خبرگزاری کار ایران

چگونه در شیراز آنلاین هتل رزرو کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۱۸۴

اگر قصد داشته باشید سفری به شهر زیبا و تاریخی شیراز سفری داشته باشید و از جاذبه‌های دیدنی منحصربفرد آن مانند تخت جمشید، پاسارگاد، حافظیه و سعدیه، باغ ارم و عفیف آباد و دیگر جاذبه‌های این شهر دیدن کنید، می‌توانید به راحتی و بصورت آنلاین برای شیراز بصورت آنلاین هتل رزرو کنید و با خیال راحت به این شهر سفر کنید. حال ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل‌های خوب این شهر را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید این هتل‌ها یا دیگر هتل‌های این شهر را بصورت آنلاین رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل پرسپولیس شیراز

یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره شهر شیراز که در بلوار آزادی این شهر ساخته شده و پس از ورود به شهر از سمت دروازه قرآن، خیلی سریع می‌توانید به این هتل برسید، هتل پرسپولیس شیراز است. این هتل 7 طبقه که مجموعا 104 اتاق دارد، حدود 15 سال است که ساخته شده است، اما برای ارائه خدمات بهتر به مسافرانش، در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و این روزها، جزو هتل‌های خوب شیراز بحساب می‌آید. اگر در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید هم ناهار و شام را در رستوران هتل میل کنید و هم در کافی شاپ هتل، نوشیدنی صرف کنید. از امکانات تفریحی هتل پرسپولیس نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و همچنین حمام سنتی آن اشاره کرد.

هتل کریمخان شیراز

از دیگر هتل‌های چهار ستاره شهر شیراز که نسبتا نوساز است و کمتر از 10 سال است که از ساخت آن می‌گذرد، هتل کریم‌خان شیراز می‌باشد. این هتل 6 طبقه که مجموعا 63 واحد اقامتی دارد، با ترکیب معماری سنتی و مدرن، تجربه لذتبخشی از اقامت را برای مسافرانش به ارمغان می‌آورد. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی و همچنین ماساژ اشاره کرد.

رزرو هتل شیراز

برای رزرو هتل شیراز با قیمت مناسب و بصورت آنلاین، می‌توانید هم به وبسایت و هم به اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید. پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، کافیست وارد بخش هتل داخلی شوید، نام هتل مورد نظرتان در شهر شیراز یا نام خود این شهر را جستجو کرده و تاریخ مد نظرتان برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های موجود در شهر شیراز را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آنها، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، در سریع‌ترین زمان ممکن، هتل‌تان را رزرو نمایید و با خیال راحت به این شهر سفر کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز