خبرگزاری کار ایران

آیا تمامی پاساژ های تهران را می شناسید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۳۰۸

قطعا اکثر افرادی که ساکن کلانشهر تهران هستند از وجود برخی از پاساژ ها و مراکز خرید مدرن آگاهی لازم را ندارند. معمولا افراد برای راحتی و رفاه شان تنها مراکز خرید و پاساژ نزدیک به محل زندگی شان را می شناسند. به همین خاطر هنگامی که به عید نوروز نزدیک می شویم نمی توانیم لباس و یا محصول خاصی را که مد نظرمان است را تنها در یک مرکز خرید پیدا نماییم. در صورتی که با سایر مراکز خرید پر طرفدار و محبوب در تهران آشنایی داشته باشیم، می توانیم یک روز را به گشتن در این پاساژ سپری نماییم.

به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به معرفی بهترین و محبوب ترین پاساژ های تهران بپردازیم. البته یکی از جالب ترین مسائل در خرید از پاساژ های تهران این است که شما دیگر لازم نیست به صورت حضوری به تمامی پاساژ ها مراجعه کنید، بلکه می توانید بدون طی کردن مسیر های طولانی و ماندن در ترافیک های شلوغ تهران، تنها با مراجعه به سایت moshtaripasand.com به تمامی محصولاتی که در پاساژ های تهران می باشد، دسترسی داشته باشید. محصولاتی از قبیل شومیز، سارافن، تونیک، لباس مجلسی، پوشاک بچه گانه و مردانه، عینک، ساعت، مانتو، اکسسوری، طلا و جواهر، لوازم دکوری خانه و آشپزخانه و... .

پر طرفدارترین پاساژ های تهران

در هر یک از مناطق تهران، پاساژ ها و مراکز خرید متعددی وجود دارد که محصولات متفاوت و گوناگونی را ارائه می کنند. قطعا بسیاری از افراد با این پاساژ ها و مراکز خرید در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آشنایی ندارند و همین امر نیز موجب می شود که نتوانند به آنها سر بزنند. همچنین ممکن است که شما از پاساژ هایی که در محله تان وجود دارد، آگاهی نداشته باشید. با مطالعه این مقاله با پر طرفدارترین پاساژ های تهران آشنا می شوید و به راحتی می توانید به مراکز خرید و پاساژ های نزدیک تان مراجعه نمایید.

پاساژ تیراژه تهران

یکی از پاساژ های محبوب در تهران، پاساژ تیراژه می باشد. این پاساژ دارای 2 شعبه می باشد که یکی از آنها در بزرگراه اشرفی اصفهانی و شعبه دیگر آن در اتوبان امام علی واقع شده است. پاساژ تیراژه ای که در بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع شده است نسبتا جدید می باش و دارای 5 طبقه است که هر یک از طبقات آن خدمات مختلفی را ارائه می دهند. طراحی مدرن این پاساژ و محصولات با کیفیتی که در آن ارائه می شود، موجب محبوبیت بیشتر آن نزد خریداران و بازدیدکنندگان شده است. محصولات متنوعی که در این پاساژ ارائه شده است، شامل پوشاک مردانه و زنانه، لباس مجلسی، اکسسوری، طلا و جواهرات، شال و روسری، مانتو، لباس بچه گانه، سیسمونی و... می باشد.

شعبه دیگر پاساژ تیراژه که در اتوبان امام علی واقع شده است، در سال 1392 افتتاح گردیده و دارای دسترسی آسانی می باشد. این مرکز خرید تیراژه نیز در 5 طبقه احداث شده است و هر یک از طبقات آن خدمات و محصولات مختلف و متنوعی را ارائه می دهند. شما در این پاساژ می توانید محصولات متنوع و با کیفیتی را مشاهده نمایید. از برند های خارجی تا ایرانی در این پاساژ تا تنوع فروشگاه های آن، همه و همه موجب محبوبیت شعبه دوم پاساژ تیراژه شده اند. حتی می توانید برای خرید سارافن زنانه، مانتو، بدلیجات، اکسسوری های خاص، کیف و کفش برند، لباس مجلسی منحصر به فرد به این پاساژ بیاید.

پاساژ کوروش تهران

یکی دیگر از پاساژ های محبوب در تهران که کمتر کسی ممکن است آن را نشناسد، پاساژ کوروش تهران می باشد. این پاساژ بزرگ و مدرن در سال 1397 افتتاح شده و بسیار پر طرفدار است. پاساژ کوروش تهران واقع در اتوبان ستاری، خیابان پیامبر جنوبی می باشد. این پاساژ بزرگ دارای 18 طبقه است که 9 طبقه آن را واحد های تجاری و اداری تشکیل داده اند و 9 طبقه دیگر آن به پارکینگ های اختصاصی پاساژ کوروش اختصاص یافته است. شما هنگام مراجعه به این پاساژ دیگر دغدغه پیدا کردن جای پارک را ندارید و می توانید به راحتی در پارکینگ های اختصاصی این پاساژ پارک کنید

تمامی طبقات پاساژ کوروش به فروشگاه های لباس اختصاص نیافته است. شما در طبقه سوم به بالا می توانید پردیس سینمایی کوروش، شهربازی، رستوران، کافه و... اختصاص یافته است. البته در فروشگاه هایی که در این مجموعه فعالیت دارند، محصولات گوناگونی ارائه شده است که قیمت نسبتا مناسبی دارند. شما می توانید با مراجعه به این پاساژ بزرگ نیاز های خود را رفع کرده و هر چیزی را که لازم داشته باشید خریداری نمایید.

حتی یکی از بخش های طبقه 2-  این پاساژ به هایپر استار اختصاص داده شده که شما می توانید به راحتی نیاز های خانه و آشپزخانه تان نیز بر طرف نمایید. محصولاتی که در طبقات 2- تا طبقه 1 ارائه شده است شامل مانتو زنانه، پوشاک مردانه، لباس مجلسی زنانه و مردانه، ساعت، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم آشپزخانه ،لوازم دکوری منزل، شال و روسری، اکسسوری، کلاه، طلا و جواهرات، لوازم آشپزخانه و... می باشد. شما حتی می توانید برای خرید تونیک، لباس زیر و... نیز علاوه بر این پاساژ به پاساژ ارگ سنتر مراجعه نمایید.

آیا تمامی پاساژ های تهران را می شناسید؟

پاساژ پالادیوم تهران

یکی دیگر از پاساژ های محبوب که در محله زعفرانیه تهران واقع شده است، پاساژ پالادیوم می باشد. این پاساژ با طراحی مدرن و منحصر به فرد خود توانسته نظر بسیاری از خریداران و بازدید کنندگان را به خود جلب نماید. البته محصولاتی که در این پاساژ ارائه می شود از برند های خارجی و ایرانی می باشد که بسیار با کیفیت است. البته ممکن است در بازدید اول متوجه بالا بودن قیمت های محصولات این پاساژ شوید که این بالا بودن قیمت نیز به علت ارائه محصولات خارجی می باشد.

یکی از ویژگی هایی که موجب محبوبیت پاساژ پالادیوم شده است، طراحی داخلی و خارجی مدرن این پاساژ است. محصولاتی هم که در این پاساژ ارائه شده است شامل پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، اکسسوی، طلا و جواهرات، لوازم آشپزخانه و لوازم دکوری منزل، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت های برند، مانتو، انواع تیشرت ها، لباس زیر زنانه و مردانه و... می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز