خبرگزاری کار ایران

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۰۰

انتخاب یک کادو مناسب و مورد پسند برای بعضی از افراد ممکن است دشوار باشد و در این مطلب قصد داریم شما را بهترین کادو های سورپرایز کننده ازجمله چاپ روی تیشرت دخترانه،چاپ تیشرت عکسچاپ و لیوان حرارتی سفارشی آشنا کنیم.

چاپ روی تیشرت دخترانه

چاپ روی تیشرت دخترانه می توانید از تیشرت های بسیار متنوعی استفاده کنید و ما در این مطلب چند مورد را به شما معرفی می کنیم. از منتخب ترین تیشرت ها برای چاپ عکس می توان به تیشرت لانگ، اسپان، ملانژ اشاره کرد و هر کدام از این مدلها بنا به جنس و رنگ پذیری بالا محبوبیت بسیار زیادی دارند.عواملی زیادی در کیفیت چاپ تیشرت با طرح دلخواه موثر است و یکی از مهمترین آن جنس و رنگ پذیری آن می باشد. هر چه جنس رنگ پذیری بهتر و بیشتری داشته باشد قطعا طرح درج شده روی آن کیفیت بهتری دارد . بطور مثال در تیشرت اسپان که از پلی استر و پنبه تولید می شود رنگ پذیری بسیار خوبی وجود دارد و دلیل آن جذب رنگ به وسیله جنس پنبه و پلی استر می باشد .

چاپ تیشرت عکسچاپ

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که عکس چاپ شده  روی تیشرت شما را از خرید آن منصرف کند. در واقع علاوه بر رنگ و جنس فاکتوری که باعث انتخاب تیشرت می شود  تصویر درج شده روی آن است. در چاپ تیشرت عکسچاپ با طرح دلخواه مشتری می تواند :

  • مدل تیشرت
  • رنگ تیشرت
  •  سایز تیشرت
  •  طرح برای چاپ روی تیشرت
  •  و… را انتخاب کند.

 

لیوان حرارتی سفارشی

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

لیوان حرارتی سفارشی یا لیوان جادویی یکی از کالاهای لوکس با کارایی بسیار خوب می باشد. این لیوان ها در جنس های مختلفی نظیر استیل یا سرامیکی تولید و به بازار عرضه می شود و شما می توانید از مدل های متنوع آن در بازار دیدن و خرید نمایید. موردی که امروزه لیوان حرارتی را مانند تیشرت به یک گزینه محبوب مبدل کرده است استفاده از آن به جهت کادو مناسبتی می باشد و با چاپ طرح هایی مانند طرح روز معلم یا سایر مناسبت ها این کالا را به عزیزان تقدیم می کنند.

البته کاربرد لیوان حرارتی تنها به کادو مناسبتی ختم نمی شود و یکی از جذاب ترین استفاده آن به جهت کادو تبلیغاتی می باشد. بر روی بدنه این لیوان ها که معمولا از جنس سرامیک است طرح تبلیغاتی اعم از: لوگو یا برند، آدرس کسب و کار، نوع کسب و کار و محصول، تولیدی و… چاپ می شود و با سفارش بالای این محصول از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می شود. نکته مهم اینکه لیوان حرارتی به جهت ماندگاری طرح بالا ،معمولا می تواند بطور دراز مدت معرف یک تبلیغ باشد و کسب و کار های مختلف را بطور فراگیر معرفی نماید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز