خبرگزاری کار ایران

ترفندهای موبایلی بخش امنیتی اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۹۰۱

امروزه یادگیری ترفند های موبایلی یکی از نیاز های انسان است و هرکس با دانستن آن ها میتواند از هک شدن و یا آسیب های دیگر در صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام و دیگر برنامه ها جلوگیری کند و تمامی افراد بایستی راه های افزایش امنیت صفحات اجتماعی و اطلاعات شخصی خود و راه های بازیابی آنها را بیاموزند.

 

ترفند های موبایلی بخش امنیتی اینستاگرام

امروزه همه افراد دنبال ترفند های موبایلی هستند تا بتوانند سطح امنیت خود را در صفحات اجتماعی بالا ببرند، چون امروزه گزارشات زیادی با موضوع هک و نفوذ به اطلاعات شخصی افراد را می شنویم و همین باعث شده افراد به فکر یادگیری این ترفند ها باشند. فرقی هم نمیکند از چه نرم افزاری استفاده میکنید در اینترنت آموزش اینستاگرام و تلگرام و خیلی نرم افزار های دیگر وجود دارد ولی در این مقاله ما به صورت کامل به ترفند های موبایلی در حوزه امنیتی اپلیکیشن اینستاگرام میپردازیم.

بازیابی رمز پیج

از ترفند های موبایلی مهمی بازیابی رمز پیج است. هنگامی که میخواهید وارد اینستاگرام شوید نیاز است یک رمز برای پیج خود در نظر بگیرید و این کار به شما کمک میکند اگر کسی بخواهد به حساب شما دسترسی داشته باشد باید قبل از ورود رمزی که شما برای پیج خود هنگام ساخت در نظر گرفتید را وارد کند در غیر اینصورت نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند. اما بعضی اوقات ممکن است خود شما رمزی که انتخاب کردید را فراموش کرده باشید، که میتوانید برای رفع این مشکل با ارسال درخواست به پشتیبان اینستاگرام از او تقاضای بازیابی رمز کنید. بعد از درخواست شما پشتیبان یک لینک به ایمیل شما ارسال میکند و شما میتوانید با استفاده از آن لینک  برای خود پسورد جدید انتخاب کرده و وارد پیج خود شوید.

رفع خرابی لینک ریست پسورد اینستاگرام

بعضی مواقع ممکن است هنگام بازیابی رمز عبور روش بالا که یکی از ترفند های موبایلی است جواب ندهد و لینک ارسال شده توسط پشتیبان به ایمیل شما دچار مشکل شده باشد و نتوان با آن به بخش بازیابی پسورد انتقال پیدا کرد.

بازیابی پیج دیسیبل شده

اگر حساب اینستاگرام شما غیرفعال شده باشد، هنگام تلاش برای ورود به سیستم، پیامی به شما می‌ دهد که حساب‌ هایی که از دستورالعمل‌ های انجمن یا شرایط استفاده ما پیروی نمی ‌کنند ممکن است بدون هشدار غیر فعال شوند. به خاطر داشته باشید، ممکن است حسابی را که به طور متوالی دستورالعمل‌ های انجمن یا شرایط استفاده را نقض می‌ کند، برای همیشه حذف می شود.

اگر فکر می ‌کنید حساب شما به اشتباه غیرفعال شده است، ممکن است بتوانید با باز کردن برنامه، وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و ثبت اعتراض از طریق پشتیبان اینستاگرام دلیل دیسیبل شدن پیج خود را بررسی کنید.

برای ثبت اعتراض خود بایستی از سوی اینستاگرام تایید هویت شوید. برای اینکار میتوانید از مدارک اجتماعی، مدارک شخصی و یا مدارک کاری استفاده کنید درصورتی که پیج شما کاری نباشد و یا عکس شخصی در آن وجود نداشته باشد می توانید با ارسال یک متن به اینستاگرام مشکل خود را بیان کنید و یادتان باشد باید متنی که قرار میدهید اینستاگرام را قانع کند وگرنه هیچ فایده ای نخواهد داشت.

متن زیر گزینه مناسبی برای استفاده در این مرحله و ارسال به اینستاگرام است تا پیج دیسیبل شده شما بازگردانده شود. متن مورد نظر به شرح زیر است.

I did not know the rules of Instagram and now I will follow the rules. Please activate my page.

رفع محدودیت سنی زیر 13 سال اینستاگرام

میتوانید در بخش اطلاعات شخصی سن وارد شده خود را تغییر دهید و یا از طریق تنظیمات و گزینه minimum age سن پیش فرض را تغییر دهید و محدودیت ها را از بین ببرید.

بازیابی پیج هک شده

قبل از یادگیری ترفند های موبایلی برای مقابله با هک شدن باید بدانید این اتفاق در صورتی رخ میدهد که شما اطلاعات مربوط به اکانت خود را در اختیار دیگران قرار داده باشید یا فردی بدون اطلاع شما به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد میتواند پیج شما را هک کند.

به این ادرس ایمیل متعلق به اینستاگرام security@mail.instagram.com    ایمیل بفرستید و مشکل خود را بیان کنید.

دور زدن تایید دو مرحله ای اینستاگرام

برای دور زدن تایید دو مرحله ای میتوانید از دو روش زیر استفاده کنید.

نحوه کارکرد  به این گونه است که باید به اینستاگرام پیام دهید و بگویید توسط فردی هک شده اید و برای بازیابی اطلاعات از اینستاگرام درخواست میکنید تا تایید دو مرحله ای را برداردداردمت

متن زیر می تواند گزینه مناسبی برای ارسال به پشتیبان باشد.

Hi, I’m hacked, someone put my number in my account and double-checked the invoice in my account now I can not get the code to login to my page, please remove the two-step confirmation option or a backup Send out.

راه های ارتقا امنیت و جلوگیری از هک اینستاگرام

بعد از یادگیری ترفند های موبایلی برای جلوگیری از هک شدن پیج میتوانید از گزینه های زیر استفاده کنید.

  • از رمز عبور قوی استفاده کنید.
  • تایید دو مرحله ای را فعال کنید.
  • اطلاعات خود را درست وارد کنید.
  • از برنامه های ثانویه مانند افزایش فالوور استفاده نکنید.
  • نرم افزار را بروز نگه دارید.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز