصوص انواع و کاربرد پروسه مذکور شرح داده شده اند ، متوجه شده اید که این پروسه می تواند در سلامت انسان تاثیر گذار باشد. دقت کنید که سونوگرافی برای پی بردن و تشخیص هر گونه مشکل در اندام های داخلی بدن به انجام می رسد تا در صورت وجود اختلال ، درمان و مقابله با آن در زمان مناسب آغاز شود. حالا اگر نتایج بدست آمده از هر نوع سونوگرافی انجام شده دقیق نبوده و حتی نادرست باشند ، چه اتفاقی رخ می دهد ؟ قطعا این مسیر اشتباه ادامه پیدا کرده و درمان مناسبی برای اختلال پیش آمده اتخاذ نمی شود. پس بدین نحو اگر برای یک مادر باردار این مشکل رخ داده باشد ، سلامت او یا فرزندش به خطر می افتد ؛ اگر برای یک فرد سرطانی تشخیص اشتباه داده شده باشد ، عدم درمان به موق موجب پیشرفت سرطان و حتی مرگ فرد می شود.

به همین خاطر است که می گوییم انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی بسیار اهمیت دارد. در سونوگرافی غرب تهران ، بهترین و بروزترین تجهیزات تصویربرداری پزشکی وجود دارند که نقص و محدودیت های دستگاه های قبلی را برطرف ساخته و باعث می شوند مراجعه کنندگان از صحت نتایج بدست آمده اطمینان حاصل کنند. علاوه بر دستگاه ها ، این مرکز کادر پزشکی بسیار قوی و با تجربه ای را در اختیار دارد که می توانند هر گونه روند عکسبرداری پزشکی مثل سونوگرافی ، ام آر آی ، سی تی اسکن ، ماموگرافی و غیره را به درستی به انجام رسانند و با درک بالای خود در این زمینه ، نتایج بدست آمده را به درستی تفسیر نمایند. بدین نحو درمان درستی در پیش گرفته و سلامت فرد به او بازگردانده می شود.

چرا مهر ایرانیان بهترین مرکز سونوگرافی در غرب تهران است ؟

مشخصه های منحصر به فرد این مرکز باعث شده که در منطقه غرب تهران بسیار شناخته شده باشد و حتی افراد از دیگر نقاط شهر برای انجام هرگونه پروسه تصویربرداری به آن جا مراجعه کنند . حوزه کاری گسترده ای که این مرکز دارد باعث می شود بیمارانی که به انجام چند فرایند تصویربرداری نیازمند هستند ، به جای مراجعه به مراکز مختلف جهت انجام هر یک از آزمایش ها ، با یک مرتبه رجوع به مهر ایرانیان ، تمام تست های لازم را به انجام رسانند. کادر حرفه ای و خوش رفتار آن جا موجب شده تا بیماران در صورت نیاز به انجام تست دیگر ، برای مراجعه مجدد به مرکز ترغیب شوند. همچنین محیط بهداشتی که از اولویت های هر مرکز درمانی است ، به وضوح قابل مشاهده است.  پیش تر نیز اشاره شده این مرکز سونوگرافی در غرب تهران از بهترین تکنولوژی های تصویربرداری استفاده می کند. بدین نحو احتمال وقوع خطا و اشتباه حین انجام آزمایش یا بعد از آن به حداقل می رسد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز