خبرگزاری کار ایران

قیمت و خرید سایبان چتری با انواع مدل ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۳۱۲

با وجود اینکه نور خورشید برای بدن مفید است اما گاهی ترجیح می دهیم که در سایه باشیم و از زیبایی های روز و روشنایی آن لذت ببریم. یکی از لوازمی که برای فضای باز مانند باغ رستوران و یا رستوران های ساحلی و غیره برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب برای خود و یا مهمانان استفاده می شود، سایبان چتری است.

با استفاده از سایبان چتری علاوه بر داشتن سایه در طول روز های گرم و آفتابی می توان در روز های بارانی نیز آن استفاده کرد و از هوای بارانی لذت برد. سایبان چتری را می توان به عنوان مکمل بر روی میز و صندلی تراس، مبلمان باغی یا  مبل فضای باز قرار دهید و در هر ساعتی از روز که تمایل داشته باشید، از زیبایی و طراوت فضای سبز یا روف گاردن خود استفاده کنید و لذت ببرید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با  ویژگی ها و قیمت و خرید سایبان چتری با انواع مدل ها آشنا شویم:

سایبان چتری چیست؟

سایبان چتری همانطور که از اسم آن پیداست یک چتر بزرگ است و در واقع یک سازه متحرک و یا ثابت است که از یک پایه بسیار محکم و یک چتر با جنس مقاوم و ضد آب ساخته می شود. ابعاد چتر سایبان با توجه به فضای مورد نظر انتخاب می شود و در فضای هایی مانند کافه و باغ رستوران که در فضای باز از مشتریان پذیرایی می شود و همچنین باغ ویلاهای شخصی وغیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین مزیت سایبان های چتری قابلیت جمع و باز شدن آنها است که در مواقع نیاز می توان آنرا باز کرده و استفاده کرد و در مواقعی که نیاز ندارید چتر آن را ببندید.

جنس سایبان چتری

سایبان های چتری به دلیل اینکه در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند جنس تمام اجزای به کار رفته در آن باید بسیار مرغوب و محکم باشد.

جنس پایه ی سایبان چتری از آلیاژ های فولاد و آلمینیوم ساخته می شود و همچنین برای رنگ کردن آن از رنگ آمیزی کوره ای با کیفیت بالا استفاده می شود تا از زنگ زدن و فرسودگی آن در برابر نور مستقیم خورشید و یا بارش باران و برف جلوگیری شود.

جنس پارچه ی مورد استفاده برای چتر نیز باید کیفیت بالایی داشته باشد تا با قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید دچار پوسیدگی نشود و همچنین ضد آب باشد تا بتوان از آن در هنگام بارش باران و برف نیز استفاده کرد.

قیمت سایبان چتری با توجه به جنس و کیفیت لوازم به کار رفته در آن و همچنین ابعاد آن تعیین می شود.

انواع سایبان چتری

سایبان های چتری بر حسب  اندازه و طرح های آن مدل های مختلفی دارند که با توجه به نیاز خود و همچنین ابعاد فضای مورد نظر می توانید هر اندازه ای که نیاز دارید آن را تهیه کنید همچنین دارای شکل های مختلف چتر از جمله مربع و دایره و یا شش و هشت ضلعی هستند.

به طور کلی دو نوع سایبان چتری پایه وسط و پایه کنار داریم.

سایبان چتری پایه وسط

در این نوع از سایبان چتری، پایه ی سایبان در مرکز چتر قرار گرفته و برروی زمین می ایستد که این مدل از سایبان های چتری را هم می توان بر روی زمین پیچ کرد و یا از انواع مدل هایی با قابلیت جابه جایی استفاده کرد.

قیمت و خرید سایبان چتری با انواع مدل ها

سایبان چتری پایه کنار

این نوع از سایبان های چتری نیز با طراحی های مختلفی تولید می شوند و دو نوع خود ایستا و دیواری دارند.

در مدل های خود ایستا پایه ی سایبان چتری در کنار چتر قرار می گیرد و چتر آن را می توان در زاویه های مختلفی تنظیم کرد، همچنین دیگر مزیت سایبان چتری پایه کنار این است که از تمام فضای زیر چتر می توان نهایت استفاده را کرد و مانند سایبان چتری پایه وسط، پایه ی چتر فضایی از زیر سایه را اشغال نمی کند.

نمونه ی دیگری از سایبان چتری پایه کنار وجود دارد که بر روی دیوار و یا ستون نصب می شود  که این نوع از سایبان های چتری برخلاف نمونه های خود ایستا، برای استفاده از آنها حتما باید تکیه گاهی مانند دیوار و یا ستون وجود داشته باشد.

قیمت و خرید سایبان چتری با انواع مدل ها

کاربرد های سایبان چتری

با نزدیک شدن به فصل بهار و تابستان ترجیح می دهیم که بیشتر وقت خود را در خارج از منزل صرف کنیم و از هوای مطبوع و لذت بخش بهار و تابستان استفاده کنیم و همچنین تفریحات تابستانی نیز شروع می شوند. با اینکه نور خورشید فواید زیادی برای بدن دارد اما نشستن و یا استراحت کردن در سایه در فضای باز نیز لذت خاص خود را دارد و همچنین می توان از تابش مستقیم نور خورشید و آفتاب سوختگی نیز جلوگیری کرد.

از انواع سایبان های چتری می توان در هر فضایی که نیاز به سایه دارید استفاده کنید مانند باغ، رستوان های فضای باز، ویلا ، پارک، ساحل و غیره همچنین .برای مسافرت نیز می توان از انواع سایبان های چتری قابل حمل و تاشو استفاده کرد تا به راحتی در هر مکانی که نیاز دارید آنرا باز کنید.

در هوای بارانی و برفی نیز استفاده از سایبان چتری و نشستن در زیر آن نیز تفریحی بسیار لذت بخش است.

خرید سایبان چتری

برای خرید بهترین سایبان چتری اولین نکته در نظر گرفتن کیفیت و جنس لوازم مورد استفاده در آن می باشد، به این دلیل که سایبان های چتری در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند کیفیت پایه ها و قطعات فلزی و همچنین رنگ آمیزی انها بسیار حائز اهمیت است تا با قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و باراش برف و باران دچار فرسودگی و زنگ زدگی نشوند، همچنین جنس چتر نیز باید از نوع بسیار مقاوم و ضد آب انتخاب شود.

قیمت انواع سایبان چتری با توجه به ابعاد و همچنین کیفیت و جنس آن با یکدیگر متفاوت است.

همچنین با خرید از یک فروشگاه معتبر که خود تولید کننده انواع سایبان چتری و دیگر لوازم مانند تاب آویز و یا مبلمان فضای باز باشد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ضمن مشاهده ی انواع مدل ها و با طرح های گوناگون لوازم مورد نیاز خود را هماهنگ با یکدیگر انتخاب کنید و دکوری زیبا برای فضای باز باغ و یا رستوران خود داشته باشید، همچنین با توجه به نیازتان به صورت سفارشی با طرح و رنگ و ابعاد دلخواه سایبان چتری انتخابی شما ساخته می شود.

برای خرید سایبان چتری توجه داشته باشید که جنس خریداری شده دارای گارانتی معتبر و خدمات پشتیبانی باشد و با اطمینان از کیفیت محصول، در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید از خدمات پشتیبانی و گارانتی استفاده کنید.

گروه تولیدی دکو رز یکی از اولین تولید کنندگان مبلملن فضای باز و انواع سایبان های چتری است و ارائه دهنده خدمات و محصولاتی با طراحی های جدید و جنس و کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب می باشد.

تمام محصولات در این مجموعه کاملا ضد آب و با کیفیت بسیار بالا ساخته می شوند و همچنین دارای گارانتی معتبر هستند و قابلیت تولید انواع مبلمان و دیگر لوازم مورد استفاده در فضای باز با طرح و سلیقه و رنگ دلخواه شما را دارد.

این مجموعه تولیدی در شهر های تهران، کرج، رامسر و غیره نمایندگی دارد و خرید حضوری و مستقیم از تولید کننده برای خریداران محترم امکان پذیر است.

سایت:      https://deco-rose.com/

اینستاگرام:     @decorose.group

تماس:     09120392253

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز