خبرگزاری کار ایران

قیمت و خرید دربهای ضد سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۲۹۳

خیلی از درب هایی که در گذشته برای ساختمان استفاده می شد، قدرت و کیفیت لازم برای جلوگیری از ورودهای غیرمجاز را نداشتند.به همین دلیل است که به تدریج درب های مستحکم و مقاوم دیگری مثل درب ضد سرقت، جای خود را به درب های قدیمی تر داد.درب های ضد سرقت، یکی از بهترین محصولاتی است که در بازار درب و پنجره وجود دارد. این درب ها، ساختار منحصر به فردی دارند که طبیعتا مقاومتشان در برابر هرگونه آسیب و ضربه ای را بالاتر می برد.

به همین دلیل است که در این مقاله می خواهیم به تمام نکاتی که در مورد یک درب ضد سرقت وجود دارد اشاره کنیم. اما قبل از هر چیزی اجازه بدهید که در مورد قیمت و خرید دربهای ضد سرقت صحبت کنیم.

قیمت درب ضد سرقت

یکی از اصلی ترین نکاتی که در این مورد باید بدانید این است که درب ضد سرقت انواع زیادی دارند که طبیعتا قیمت هر یک از آن ها را متفاوت تر خواهد ساخت. مثلا قیمت درب ضد سرقت ایرانی از درب های ضد سرقت ترک ارزان تر است.اما به طور کلی درب های ضد سرقت ممکن است از 7 الی 8 میلیون شروع شوند و بسته به متریال به کار رفته در آن ها، قیمتشان نیز بالاتر برود.اما این متریال، ممکن است اثر زیادی در قیمت درب های ضد سرقت داشته باشند. مثلا بسیار مهم است که لولا و قفل و زبانه ی درب از چه جنسی باشد. یکی از بهترین جنس هایی که در بازار وجود دارد، قفل و زبانه های برنجی ساخت کشور ترکیه است که کیفیت بسیار بالا و جنس خیلی مرغوبی دارد. به همین دلیل است که قیمت درب هایی که دارای چنین ابزار و یراقی هستند، گران تر خواهد بود.

همچنین جنس چوب به کار رفته در ساخت درب ضد سرقت نیز حائز اهمیت است. ممکن است گاهی درب ضد سرقت از جنس چوب های سنگینی مثل بلوط یا گردو ساخته شود که در این صورت قیمت خیلی بالایی پیدا می کند. اما چوب درخت های رایج تری مثل درخت روس یا کاج نیز وجود دارد که قیمت درب ضد سرقت را پایین تر می آورند.گاهی مواقع نیز ممکن است که خود درب از MDF ساخته شود و روکش روی آن از جنس چوب باشد که در این صورت قیمت درب ارزان تر خواهد بود.به طور کلی هر چقدر که کیفیت ساخت و متریال درب ضد سرقت بالاتر باشد، قیمت درب مربوطه نیز گران تر خواهد بود.البته نباید از موضوع برند درب ضد سرقت نیز غافل شد. برخی از برندهای موجود در بازار، گران تر هستند.

خرید درب ضد سرقت

یکی از معضلات بسیار بزرگ خریداران این است که نمی توانند به هر فروشنده و سازنده ای اعتماد کنند. متاسفانه درب های ضد سرقت تقلبی و بی کیفیت به قدری در بازار زیاد شده است که تشخیص آن ها از درب های اصلی، کار دشوار و پیچیده ای است.به همین دلیل است که نمی توان از هر فروشگاه و مغازه ای این کالا را خریداری کنید. در ادامه می خواهیم به یکی از بهترین فروشندگان و سازندگان درب های ضد سرقت در ایران اشاره کنیم که سال هاست در این زمینه مشغول به فعالیت است.نام شباک صنعت برای کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند یا کسانی که قبلا به دنبال خرید درب ضد سرقت رفته اند، نامی آشنا و معروف است. شباک صنعت بیش از 1 دهه است که در میان شما حضور دارد و بهترین محصولات درب و پنجره را به شما عزیزان عرضه کرده است.بهترین درب های ضد سرقت را می توانید از این فروشگاه خریداری کنید. کافیست سری به وب سایت این مجموعه ی صنعتی بزنید، کالاها و درب های ضد سرقت متنوعی که در آن وجود دارد را ببینید و سپس با توجه به نیاز خود، بهترین کالای موجود را تهیه کنید.شباک صنعت در اسرع وقت، کالای مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار خواهد داد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی

یکی از بهترین محصولاتی که در حال حاضر، در بازار وجود دارد، درب های ضد سرقت ایرانی است. در واقع سه تا از رایج ترین درب هایی که امروزه عرضه می شوند، درب های ترک، چینی و ایرانی هستند که هر یک از آن ها کیفیت منحصر به فردی دارند.مثلا می دانید که درب های ضد سرقت ترک، بهترین محصول موجود در بازار ایران هستند. این درب ها دارای کیفیت قابل قبول و خوبی هستند و می توانید از آن ها به عنوان درب ورودی واحد استفاده کنید چرا که قدرت ایمنی بسیار بالایی دارند. البته طبیعی است که درب های ترک بسیار گران قیمت می باشند و هر کسی نمی توانند از پس هزینه های خرید آن ها بربیاید.

اما درب ضد سرقت ایرانی علاوه بر کیفیت نسبی، قیمت خوبی هم دارند. در واقع درب های ضد سرقت ایرانی توانسته اند به سرعت جای محصولات چینی و ترک را در میان خریداران بگیرند و به یکی از محصولات محبوب بازار درب و پنجره تبدیل شوند. این درب ها علاوه بر این که از چوب های مرغوب در ساخت بهره مند می شوند، توانسته اند که ایمنی معقول و قابل قبولی را نیز فراهم کنند.شما می توانید درب های ضد سرقت ایرانی را با طرح و رنگ مورد نظر خود از وب سایت شباک صنعت تهیه کنید.

قیمت و خرید دربهای ضد سرقت

مزایای درب ضد سرقت

  •  خیلی ساده و سریع نصب می شوند و دردسر خاصی ندارند.
  •  هر چقدر که به آن ضربه یا آسیب وارد کنید، بعید است که دچار خرابی شود. البته نباید فراموش کنید که این میزان از مقاومت، ممکن است متفاوت باشد چرا که جنس تمام درب های ضد سرقت یک جور نیست.
  • می توان در طرح ها و رنگ های خیلی زیاد و متنوعی تهیه کرد. به همین خاطر است که با هر دکوراسیون و سلیقه ای می توانند هماهنگ باشند. اما درب های چوبی ضد سرقت، زیبایی منحصر به فرد و فوق العاده ای دارند که سنگینی و وقار خاصی را برای دکور منزلتان به همراه می آورند.
  •  عموما اگر از جنس چوب هم نباشند، حتما روکش چوبی خواهند داشت. این روکش ها گاها دارای بافت طبیعی خود چوب هستند که زیبایی خوبی دارند. عموما از چوب درخت راش برای ساخت روکش استفاده می شود.
  •  عایق سازی صوتی محیط است. به همین دلیل می توان از این درب ها برای محیط های شلوغ و شهرهای پر سر و صدا استفاده کرد و به این ترتیب آرامش زیادی را برای محیط به همراه آورد.
  • درب های ضد سرقت ضد حریق نیز می باشند. البته این مسئله بدان معنی نخواهد بود که این درب ها هیچ وقت آتش نخواهند گرفت. بلکه منظورمان این است که مقاومت بیشتری از خود در برابر آتش نشان می دهند.
  •  می توان روی این درب ها، دوربین های هوشمند نیز نصب کرد. به طور کلی امکان وصل کردن امکانات مختلفی از جمله قفل های کارتی و دوربین و...وجود دارد.
  • درب های ضد سرقت بسته به کیفیت خود، می توانند ضد زنگ نیز باشند. بنابراین در صورت برخورد با رطوبت و نم، نیازی نیست که نگران قسمت های فلزی اینگونه درب ها شوید.
  •  عمر طولانی و پر باری دارند. به این معنی که نیازی به تعمیر مداوم آن ها نخواهد بود. در ضمن باید بدانید که این درب ها، نشکن هستند و خراب نمی شوند.
  •  اگر بخواهید درب ضد سرقت را باز کنید، همواره باید کلید اصلی را به همراه داشته باشید. به این معنی که هیچ سارقی با استفاده از شاه کلید یا ابزارهای دیگر، قادر به باز کردن درب ضد سرقت نخواهد بود.
  •  می توان روی آن ها قفل های دیجیتال نصب کرد. این قفل ها ممکن است با استفاده از کارت یا اثر انگشت باز شوند. خلاصه این که از هر لحاظ، درب های ضد سرقت می توانند امنیت محیط را بالاتر ببرند.

انواع درب های ضد سرقت از لحاظ متریال

درب ضد سرقت فلزی: یکی از اصلی ترین درب های ضد سرقت موجود در بازار، از جنس پروفیل های فلزی یا فولادی ساخته می شود که مقاومت خیلی زیاد و بالایی دارد. در واقع این نوع درب ها، یک جور چهارچوب فلزی هستند که بدنه ی اصلی درب داخل آن قرار می گیرد. سپس روی آن را با عایقی از جنس پشم سنگ یا پشم شیشه می پوشانند. این درب ها به خاطر مقاومت خارق العاده ای که دارند، در جاهای مهم و حساس به کار می روند. طبیعتا هر چقدر که جنس این پروفیل ها بهتر و ضخیم تر باشد، مقاومت و استحکام درب نیز بالاتر خواهد رفت. در نتیجه درب ایمن تری نیز خواهید داشت.

درب ضد سرقت چوبی: چوب یکی از اصلی ترین متریال در ساخت درب های ضد سرقت به حساب می آید. ممکن است چوب به کار رفته در این درب ها از درخت راش، بلوط یا گردو و گیلاس باشند. این چوب ها در قیاس با چوب دیگر درخت ها از تراکم و مقاومت بیشتری برخوردار هستند و طبیعی است که در ساخت درب های ضد سرقت از آنها استفاده شود. اما باید بدانید که درب های ضد سرقت تمام چوب گران هستند. برای این که مقاومت این چوب ها را افزایش بدهند، روی آن ها را با یک یا چند ورقه ی فولادی می پوشانند. به این ترتیب ممکن است که وزن درب ها متفاوت شود.

انواع درب های ضد سرقت از لحاظ کشور ساخت

همان طور که گفتیم که درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران، ساخت کشور ترکیه، چین و ایران هستند. البته در برخی فروشگاه ها می توانید درب های ضد سرقت ایتالیایی نیز به فروش می رسند اما به خاطر قیمت بسیار بالای آن ها، معمولا به عنوان کالای خاص و لوکس در نظر گرفته می شوند.

در ادامه می خواهیم به هر یک از این درب های ضد سرقت اشاره کنیم:

درب ضد سرقت چینی: اصلی ترین نکته ای که در مورد درب های ضد سرقت وجود دارد این است که ورق های فولادی در ساختار این درب ها به کار نمی رود. به همین دلیل نمی توان اطمینان زیادی در مورد کیفیت آن ها داشت اما در عین حال، کیفیت هر یک از این محصولات چینی ممکن است متفاوت باشد و گاهی مواقع قیمت آن ها حتی از درب های ضد سرقت ایرانی نیز بیشتر است.

درب های چینی در برابر حرارت و رطوبت می توانند به خوبی مقاومت کنند. در ضمن فراموش نکنید که تنوع قیمتی درب های ضد سرقت چینی بسیار بالاست و هر کسی با هر بودجه ای، می تواند اقدام به خرید درب ضد سرقت چینی بکند.

قیمت و خرید دربهای ضد سرقت

ویژگی درب های ضد سرقت چینی

  • دارای چهار عدد لولا هستند که به شکل مخفی کار شده اند و با استفاده از آن ها می توانید درب را رگلاژ کنید.
  •  گرچه در ساختار این درب ها از ورق فولادی استفاده نمی شود اما جنس اصلی آن ها از فلز است یا این که روکش فلزی رویشان کشیده می شود.
  • قیمت درب های ضد سرقت چینی چندان بالا نیست و به همین دلیل به صرفه می باشند.
  • دارای قفل های محکمی هستند که در چهار جهت باز می شوند و دارای 13 زبانه می باشند.
  • بزار و یراق به کار رفته در درب های چینی نیز عموما با کیفیت و مرغوب هستند و می توان برای آن ها، از کلیدهای کامپیوتری نیز استفاده کرد.

درب ضد سرقت ایرانی

همان طور که اشاره کردیم، این درب های تولید داخل، توانسته اند که گوی سبقت را از رقیب چینی خود بگیرند و به یکی از محصولات محبوب این روزها تبدیل شوند. ظاهر درب های ایرانی به درب های ترک شبیه است و همان زیبایی و شیکی را دارد.

به طور کلی بستگی دارد که چقدر برای خرید درب ضد سرقت ایرانی هزینه می کنید چرا که برخی از درب های ایرانی نیز کیفیت چندان بالایی ندارند.همچنین باید اشاره کنیم که برخی از شرکت های ایرانی، اقدام به مونتاژ قطعات درب ضد سرقت ترک می کنند و به همین دلیل گاهی مواقع قیمت آن ها نیز بسیار زیاد می شود.

نکته اینجاست که اگر از جای درستی، درب ضد سرقت خود را خریداری کنید، می توانید از خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید.طراحی روی بدنه ی درب های ضد سرقت ایرانی بسیار زیباست و چیزی کم از نمونه های خارجی ندارد.

ویژگی های درب ضد سرقت ایرانی

  • اصلی ترین چوبی که در ساخت اینگونه درب ها به کار می رود، چوب درخت بلوط و راش است که تراکم خوبی دارند و بدنه ی مستحکمی برای درب می سازند.
  • کمتر پیش می آید که از فلز برای ساخت درب ضد سرقت ایرانی استفاده کرد چرا که سلیقه ی ایرانی بیشتر به سمت درب های چوبی است.
  • درب ایرانی نیز مانند دارای درب های چینی دارای چهار لولا است که بتوان درب را رگلاژ کرد.
  • قفل های به کار رفته در این درب نیز دارای 8 زبانه می باشند که از دو سمت وارد چارچوب می گردند.
  • در برخی موارد ممکن است از پی وی سی نیز برای ساخت روکش درب های ضد سرقت ایرانی نیز استفاده شود.
  • ابعاد استاندارد درب ضد سرقت ایرانی، 210 در 110 سانتی می باشد.

درب ضد سرقت ترک

یکی از بهترین محصولاتی که در بازار ایران وجود دارد، درب های ضد سرقت ترک هستند که هم از لحاظ تراکم چوب به کار رفته و هم یراق آلات بسیار با کیفیت و مرغوب هستند. البته لازم به ذکر است که قیمت این محصول بالاست و به عنوان کالایی لوکس محسوب می شوند.

شما می توانید تمامی این درب ها را از وب سایت شباک صنعت خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز