خبرگزاری کار ایران

پارتیشن شیشه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۹۲

امروزه دکوراسیون داخلی بیشتر از هر وقت دیگر مورد توجه افراد است. شرکت های بزرگ با پرداخت هزینه های زیاد به دنبال داشتن یک دکور جذاب و خاص برای محل کار کارمندها هستند. با توجه به کم بودن متراژهای ساختمان در شهرهای بزرگ، استفاده کردن از پارتیشن یکی از راه های ایجاد فضا سازی در محیط داخلی می باشد. پارتیشن ها در واقع یک جدا کننده محسوب می شوند که به کمک آن ها می توان از فضای داخلی یک ساختمان بهترین استفاده را کرد. پارتیشن بیشتر برای محیط های اداری استفاده می شود ناگفته نماد که برای محیط های مسکونی نیز کاربرد دارد. پارتیشن انواع مختلفی دارد و که جنس آن ها با هم متفاوت است.

پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین و محبوبترین نوع پارتیشن است که این روزهای استفاده از آن خیلی رواج پیدا کرده است. پارتیشن شیشه ای به خوبی فضای داخلی یک ساختمان را تقسیم می کند و به دلیل شفاف بودن جذابیت خاصی دارد و فضا را لوکس تر نشان می دهد. پارتیشن شیشه ای به دو صورت نصب می شود. در حالت اول صفحات شیشه ای با ارتفاعی اندازه سقف به وسیله قاب ها نصب می شوند و در حالت دوم ارتفاع آن ها کوتاه تر از سقف می باشد. یکی از ویژگی های مهم و فوق العاده پارتیشن شیشه ای این است که جلوی ورود نور را نمی گیرد و این قابلیت را دارد که به خوبی نور را در قسمت های مختلف ساختمان به جریان بیاندازد. پارتیشن شیشه ای در جاهای مختلف قابل استفاده است.

پارتیشن شیشه‌ای

نصب پارتیشن شیشه ای

نصب پارتیشن شیشه ای دارای فواید زیادی است. پارتیشن شیشه ای هزینه کمتری نسبت به بقیه جدا کننده ها و یا دیوارهای سفالی و آجری دارد. به راحتی و بدون هیچ شلوغی قابل نصب است. در هر مقایسی که نیاز باشد می توان از پارتیشن شیشه ای استفاده کرد. بعد از نصب پارتیشن شیشه ای می توان آن ها را تغییر داد و به صورت متحرک و ثابت می باشد. پارتیشن شیشه ای به دلیل شفافیتی که دارند محیط های کاری را پر انرژی تر می کند. علاوه بر این پارتیشن شیشه ای خیلی لوکس و شیک می باشد و نمای مدرنی ایجاد می کند. این پارتیشن ضخامت کمی دارد و فضای کمی اشغال می کند. همچنین عایق صدا نیز است. در مدت زمان خیلی کوتاهی می توان پارتیشن شیشه ای را نصب کرد. رنگ ها مختلفی دارد و در طرح های متفاوت پیاده سازی می شود.

پارتیشن شیشه‌ای

نکات استفاده پارتیشن

برای کسانی که قصد استفاده از پارتیشن شیشه ای را دارند قیمت مهم است. قیمت پارتیشن شیشه ای به عواملی مختلفی بستگی دارد. یکی از عواملی که در هزینه این نوع پاتیشن موثر می باشد ابعاد و ارتفاعی است که پارتیشن ساخته می شود. قطعا هر چقدر ارتفاع کار بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر است. یکی دیگر از عواملی تاثیر زیاد در هزینه پارتیشن شیشه ای دارد نوع شیشه ای می باشد که برای پارتیشن استفاده می شود. شیشه هایی که برای پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند شامل: لمینت، سند بلاست و سکوریت هستند. شیشه های سکوریت قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند. همچنین نوع پارتیشن شیشه ای که فریم دار یا فریم لس باشد در قیمت آن تاثیرگذار است. علاوه بر این ها داشتن چند درب برای پارتیشن شیشه ای نیز در هزینه کل موثر است.

پارتیشن شیشه ای فریم دار یکی از انواع پارتیشن شیشه ای است که برای پیاده سازی آن از موادی مثل ام دی اف یا آلومینیوم استفاده می کنند. پارتیشن شیشه ای فریم دار بیشتر برای امکان ادارای به کار می رود و در آن می توان از انواع شیشه استفاده کرد. پارتیشن شیشه ای فریم لس با فریم دار کاملا متفاوت است و برای پیاده سازی آن از هیچ موادی استفاده نمی شود و کاملا شیشه ای است. این نوع از پارتیشن شیشه ای یکی از زیباترین نوع می باشد که جذابیت زیادی دارد. پارتیشن های شیشه ای دیگری نیز وجود دارد که متحرک هستند و با توجه به فضای مورد نیاز می توان آن ها را حرکت داد. یک نوع از پارتیشن شیشه ای به صورت رنگی است که در آن از شیشه های رنگی استفاده می شود.

برای نصب پارتیشن شیشه ای باید به یکسری از نکات توجه کرد. ابتدا باید هدف از نصب پارتیشن شیشه ای مشخص شود و اینکه از چه نوعی از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود. در شرکت های برای اینکه یک بخش را از دیگر بخش ها جدا کنند و فضا سازی مناسبی در کنار دید کارمندان داشته باشند از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنند. پارتیشن شیشه ای را به هدف عایق حرارتی و صوتی نیز می توان به کار برد. اگر در یک محیط نیاز است تا نور کاملا در فضا پخش شود بهتر از پارتیشن شیشه ای شفاف و بی رنگ استفاده کرد. قبل از نصب هر گونه پارتیشن ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید تا بتوانید به نتیجه ای که می خواهید برسید.

پارتیشن شیشه ای فقط مختص شرکت ها و اماکن اداری نمی باشد. پارتیشن شیشه ای را می توان در منازل مسکونی نیز استفاده کرد. کاربرد پارتیشن شیشه ای در منازل نیز همانند شرکت ها می باشد و به منظور جدا کردن فضاهای مختلف به کار می رود. یکی از کابردهای پارتیشن شیشه ای در منازلی می باشد که دارای نور گیر و یا گلخانه هستند. همچنین پارتیشن شیشه ای را می توان برای بالکن نیز استفاده کرد. پارتیشن شیشه ای با شیشه رنگی و مات می تواند جلوه زیبایی به خانه دهد. شیشه سکوریت یکی از شیشه های مقاوم در پارتیشن بندی می باشد. از این نوع شیشه می توان برای بالکن ها استفاده کرد زیرا به جز مقاوم بودن، عایق صدا و دما نیز محسوب می شوند. نصب پارتیشن شیشه ای باید توسط افراد ماهر و حرفه ای در این زمینه انجام شود. همچنین تشخیص پارتیشن شیشه ای مناسب برای یک مکان نیز توسط این افراد صورت می گیرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز