خبرگزاری کار ایران

پرفروش ترین درب های ضد سرقت + لیست قیمت روز +12مدل درب

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۰۴

پرفروش ترین درب ضد سرقت + قیمت ⭐

اگر قصد خرید درب ضد سرقت برای افزایش امنیت محل کار یا منزل‌تان را دارید، باید وسواس زیادی زمان خرید این محصول خرج کنید و با دقت، مناسب‌ترین درب ضد سرقت را انتخاب کنید تا خیال‌تان از هر بابتی آسوده باشد !

مناسب‌ترین راه برای خرید بهترین درب ضد سرقت، آشنا بودن با مدل‌های پروفروش درب  ضد سرقت و یک فروشگاه معتبر ارائه کننده این محصول است! در این مطلب قرار است با (پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت + معتبرترین فروشگاه برای خرید این درب) آشنا شوید، با ما همراه باشید.

معرفی‌ 12 مدل پرفروش درب ضد سرقت

در ادامه با 12 تا از پرفروش‌ترین مدل‌های درب ضد سرقت که از نظر کیفیت در بهترین سطح قرار دارند و همچنین کیفیت مناسبی را دارا هستند آشنا شوید.

درب نگین

درب نگین، جزو محبوب‌ترین مدل‌های درب ضد سرقت است که از ورود هرگونه آلودگی صوتی به محیط داخل، جلوگیری می‌کند و جذابیت ظاهری بی‌نظیری را نیز دارد وهمچنین جزء درب های اقتادی به حساب می آید.

قیمت : 2/000/000  تومان الی 4/000/000 تومان

درب رادین

یک درب 2 رنگ، جذاب و میتوان گفت کلاسیک. برای آنهایی که یک طرح خاص میخواهند. از این نوع درب تولید زیادی نمی شود چون همه پسند نیست.

قیمت : 3/000/000 تومان الی  3/500/000تومان

درب آریا

مدل درب آریا با داشتن وزن و ابعاد مناسب، بهترین جنس رویه و رنگ بندی جذاب حرفه‌ای، یک سبک درب ضد سرقت محبوب در ایران است که فروش فوق العاده بالایی دارد.این نوع درب جزء درب های کف 14 با روکش pvc می باشد.

قیمت :   2/700/000 تومان تا 3/000/000 تومان

درب آراز

مدل آراز، با داشتن روکش راش فوق العاده باکیفیت، ابعاد مناسب، ورق داخلی تقویت شده با بهترین پروفیل‌ها یک انتخاب عالی برای سخت پسندان است. این درب رویه برجسته ای دارد و در ایران بسیار محبوب شده است.ضمنا درب آراز یکی از محبوب ترین های ترک ترک می باشد.

قیمت : 3/500/000 تومان  الی  3/900/000 تومان

پرفروش ترین درب های ضد سرقت + لیست قیمت روز +12مدل درب

 

درب مارکوتری

مدل درب ضد سرقت مارکوتری، امنیت بالایی برای حفاظت ایجاد می‌کند و امروزه افراد با حساسیت بالا این مدل درب را برای افزایش امنیت خانه یا محل کار خود انتخاب می‎کنند. رویه این درب روکش راش طبیعی  است با ضخامت 8 میل که حال حاضر در فرشگاه دُرسی قابل عرضه  است.

قیمت : 3/000/000 تومان الی  3/500/000تومان

درب سه قاب پنج

در مدل درب سه قاب پنج، زیبایی و جلای یک درب ضد سرقت حرفه‌ای نمایان است، این درب با داشتن ورق داخلی تقویت شده، قفل قوی و روکش باکیفیت جزو درب‌های ضد سرقت پرفروش قرار گرفته است.طرح سه قاب روی این درب حکاکی شده است و بار رنگ مشکی شیار های رنگ آمیزی شده است.

قیمت : 3/000/000 تومان الی 3/500/000 تومان

درب ونوس ترک

درب ونوس ترک با روکش راش، جزو مدل‌های محبوب درب ضد سرقت است، شرکت‌های معتبر حرفه‌ای و  صاحبان خانه‌های لوکس مجلل، اصلی‌ترین خریداران این مدل درب، هستند.سادگی و زیبایی  ونوس ترک باعث شده که تولیدات محصولات مشابه این درب در بازار به شدت اوج بگیرد. به همین منظور جهت خرید مطمئن این نوع درب بهتر  است از فروشگاه معتبر اقدام کنید.

قیمت : 3/500/000 تومان الی 3/900/000 تومان

درب سارای

در روند تولید درب ضد سرقت مدل سارای، از شبکه‌های فلزی مستحکمی استفاده شده است که نفوذ هر نوع عامل بیرونی به درب را غیر ممکن ساخته است!این درب با وزن 75 کیلو و کف 18 در حال حاضر در فروشگاه درب دُرسی به فروش می رسد.

قیمت :  4/600/000 الی 4/900/000 تومان

درب تاوریژ

یک روکش راش زیبا و ضد سرقت، چهارچوب بی‌نظیر و ساختار ظاهری چشم نواز، و همچنین برجستگی هایش آن را تبدیل به یک درب لوکس و گران کرده است.این درب همانند درب سارای برجستگی بسیار زیادی دارد که آن را خاص کرده است.جهت خرید درب ضدسرقت تاوریژ کافیست کلمه خرید درب تاوریژ هرماه با نام برند دُرسی را سرچ کنید.(در زیر عکسی از نمای جذاب درب تاوریژ را مشاهده کنید)

قیمت : 4/500/000 تومان الی 4/800/000 تومان

پرفروش ترین درب های ضد سرقت + لیست قیمت روز +12مدل درب

 

درب  ماهور

یک ضد خش زیبا.درب ماهور از پر فروش های رویه ضدخش می باشد که در برابر رطوبت و گرما  نسبت به بقیه درب ها مقاوم تر است.

قیمت : 2/800/000 تومان الی 3/100/000 تومان

درب ماهان

مدل ماهان، یک درب ضدسرقت اقتصادی است که علاوه بر داشتن کیفیت فوق العاده بالا، قیمت بی‌نظیری دارد و می‌تواند برای شما انتخابی درجه یک باشد این نوع درب در دسته رویه ضدخش می باشد و در حال حاضر با وزن 70 کیلو و ابعاد 210*105 در بازار عرضه می شود و میتوانید آن را با تخفیف ویژه از سایت دُرسی خرید نمایید.

قیمت : 2/900/000 تومان الی  3/300/000 تومان

درب دیپلمات

اگر به فکر خرید یک درب ضد سرقت اقتصادی هستید مدل دیپلمات به دلیل داشتن امنیت بالا و قیمت مناسب، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.این درب در رنگ های قهوه ای، سفید و دکورال قابل خرید درب فروشگاه دُرسی می باشد.لازم به ذکر است رنگ دکورال این مدل درب یعنی دیپلمات با قیمت تقریبا متفاوت تری نسبت به بقیه رنگ های این درب در بازار عرضه می شود.

قیمت : 3/700/000 الی 4/900/000 تومان

بهترین فروشگاه آنلاین خرید درب‌های ضد سرقت کدام است؟

فروشگاه درب ضد سرقت درسی (https://doorc.ir) با هدف ارائه بهترین درب‌های ضد سرقت به هموطنان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آغاز به کار کرد.

این برند حرفه‌ای طی سال‌های طولانی فعالیت خود در زمینه ارائه درب ضد سرقت، به معتبر ترین فروشگاه درب ضد سرقت در کشورتبدیل شده است و شما نیز شانس خرید از آن را دارید J

چرا درسی بهترین است ؟!  چون عاشق شماست ❤

درسی، با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، قدم در مسیر ارائه باکیفیت‌ترین درب‌های ضد سرقت کرد و با ارائه بهترین خدمات به محبوب‌ترین فروشگاه درب‌های ضد سرقت تبدیل شده است.

 مهم‎ترین دلایلی که امروزه این برند فروش درب‌های ضد سرقت را به محبوب‌ترین فروشگاه درب‌های ضد سرقت تبدیل کرده است را در ادامه بخوانید:

1.     قیمت مناسب

درب‌های ضد سرقت این فروشگاه، علاوه بر داشتن کیفیت بالا، قیمت‌های فوق العاده مناسبی را دارا هستند و شما می‌توانید با صرف هزینه معقول، یک درب ضد سرقت بی‌نظیر را خریداری کنید.

2.     تنوع مدل‌ درب

علاوه بر 12 مدل درب معرفی شده، در این فروشگاه آنلاین، مدل‌های متنوع درب‌های ضد سرقت نیز وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان، درب دلخواه‌تان را بخرید و لذت ببرید.

3.     ارسال سریع

احتمالا شما نیز علاقه ندارید برای تحویل گرفتن درب ضد سرقت، روزهای طولانی منتظر باشید! در درسی خبری از این دردسرها نیست و سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست‌تان خواهد رسید.

4.     خرید درب و پرداخت درب منزل

خرید درب و پرداخت بعد از تحویل، یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های خرید محصول از برند درسی است که به شما امکان می‌دهد با خیال راحت و بدون نگرانی، درب دلخواه‌تان را بخرید و بعد از تحویل درب، هزینه آن را پرداخت نمایید و لذت ببرید.

 

5.     امکان درخواست نصب درب

پیدا کردن یک نصاب حرفه‌ای درب ضد سرقت، کار ساده‌ای نیست و ممکن است چند روز از زمان با ارزش شما را تلف کند، درسی شما را از شر دردسرهای پیدا کردن یک نصاب کاربلد خلاص می‌کند و بهترین نیروهای متخصص نصب درب ضد سرقت را به شما ارائه می‌کند.

البته فراموش نکنید که نصاب‌های حرفه‌ای این فروشگاه، فعلا در تهران، خدمات نصب ارائه می‌کنند اما در آینده خبرهای خوبی در رابطه با این خدمت جذاب درسی، در راه است ....

6.      سفارش درب سفارشی!

شاید در ذهن شما یک مدل درب ضد سرقت خاص وجود داشته باشد که دوست باشید آن را برای خودتان خریداری کنید اما در فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین، خبری از مدل محبوب شما نباشد.

 در این فروشگاه آنلاین، شما با پرداخت مقداری هزینه بیشتر، می‌توانید درب ضد سرقت رویایی‌تان را سفارش دهید و یک خرید به یاد ماندنی را برای خودتان ثبت کنید!

سخن آخر

در این مطلب، با پرفروش‌ترین درب‌های ضد سرقت و معتبرترین فروشگاه برای خرید درب ضد سرقت در ایران آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود اگر به فکر خرید درب ضد سرقت با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید.

 زمان را تلف نکنید و همین حالا برای خرید درب ضد سرقت ارزان دُرسی سری به این فروشگاه آنلاین بزنید و یک تجربه خرید بی‌نظیر را برای خودتان ایجاد کنید و لذت ببرید.

https://doorc.ir/security-door

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز