خبرگزاری کار ایران

3 راز شگفت انگیز داشتن پوست جوان و شاداب

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۳۳۳

آیا پوستی کدر و دارای لک دارید؟ آیا همه ی روش های خانگی جوانسازی پوست را انجام داده اید ولی به نتیجه نرسیده اید؟ همه ما آرزوی یک پوست صاف و شفاف را داریم و برای داشتن پوستی جوان به دنبال حتی هزینه زیاد هستیم. ولی راه کار اصلی چیست؟ آیا هنوز با عصر جدید به دنبال درست کردن ماسک های خانگی مانند زردچوپه باید باشیم؟ شاید این روش ها پاسخ بدهد اما می دانید که موقتیست. بنابراین باید به دنبال یک راه حل دقیق و مناسب برای پوست خود باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود دستگاه های به روز برای انواع پوست و انواع  مشکلات پوستی این مشکلات بر طرف شده و همه خانم ها و البته آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند. اگر از روش های جوانسازی با دستگاه های مختلف استفاده کرده باشید متوجه خواهید شد که همان بار اول نتیجه تغییر پوست خود را می بینید، اگر از این روش ها استفاده کنید به مرور شاهد جوان شدن و شفاف شدن پوست خود می شوید و از شر کرم های گران قیمت بازار خلاص می شوید.

در ادامه ما بهترین دستگاه های نتیجه بخش و پرطرفدار با قیمت مناسب را انتخاب کرده ایم تا شما با خیال راحت با روش و دستگاه مناسب پوست خود آشنا شوید.

3 راز شگفت انگیز داشتن پوست جوان و شاداب

اتوی صورت

یکی از روش های کم خطر ولی مفید استفاده از دستگاه اتوی صورت می باشد. دستگاه اتوی صورت یک روش درمانی با استفاده از دستگاه اولتراسونیک می باشد. این دستگاه با داشتن قابلیت امواج صوتی سطح بالا، باعث نفوذ به سطح زیرین پوست می شود.

وجود این امواج صوتی باعث کلاژن سازی پوست می شود. اتوی صورت باعث ترمیم عضلات صورت و افزایش گردش خون صورت می شود.

این روش به تنهایی باعث برطرف شدن شلی پوست و لیفت آن شده و پوست را مستحکم می کند.

یکی دیگر از مزیت های اتوی صورت درمان کک و مک و جای لک می باشد که به خاطر آفتاب سوختگی و علائم دیگر به وجود آمده است.

همچنین از مزیت های فوق العاده این دستگاه استفاده از آن برای درمان سیاهی  زیر چشم ها می باشد. با این تفاسیر دستگاه اتوی صورت را می توان یک دستگاه چندکاره نامید.

توسط این دستگاه شما می توانید هم پاکسازی هم جوانسازی و هم لایه برداری و هم لیفت را بدون هیچ آموزش خاصی انجام دهید.

این دستگاه یک دستگاه جدید در دنیای پوست و زیبایی مجسوب می شود که بدون اثر تهاجمی روی پوست چندین کار را انجام می دهد. این دستگاه که به دستگاه اسکرابر پوست معروف است بدون آسیب رسانی به پوست و بدون هیچ عوارضی، پوست را لایه برداری و پاکسازی می کند.

ویژگی دستگاه اتوی صورت

  • درمان پیری
  • درمان چروک
  • جوانسازی پوست
  • ماساژور پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • لیفت کننده پوست
  • حذف چربی اضافه پوست
  • افزایش جذب مواد مغذی

3 راز شگفت انگیز داشتن پوست جوان و شاداب

مینی هایفو

اگر برای جوانسازی پوست، روش های تزریقی را دوست ندارید این مطلب را درباره تکنولوژی هایفو بخوانید.

در روش هایفو از نوعی موج برای نفوذ به بافت پوست استفاده می شود. امواج هایفو با تحریک سلول های پوستی به تولید کلاژن کمک کرده و باعث سفت شدن پوست می شوند. سیستم اتوماتیک تصویر برداری دستگاه مینی هایفو به طور عمقی و دقیق پوست را هدف قرار می دهد.

این دستگاه به طور کارآمد برای پوست صورت، گردن و درجه کم آن برای پوست دور چشم قابل استفاده است.

همچنین از این روش برای سفت شدن پیشانی نیز استفاده می کنند که می تواند جایگزین بوتاکس باشد. دستگاه مینی هایفو برای لیفت ابرو و بهبود شلی پوست و خطوط روی گردن هم کاربرد دارد و همچنین ایفو از افتادگی صورت جلوگیری کرده و فرم صورت را به شکل V حفظ می کند. از این دستگاه برای کل صورت و گردن می توانید استفاده کنید.

استفاده از دستگاه مینی هایفو خانگی بدون هیچگونه درد و عوارض جانبی می باشد و نیاز به استراحت ندارد.

از دستگاه مینی هایفو می توانید در خانه و مراکز درمانی استفاده کنید.

نکته: قبل از انجام هایفو از کرم های بی حسی استفاده کنید همچنین باید توجه کنید که اثرات هایفو بعد از یک ماه مشخص می شود.

بهتر است قبل از افتادگی پوست، از دستگاه هایفو استفاده کنید.

ویژگی دستگاه مینی هایفو

  • باعث لیفتنگ صورت و رفع شلی پوست
  • کاهش چین و چروک پوست
  • شاداب شدن پوست
  • رفع چربی اضافه غب غب
  • روشن کننده پوست
  • کنترل روند پیری

پلاسما جت

می دانید که حذف جای جوش و اسکار کار سختی می باشد و نیاز به جراحی دارد و عمل جراحی نیز باعث ایجاد درد و خونریزی می شود.

از دستگاه پلاسما جت برای از بین بردن خال های سطحی و ضایعات گوشتی، رفع لکه ها و چین و چروک های پیشانی استفاده می شود.

دستگاه پلاسما جت اثر فوق العاده ای برای از بین بردن پف پشت چشم و زیر چشم و لیفت آن دارد. در افتادگی پلک توسط دستگاه پلاسما دیگر نیاز به عمل جراحی نیست.

پلاسما جت یک دستگاه پزشکی می باشد که مجهز به انرژی سطح پایین است و در درمان انواع گوناگون پوست کاربرد دارد.

افتادگی پلک یکی از معضل های بسیاری از خانم ها می باشد که باعث پیری چهره می شود، به دلیل نازک بودن پوست دور چشم، پلک زود تر دچار شل شدگی و افتادگی می شود به همین دلیل استفاده از دستگاه پلاسما جت می تواند به درمان افتادگی پلک کمک کند، این دستگاه برای درمان و بر طرف کردن افتادگی پلک بالایی و بالا کشیدن آن موثر است.

در واقع می توان گفت که استفاده از پلاسما جت باعث لیفتینگ و کشیدگی پوست صورت می شود.

یک هفته بعد از انجام جوانسازی با استفاده از دستگاه پلاسما جت، نقطه گذاری ها التیام یافته و محل کربنیزه شده پوست که با دستگاه لیزر شده است، بعد از گذشت چهار هفته به صورت کامل محو شده و پوست صاف و بدون چین و چروک می شود.

همچنین یکی از مزیت های استفاده از دستگاه پلاسما چت دائمی بودن آن است. و شخصی ک  تحت درمان قرار گرفته است، هیچ گونه زخم یا عفونتی بر روی پوست خود احساس نمی کند.

ویژگی دستگاه پلاسما جت

  • رفع چین و چروک و خطوط ریز
  • پاک کردن تتو
  • از بین برد خال، زگیل و لک
  • لیفتینگ و جوانسازی صورت
  • بهبود رنگدانه بافت

محصولات مراقبتی پوست را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید انواع مدل های خانگی دستگاه اتوی صورت، دستگاه مینی هایفو و دستگاه پلاسما جت را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی آنا، از سال 1396 تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما می توانید جهت خرید انواع تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، تماس حاصل نمایید..

شماره های تماس: 09129614014

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز