خبرگزاری کار ایران

آشنایی با محصولات تولیدی شرکت سپکو

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۷۳

شرکت سپکو با بیش از 18 سال سابقه در صنعت تولید سینی کابل و نردبان و همچنین انواع لوله های برق فولادی به همراه کلیه یراق آلات و لوازم جانبی، دارای منابع مناسب و سوابق ممتازی در این صنعت می باشد.

این شرکت دارای سه استاندارد بین المللی در زمینه مدیریت کیفیت، ایمنی، بهداشت و محیط زیست است که تعهد، احساس مسئولیت و انگیزه این سازمان را برای جلب رضایت مشتریان گرامی به اثبات می رساند .

سینی کابل

شرکت سپکو با بیش از 18 سال سابقه درخشان در صنعت ساخت تجهیزات برق صنعتی اعم از سینی کابل، نردبان کابل و انواع لوله های فولادی به همراه یراق آلات و تجهیزات مناسب و به روز دارای سوابق درخشان در این حوضه می باشد .

سپکو تولید کننده ی سینی کابل

سینی کابل را می توان برای مسیریابی کابل های کنترل و کنترل و همچنین کابل های برق و سیگنال که در اثر جریان برق گرمای زیادی تولید نمی کنند استفاده کرد .

آشنایی با محصولات تولیدی شرکت سپکو

سینی های کابل به صورت مشبک و بدون توری مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی طراحی و ساخته می شوند تا در شرایط جوی مختلف تا حد امکان ضایعات ورق فلزی کمتر و دارای ظرفیت باربری و دوام کافی باشند .

این محصول هم با ورق های گالوانیزه و هم با ورق های روغنی با روکش پودری قابل استفاده است، پانچ های به کار رفته در آن از روی زیبایی و همچنین سطوح سینی ها و تعداد خم های آن برای تحمل مورد نیاز محاسبه و مورد استفاده قرار داده می شود  .

سینی کابل به عرض 5 تا 110 سانتی متر، طول 2 تا 3 متر و ضخامت 1 تا 3 میلی متر، گالوانیزه یا به رنگ انتخابی به سفارش مشتری ساخته می شود . محصولاتی مانند سینی کابل و نردبان برای محافظت از کابل های عبوری، انتخاب بهترین مسیر کابل کشی ، سهولت تعمیر ، عمر طولانی تر کابل و کارایی در سیستم های انتقال نیرو استفاده می شوند .

رک های مخابراتی ( رک شبکه )

شرکت سپکو در راستای توسعه محصولات خود و در راستای نیاز بازار در فاز سوم محصولات این شرکت و در راستای سابقه درخشان خود با کادری مجرب و تولید تجهیزات مدرن، رک های  مخابراتی را به مجموعه خود اضافه کرده است و امید است که بتواند این محصول را نیز مانند دیگر محصولات تولیدی خود با کیفیت بالا و مطلوب روانه بازار کرده و به دست مشتریان عزیز برساند .

رک مخابراتی یا رک شبکه چیست ؟

در شبکه های LAN دستگاه ها و وسایل مختلفی وجود دارد که یکی از آنها رک است که این وسیله برای حفاظت و سهولت استفاده از تجهیزات شبکه می باشد که علاوه بر محافظت از سرورها که وظیفه اصلی رک می باشد  برای زیبایی و مرتب بودن نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

رک های مخابراتی سپکو دارای چندین قالب برای گردش بهتر هوا و دارای قابلیت  نصب فن می باشد همچنین در رک هایی که دارای 9 یونیت به بالا می توان درب کناره ها را برای سهولت در امر نصب  باز کرد .

ساپورت های تاسیساتی

از ساپورت های تاسیساتی برای نصب و هدایت سینی کابل و نردبان کابل ، لوله ها و کانال ها استفاده می شود . ساپورت های تاسیساتی از  مجموعه ای از گیره های ( بست ) لوله ، سی ریل یا  سی چنل و براکت ها تشکیل می شوند ، که هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند .

آشنایی با محصولات تولیدی شرکت سپکو

اگر بخواهیم تعدادی از مزایای ساپورت های تاسیساتی تولیدی سپکو را نام ببریم می توان به : << هزینه ی پایین /  سهولت در امر نصب و راه اندازی / بدون نیاز به جوشکاری / استحکام بالا در برابر خوردگی (ضد زنگ و اکسید ) / طول عمر بالای کانال کشی و لوله کشی /  زیبایی محیط و چیدمان تجهیزات >> اشاره کنیم .

ارتباط با شرکت سپهر پژوهان کویر سپکو

آدرس: تهران،میدان هفت تیر،خیابان مفتح جنوبی،خیابان سمیه،ساختمان 58، پلاک 132،طبقه سوم، واحد 32

تلفن: 88594463

ایمیل: sepco.co@gmail.com

وب سایت: www.sepcoir.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز