خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم ( قسمت ۱۶ خاتون ) 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۷۱۶

دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم ۱۶ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 16 خاتون فصل دوم لینک مستقیم با کیفیت عالی بپردازید.

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. سریال «خاتون» از آن نوع، سریال‌هایی است که با توجه به اینکه سوژه‌ی اصلی آن، زنی جسور، آزاداندیش و مقتدر است از این‌رو به زیست‌جهان زنان و زندگی آنها در این دوره‌ی تاریخی نیز توجهی ویژه دارد. البته تنها روایت تجربه‌ی زیسته‌ی زنان در آثار هنری، موجب تمایز آنها نمی‌شود بلکه روایت زندگی آنها از زاویه‌ی دید جهان زنانه‌ی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

+++++++++++++++

برای دانلود سریال خاتون قسمت ۱۶ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 16 سریال خاتون

+++++++++++++++

داستان نیم فصل دوم خاتون

نیم فصل دوم سریال تینا پاکروان داستان حضور خاتون را در تهران روایت کند. جایی که همسر او شیرزاد با بازی اشکان خطیبی و کمیسر رجب‌اف با نقش‌آفرینی بابک‌ حمیدیان به دنبال او آمده‌اند. یکی از سر عشق و انتقام و دیگری از روی طمع.

خلاصه داستان چند قسمت اخیر

در چند قسمت قبل دیدیم که شیرزاد در تهران وظیفه دستگیری گروه رابین هودی ها، رضا فخار و خاتون را به عهده می‌گیرد. بی آنکه از ارتباط آنها با هم با خبر باشد … شیرزاد قدم به قدم به دستگیری گروه فخار نزدیک می شود و فشار بر خاتون هر لحظه بیشتر می شود… خاتون به فرار هلنا کمک می کند و پناه او می شود، هلنا و خاتون هردو آواره می شوند یکی در سرزمین خود و دیگری در کشوری غریب… برای دیدن این قسمت به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم ( قسمت ۱۶ خاتون ) 100% کامل

بازیگران سریال خاتون قسمت 16

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است.

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد. همسر او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینماست. او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است.

فعالیت هنری خود را از سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان آغاز کرد. برای اولین بار در سال 1375 در فیلم سینمایی اعتراف مقابل دوربین رفت. بازی در سریال آژانس دوستی موجب شهرتش شد. بازغی در فیلم های سینمایی: هفته ای یک بار آدم باش، خورشید آن ماه، وثیقه، جوجه تیغی، راند چهارم، سلفی با دموکراسی، بازیوو، ترانه ای عاشقانه برایم بخوان، ماموریت غیرممکن، سمفونی نهم، تیغ و ترمه، پیشونی سفید ٣، عشق به سبک فارسی، هایلایت، یک کامیون غروب، پیشونی سفید ٢، نیوکاسل، همه چی عادیه، اسرافیل، شاخ کرگدن، گروه آلما، توچال، چهل کچل، من و شارمین، خانه دیگری، هلن، بارکد، فصل نرگس، پاییز، بلوگا، خنده های آتوسا، این سیب هم برای تو، ناهید، افسونگر، انارهای نارس، دو ساعت بعد مهرآباد، نازنین، دور زدن ممنوع، گره آخر، شهر تنهایی، خیابان یک طرفه، ساعت شلوغی، روز ملاقات، اینجا شهر دیگری است، مانده از آسمان، مرگ کسب و کار من است، فاصله، ندارها، تهرون، دعوت، گامهای معلق، خاطره، خواب لیلا، به هدف شلیک کن، فرود در غربت، ریسمان باز، قصه عشق، کافه ستاره، راه طی شده، آن سوی دیوار، دوئل، تارا و تب توت فرنگی، سربازهای جمعه، دختری در قفس، بلوغ، جوانی، اعتراف، سریال های: افرا، بیگانه ای با من است، مرضیه، کوبار، محکومین، در جستجوی آرامش، گمشدگان، روزهای بی قراری، هشت و نیم دقیقه، محله گل و بلبل، آسمان من، گذر از رنج ها، بی قرار، دولت مخفی، بوی باران، سرزمین کهن، سی امین روز، پایتخت ١، همچون سرو، تاوان، فاکتور هشت، مرد دوهزار چهره، مرد هزار چهره، روزهای اعتراض، لبه تاریکی، سایه آفتاب، دریایی ها، گم گشته، گروه ویژه، زیر آسمان شهر، این یک دادگاه نیست، کاشانه، آژانس دوستی، نمایش خانگی : خاتون، قبله عالم (اختصاصی فیلیمو)، ممنوعه، قلب یخی ۳، برنامه های : شبهای مافیا، شام ایرانی، کودک شو، دورهمی، خندوانه، چهل تیکه، چند درجه، ام شو، ستاره بیست و همبازی شو حضور داشته است. او در سال 1386 با مستانه مهاجر (کارگردان، تهیه کننده و تدوینگر) ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام نفس است.

توجه بفرمایید که در ادامه مطلب ارتباطی با بیوگرافی ندارد و اینکه استخاره در لغت به معنای بهترین خواستن و خیر خواستن است و در اصطلاح دینی، واگذاردن انتخاب به خداوند در کاری است که انسان در انجام دادن آن درنگ و تأمل دارد. چون مؤمنین در مواردی خیر و صلاح کار خود را نمی‌دانند، به استخاره متوسل می‌شوند. که برای انجام استخاره با قرآن خوب و بد به لینک مورد نظر مراجعه کنید. پس از آنکه انسان به کلی در امری متحیر و وامانده شد، به‌طوری‌که نه عقل، او را به خوبی و بدی آن راهنمایی کرد و نه عاقل دیگری راه خیر و شر را به او فهماند، و نه خدای جهان دربارهٔ آن کار تکلیفی و فرمانی داشت که راهنمای او باشد، در این صورت که هیچ راهی برای پیدا کردن خوب و بد در کار نیست و دین‌دار و بی‌دین به ناچار یک طرف را اختیار می‌کنند و کورکورانه و متحیرانه و دودل، آن را انجام می‌دهند. در این حال بی‌چارگی و دودلی و تحیّر -که باید آن را از بدترین حالات بشر شمرد- اگر یکی پیدا شود و انسان را به یک سوی کار دل‌گرم کند و با ارده راسخ و امیدوارانه، به کار وادارد، چه منّت بزرگی به انسان دارد.

دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم ( قسمت ۱۶ خاتون ) 100% کامل

درباره قسمت ۱۶ سریال خاتون

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است.

دانلود سریال خاتون قسمت 16 شانزدهم ( قسمت ۱۶ خاتون ) 100% کامل

سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. که شما کاربران محترم می توانید به دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت چهارم 4 آخر را دریافت کنید. در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند. از دیدن و دانلود قسمت 16 سریال خاتون لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز