خبرگزاری کار ایران

طراحی اختصاصی پرچم تشریفاتی و پرچم تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۵۰

لوگو یکی از مهم‌ترین اجزای یک سازمان و یا کسب‌وکار به شمار می‌رود که به‌نوعی هویت بصری آن کسب‌وکار را نیز نشان می‌دهد. طراحی پرچم تشریفاتی و یا تبلیغاتی، برای معرفی طرح و لوگو، یکی از مهم‌ترین نکات در شناساندن کسب‌وکار به مخاطبان شما خواهد بود.برای سفارش هرگونه پرچم تبلیغاتی وتشریفاتی به لینک  مربوطه مراجعه نمایید.

 طرح نقش بسته بر روی پرچم‌هایی از جنس ساتن و سایر پارچه‌های کاربردی می‌تواند آن را در ذهن مخاطبانتان برای همیشه ماندگار کند. ازآنجاکه پرچم‌های تشریفات در اندازه‌های بزرگی تولید می‌شوند باعث می‌شود نشان تجاری شما به‌خوبی دیده شود و در خاطر افراد بماند.

این پرچم‌ها در مکان‌های مختلفی مانند همایش‌های فضای باز، سالن‌های کنفرانس و گرد همایی‌های مختلف بسیار کاربردی هستند. چاپ این‌گونه پرچم‌ها معمولاً به‌صورت یک رو و یا دو رو بوده و در زمینه‌ای سفید لوگو به چاپ می‌رسد. در برخی لوگوهای خاص نیز تمام زمینه پارچه پرچم، به‌صورت تمام‌رنگی به چاپ می‌رسد. همچنین بر حسب تمایل و سفارش مشتری این پرچم می‌تواند به‌صورت دارای ریشه و یا به‌صورت ساده تولید شود.

این پرچم‌ها دارای انواع مختلفی هستند که باتوجه‌به نیاز مشتری تولید می‌شوند. انواع پرچم‌ها مانند پرچم ساتن، پرچم لمینت و پرچم‌های تشریفات ایران و ملل در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند. معمولاً انواع پرچم‌های مختلف برای رویدادها و کاربردهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. بر همین اساس اگر در تدارک یک مراسم و یا رویداد بین‌المللی هستید لازم است مطابق با این رویداد، پرچم‌های ایران و بین‌الملل را به کار ببرید.

همچنین اگر این پرچم را برای محیط اداری نیاز دارید بهتر است از انواع ساتن و ایستاده و یا رومیزی استفاده کنید. پرچم‌های لمینت نیز مناسب جهت ساخت پس‌زمینه‌ای برای انواع کمپین‌های رسانه‌ای خواهند بود و زمینه کار را بسیار عالی و منظم می‌نمایانند.

طراحی پرچم تشریفاتی و تبلیغاتی

معمولاً به‌خاطر سپردن تصاویر برای افراد، بسیار راحت‌تر از سایر روش‌ها است. ازاین‌رو استفاده از تصاویر می‌تواند به بهترین شکل، لوگو و یا نشان یک کسب‌وکار را در خاطر افراد حک کند.

استفاده از انواع پرچم‌ها برای معرفی لوگو و یا برندی خاص، کار بسیار هوشمندانه‌ای بوده و تأثیر بسیار زیادی در ماندگاری آن برند در ذهن افراد دارد.

درصورتی‌که قصد دارید برای برند و لوگوی خود یک پرچم طراحی کنید. بهتر است با متخصصین این امر مشورت کرده و بهترین انتخاب را برای لوگوی خود در نظر بگیرید.

برای طراحی بهتر پرچم بهتر است یک عکس باکیفیت بسیار بالا برای متخصص این امر ارسال شود. در غیر این صورت برای دستیابی به بهترین کیفیت برای چاپ لازم می‌شود، طرح لوگوی شما دوباره طراحی و اجرا شود که این می‌تواند برای شما هزینه‌های مضاعفی را در برداشته باشد.

همچنین در طراحی پرچم‌های ایران و بین‌الملل نیز رعایت ارسال تصاویر مناسب و باکیفیت بالا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

طراحی اختصاصی پرچم تشریفاتی و پرچم تبلیغاتی

 پرچم تبلیغاتی

استفاده از پرچم تشریفات در محیط کار و اداره و همچنین محیط‌های عمومی می‌تواند جلوه‌ای بسیار خاص و متمایز به کسب‌وکار شما بدهد.

این پرچم‌ها عموماً برای تبلیغ یک محصول جدید و یا یک برند تازه به چاپ می‌رسند. پرچم‌های تبلیغاتی می‌توانند اعتبار و ارزش یک برند را به طور چشمگیری افزایش دهند و آن را بهتر و خاص‌تر از سایر رقبا جلوه دهند.

این‌گونه پرچم‌ها می‌توانند در جلب اعتماد و جذب مشتری بسیار مؤثر عمل کنند. همچنین استفاده از انواع پرچم‌های تبلیغاتی در کنفرانس‌ها، جلسات بزرگ و مراسم‌های تشریفاتی به‌گونه‌ای شخصیت یک برند را نشان می‌دهد و این پیام را به مخاطب می‌رساند که برند شما بسیار منحصربه‌فرد و متمایز است.

امروزه بسیاری از برندهای مهم و برجسته در دنیا دارای پرچم بوده و می‌توان چنین گفت پرچم یکی از مؤثرترین روش‌های برندینگ به شمار می‌رود.

پرچم‌های تبلیغات دارای انواع مختلفی بوده که از آن جمله می‌توان به پرچم‌های رومیزی، اهتزاز و تشریفات اشاره کرد.

پرچم‌ها بسته به سفارش مشتری قابل تولید و اجرا بوده و به شکل‌های دیجیتال، سیلک، گل‌دوزی و لیزری تولید و به دو صورت ریشه‌دار و بدون ریشه هستند.

در انواع پرچم‌های لیزری طرح و یا لوگوی موردنظر با کمک لیزر برش داده می‌شود. در این نوع پرچم‌ها به دلیل استفاده از برش لیزری، پارچه دچار آسیب و نخ کش شدن نمی‌شوند و از ایستادگی خوبی نیز برخوردار است.

نکته مهم در خرید و سفارش پرچم‌های تبلیغاتی، توجه به نوع طراحی این‌گونه پرچم‌ها است. به‌طوری که لازم است طراحی این‌گونه پرچم‌ها توسط یک طراح حرفه‌ای پرچم انجام شود. در غیر این صورت نتیجه کار نمی‌تواند رضایت‌بخش باشد.

طراحی اختصاصی پرچم تشریفاتی و پرچم تبلیغاتی

 فروش پرچم تبلیغاتی

در حال حاضر بسیاری از سایت‌های فروش اقدام به عرضه انواع پرچم تبلیغاتی می‌کنند که لازم است برای تجربه‌ای خوب از خرید اینترنتی خود، برای خرید این محصولات به سایت‌های معتبر که سال‌ها در این زمینه‌ها فعال‌اند مراجعه کنید.

وب‌سایت کادوس پلاس یکی از متنوع‌ترین مراجع برای تهیه انواع پرچم بوده و با مراجعه به اینسایت می‌توانید انواع پرچم‌های مختلف را با مناسب‌ترین قیمت‌ها پیدا کنید.

در هنگام خرید پرچم لازم است توجه داشته باشید که قیمت پایه پرچم جدا از خود پرچم محاسبه می‌شود و باتوجه‌به نوع پایه موردنظر مشتری، قیمت‌ها متفاوت خواهد بود.

همچنین جنس پارچه و سایر موادی که در تولید پرچم به‌کاررفته است نیز بر قیمت این محصول تأثیرگذار خواهد بود.

 پرچم تشریفاتی

پرچم‌های تشریفات معمولاً پرچم‌هایی با ابعاد بزرگ بوده که بر روی یک میله و یا پایه فلزی زیبا و شکیل نصب شده و در سمینارها، همایش‌ها و گردهمایی‌های بزرگ استفاده می‌شود.

معمولاً صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ از پرچم‌های تشریفات برای زینت بخشیدن به سمینارها و یا همایش‌های بزرگ خود استفاده می‌کنند. پرچم‌های تشریفات معمولاً در اندازه‌های استاندارد ۱۵۰ در ۹۰ تولید می‌شوند و علامت و لوگوی سازمان و یا شرکت مربوطه نیز در وسط آن چاپ می‌شود.

 تولید این پرچم‌ها معمولاً به‌صورت ساده انجام می‌شود اما به سفارش مشتری می‌توان از انواع ریشه پرچم برای زیبایی بیشتر آن استفاده کرد.

ابعاد بزرگ پرچم‌های تشریفات می‌توانند به‌خوبی این امکان را فراهم کنند که لوگوی سازمان و یا شرکت شما با زیبایی بیشتری در مکان‌های بزرگ بدرخشد.

 پرچم تبلیغاتی رومیزی

پرچم‌های تبلیغاتی معمولاً در دو نوع رومیزی و ایستاده یا اهتزاز تولید می‌شوند و سایز آنها مطابق با محلی که قرار است در آنجا استفاده شوند در نظر گرفته می‌شوند.

پرچم‌های تبلیغات رومیزی معمولاً برای تبلیغ برندها و کسب‌وکارهای مختلف به کار می‌روند و همان گونه که از نام آنها پیداست برای استفاده بر روی میز کار استفاده می‌شوند

به‌طورکلی پرچم‌های رومیزی در یک اندازه استاندارد ۲۰ در ۳۰ تولید می‌شوند و پرچم‌های تبلیغاتی LWT در سایز ۲۶ در ۱۰ تولید می‌شوند. از این نوع پرچم‌ها معمولاً بر روی میز کار کارکنان شرکت استفاده می‌شود زیرا دارای سایز بسیار کوچکی هستند و فضای زیادی را نیز اشغال نمی‌کنند.

به‌این‌ترتیب مراجعه‌کنندگان به شرکت شما در هرکدام از اتاق‌های شرکت با لوگو و پرچم شما مواجه شده و این نشان را برای همیشه به ذهن می‌سپارد.

 اندازه تمامی پرچم‌های رومیزی بر طبق نیاز و نظر مشتری قابل تغییر خواهد بود و این‌گونه پرچم‌ها به‌راحتی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند.

استفاده از پرچم تبلیغات برند بر روی میز کار می‌تواند کسب‌وکار شما را بسیار منحصربه‌فرد و خاص جلوه دهد.

طراحی اختصاصی پرچم تشریفاتی و پرچم تبلیغاتی

 چاپ پرچم تشریفات

چاپ پرچم‌ها در ابتدا تنها برای تولید پرچم‌های ملل صورت می‌گرفت، اما استفاده از پرچم به‌مرورزمان برای کاربردهای دیگری نیز به کار گرفته شد.

ازآنجاکه پرچم به‌نوعی نشان‌دهنده هویت یک ملت است استفاده از پرچم تشریفات و تبلیغاتی می‌تواند نمایانگر هویت بصری یک برند و یا سازمان به شمار رود.

تحقیقات نشان داده استفاده از پرچم برای امر تبلیغات می‌تواند تا میزان زیادی در جذب مخاطب اثرگذار باشد. طرح لوگوی یک سازمان یا شرکت بر روی پرچم می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن مخاطب ماندگار شود و آن سازمان و یا شرکت را به‌گونه‌ای متمایز از سایرین جلوه دهد.

 پرچم تبلیغاتی ایستاده

همان گونه که اشاره شد پرچم‌های تبلیغاتی در دو نوع ایستاده یا اهتزاز و رومیزی تولید می‌شوند. نوع ایستاده این‌گونه پرچم‌ها بسیار بزرگ‌تر بوده و بر روی یک میله زیبا نصب می‌شود. این نوع پرچم‌ها معمولاً در سایز ۹۰ در ۱۵۰ تولید می‌شوند همچنین اندازه‌های ۱۰۰ در ۷۰ و یا ۱۰۰ در ۲۰۰ نیز برای این‌گونه پرچم‌ها معمول است.

بیشترین کاربرد پرچم‌های ایستاده در مکان‌ها و سالن‌های بزرگ و یا برای مراسم‌هایی که در فضای باز اجرا می‌شوند است. جنس این پرچم‌ها بسیار بادوام بوده و تا مدت‌ها می‌توان از آنها استفاده کرد. پرچم‌های ایستاده نیز مانند انواع دیگر پرچم‌ها در دو مدل ساده و یا دارای ریشه تولید می‌شوند.

طراحی اختصاصی پرچم تشریفاتی و پرچم تبلیغاتی

کلام آخر

طراحی پرچم تشریفات یکی روش‌های بسیار مناسب برای ایجاد برندینگ به شمار می‌رود. بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ در جهان از این روش برای شناساندن برند خود به مردم استفاده می‌کنند.

 برای طراحی پرچم جهت امور تبلیغاتی لازم است با یک متخصص در این زمینه مشورت شود تا تبلیغات برند شما به بهترین و مناسب‌ترین شکل به مخاطب ارائه شود.

پرچم‌های تشریفات دارای انواع مختلفی هستند که بر حسب نیاز و فضایی که آن را مورداستفاده قرار می‌دهید قابل طراحی و تولید هستند.

انواع پرچم‌های رومیزی برای استفاده بر روی میز کار می‌توانند جلوه کسب‌وکار شما را بسیار متفاوت‌تر و خاص‌تر از سایر رقبا نشان دهد.

همچنین استفاده از پرچم‌های تشریفات ایستاده و یا پرچم‌های اهتزاز در همایش‌ها و یا گردهمایی‌ها برند شما را هر چه‌بهتر نمایان کند.

برای خرید و تهیه انواع پرچم‌های تبلیغات و یا تشریفات می‌توانید به وب‌سایت کادوس پلاس مراجعه کرده و انواع پرچم‌های ایستاده و رومیزی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید.

خرید پرچم‌های تشریفاتی به‌صورت آنلاین می‌تواند تا میزان زیادی در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند با این روش جنس مورد نظرتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شود.

منبع:

https://kadoosplus.ir/products/flag

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز