خبرگزاری کار ایران

بهترین رستوران های تهران به انتخاب کجارو در سال 1400

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۵۸۳

غذا خوردن در رستوران، به‌خصوص رستوران‌های شیک و خاص از آن دسته تجربیاتی است که همه افراد در هر بازه سنی عاشق آن هستند.

شکم گردی در رستوران‌های متنوع و متعدد در شهر تهران یکی از بهترین تفریحاتی است که می‌توان در پایتخت تجربه کرد. در سال‌های اخیر رستوران‌های بی‌شماری در شهر تهران افتتاح شده‌اند و برخی از آن‌ها آن‌قدر جذاب هستند که در زمره جاهای دیدنی تهران قرار می‌گیرند. تعریف یک رستوران خاص ممکن است برای هر فردی متغیر باشد؛ با این وجود در ادامه سعی کردیم برخی از رستوران های خاص تهران مانند رستوران‌های لاکچری، رستوران‌های سنتی و رستوران‌های قدیمی شهر را به شما معرفی کنیم.

رستوران گردان برج میلاد

  • رده قیمت: بالا
  • تلفن۰۲۱ ۸۸۶۲۰۳۸۱
  • آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد
  • ساعت کار: از ساعت ۱۲:۳۰ ۱۵:۳۰ و هشت تا ۲۳، در روزهای پایانی هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ سرو صبحانه

رستوران گردان برج میلاد، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان، با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد و طبقه‌ ششم آن واقع شده است. این رستوران در لیست بهترین رستوران های تهران در سایت کجارو قرار گرفته و در طول سال‌های اخیر افراد بسیاری را به‌سمت خود جذب کرده است. رستوران برج میلاد دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه‌ و فوق‌العاده از شهر تهران را در اختیار شما می‌گذارد.

در رستوران گردان برج میلاد صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع غذاهای خوشمزه‌ محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌ها می‌شود. بوفه سالاد بار آن نیز بسیار پرطرفدار است و تنوع بالایی در پیش غذاهای گرم و سرد، سالادها و دسرها در آن دیده می‌شود. ارائه انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا در وعده شام صورت می‌گیرد. جالب است بدانید روزهای سه‌شنبه ورود آقایان به این رستوران ممنوع است و تنها خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. تمام کادر داخل رستوران گردان نیز در سه‌شنبه‌ها بانوان هستند.

مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده

  • رده قیمت: بالا
  • آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰ (۷۲۱۴۶ ۰۲۱)
  • آدرس شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی (۷۹۳۹۷ ۰۲۱) 
  • آدرس شعبه آرژانتینمیدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند (۸۸۸۸۵۳۰۰ ۰۲۱)
  • ساعت کار: ۱۲ تا ۲۴

بهترین رستوران های تهران به انتخاب کجارو در سال 1400

مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده با هفت شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایران با بیش از ۶۰ سال سابقه است. این مجموعه سه شعبه در تهران دارد که با وجود آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای، انتظار شما را از یک رستوران خاص برآورده می‌کنند. در منوی این رستوران انواع کباب‌ها همچون کباب شاندیز، کباب بره، جوجه کباب‌ها و سینی‌های مخصوص کباب ارکیده، منوی سالاد، پیش غذا، نوشیدنی و دسر به چشم می‌خورند.

رستوران ارکیده به‌جز غذاهای موجود در رستوران، منویی برای غذاهای بیرون‌بر دارد که در آن خورشت‌های ایرانی و غذاهای خانگی مانند لوبیا پلو دیده می‌شوند. این رستوران غذاهای آماده به پخت نیز برای مشتریان ارسال می‌کند که به‌صورت نیمه پخته هستند. فضای رستوران‌های ارکیده، کلاسیک و مناسب برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است.

رستوران مسلم

  • رده قیمت: مناسب
  • تلفن۰۲۱ ۵۵۶۰۲۲۷۵
  • آدرس: بازار تهران، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک چهار
  • ساعت کار: از ساعت ۱۱ تا ۱۸

رستوران مسلم نامی آشنا برای بیشتر افرادی است که در تهران زندگی می‌کنند؛ رستورانی واقع در دل بازار که از معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر به حساب می‌آید و یکی از لذیذترین غذاها را به مشتریان خود ارائه می‌کند. رستوران مسلم همیشه شلوغ است و کسبه بازار و بیشتر کسانی که برای خرید به بازار می‌روند، برای غذا خوردن این رستوران را انتخاب می‌کنند؛ البته لازم نیست نگران صف نباشید؛ زیرا با وجود سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید ماند.

در منوی رستوران مسلم انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین به چشم می‌خورند. البته معروف‌ترین غذای این رستوران ته‌چین ویژه (مرغ یا گوشت) است؛ غذایی با طعم رویایی که هرگز آن را از یاد نخواهید برد. رستوران مسلم در تمام سال‌های فعالیت خود، کیفیت غذاهایش را حفظ کرده است و منوی آن قیمت‌های معقولی دارد. در این رستوران فقط وعده ناهار سرو می‌شود.

رستوران کوبابا 

  • رده قیمت: بالا
  • آدرس شعبه جردن: تهران، جردن، بالاتر از خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول (۰۲۱ ۲۶۲۰۸۰۱۶)
  • آدرش شعبه باملندتهران، انتهای بزرگراه شهید همت، بزرگراه خرازی، بزرگراه کاشان جنوب، میدان موج، انتهای بلوار موج، میدان صدف، مجتمع تجاری بام‌لند، ساختمان VIP (۰۲۱۴۰۴۴۷۴۱۷)
  • ساعت کار: از ساعت هشت تا ۱۱، ۱۲ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳

بهترین رستوران های تهران به انتخاب کجارو در سال 1400

رستوران کوبابا یکی از بهترین و خاص‌ترین رستوران‌های تهران است که شعبه اول آن در منطقه یک و خیابان جردن و شعبه دوم آن در مجموعه رستوران های باملند قرار دارد. این رستوران با ارائه منویی متنوع متشکل از غذاهای ایرانی، عربی و ترکی، طرفداران بسیاری به‌خصوص در سال‌های اخیر پیدا کرده است.

رستوران کوبابا رستورانی لوکس است و شما می‌توانید در آن انواع کباب‌ها، نوشیدنی‌ها، دسرها، سالاد و پیش غذاهای بین‌المللی را سفارش دهید. بشقاب پرسی (بشقاب گوشت مخصوص شاورما، کفتا کباب، جوجه کباب لبنانی)، ساندویچ (ساندویچ رول شاورما گوشت، رول جوجه لبنانی)، انواع پیتزا (پیتزا پرشوتویی فونگی، پیتزا پپرونی، پیتزا کریزی تهران) و پیش‌غذاهای سرد و گرم (سیب‌زمینی تند لبنانی، پیراشکی ترکی، بال مرغ لبنانی، حمص مرغ، بشقاب میکس از پنج مزه سرد) و همچنین سالادها اعم از سالاد فتوش، سالاد سزار و تبوله (سالاد جعفری) از محبوب‌ترین گزینه‌های منوی کوبابا هستند. این رستوران صبحانه را نیز به‌صورت بوفه سرو می‌کند و مخصوص افرادی است که عاشق صبحانه‌های مفصل هستند.

رستوران نون و نمک فخرالملوک

  • رده قیمت: متوسط رو به بالا
  • تلفن۰۲۱ ۳۳۵۴۰۸۹۱
  • آدرس: میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی، پلاک ۱۱۴ 
  • ساعت کار رستوران: ۱۱ تا ۲۳

رستوران نون و نمک در خانه فخر الملوک در محله بهارستان در قلب شهر تهران واقع شده و یکی از نوستالژیک‌ترین رستوران‌های شهر تهران است که از آثار ملی تهران نیز به شمار می‌رود. خانه قدیمی فخر الملوک با بیش از ۱۲۰ سال قدمت در دوره قاجار ساخته شده است. در حیاط این رستوران حوضی زیبا با گلدان‌های سرسبز به چشم می‌خورد و شیشه‌های رنگی کنار دیوارهای آجری، عمر این خانه را به ما نشان می‌دهند.

رستوران نون و نمک در سه قسمت مجزا با منظره‌ای زیبا پذیرای مشتریان است. منوی این رستوران شامل انواع کباب، خورشت و پیش غذاهای ایرانی می‌شود. سرو غذا در ظروف مسی و اجرای موسیقی زنده در روزهای پایانی هفته از مزیت‌های رستوران نون و نمک هستند. در نظر داشته باشید که این رستوران در منطقه‌ای پر از کوچه‌های باریک و تو در تو قرار دارد و ممکن است برای جای پارک، به‌خصوص در روزهای تعطیل و پایان هفته، معطل شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز