خبرگزاری کار ایران

ساده‌ ترین ترفند‌های آرایش برای عید نوروز ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۸۶۱

عید نوروز زمان مهمانی، جشن و دید و بازدید، نوروز شروع فصل شادی، زرق و برق، رنگ و زیبایی است و مهمانی‌های عید نوروز بهترین زمان برای داشتن آرایش‌های شاد و پر انرژی است.

برای آرایش عید نوروز مهم‌ترین نکته این است فارغ از دیدن آموزش‌های مختلف آرایشی، یادگیری ‌نکات و خرید محصولات متنوع، کاری را انجام دهید که با آن راحت هستید. برای مثال اکثر آموزش‌ها به استفاده از مژه مصنوعی تاکید دارند که نصب آن برای بسیاری از افراد سخت است یا با مژه مصنوعی احساس راحتی ندارند و در قسمت چشم‌ها احساس سنگینی می‌کنند، اگر برای شما هم به این صورت است مژه مصنوعی را حذف کنید.

 محدودیتی برای آرایش‌های عید نوروز وجود ندارد ممکن است آرایش ساده و لایت یا آرایشی شلوغ و پر زرق و برق را انتخاب کنید. آنچه مهم است راحتی و شادابی شما در طول مهمانی‌های عید نوروز است.

برای اینکه شادابی صورت و تمیزی آرایش از ابتدا تا انتهای مهمانی‌های عید نوروز حفظ شود لازم است نکاتی در تمامی مراحل آرایش رعایت شوند. در این مطلب که توسط  فروشگاه لوازم آرایشی نگین استور (neginstore1.com) تهیه و تنظیم شده به این موضوع پرداخته شده است. برای خرید بهترین لوازم آرایشی روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید لوازم آرایش نگین استور

هدف از این نوشته آموزش ساده ترین ترفندهای آرایش برای عید نوروز است که با رعایت آن شما بتوانید آرایشی سبک و تمیز برای مهمانی‌های عید داشته باشید، تا دغدغه و نگرانی‌تان از داشتن آرایشی زیبا و مناسب برطرف شود و تمام انرژی و احساس‌تان در عید نوروز صرف لذت بردن از مهمانی‌ها و معاشرت با عزیزان‌تان گردد.

قبل از هر چیز باید روی خرید لوازم آرایش اصل تاکید کنیم. یک محصول آرایشی تقلبی هم به سلامتی‌تان ضربه‌های جبران ناپذیری وارد خواهد کرد و هم آرایش‌تان را خراب می‌کند‌ و در نتیجه زیبایی‌تان را تحث تاثیر قرار خواهد داد.

مرحله اول: شستن صورت 

شستن صورت اولین مرحله برای انجام اکثر اقدام‌های مربوط به صورت است، از آرایش کردن گرفته تا گذاشتن ماسک‌های مختلف. برای داشتن آرایش تمیز و مناسب باید در ابتدا صورت را با شوینده مناسب نوع پوست خود، خوب بشویید. در زمان خشک کردن پوست دقت کنید که پوست صورت را  کامل خشک نکنید و اجازه بدهید مقداری از رطوبت حاصل از شستن روی پوست باقی بماند.

مرحله دوم: پرایمر

بعد از شستن صورت نوبت به آرایش کردن می‌رسد.  یک آرایش پایدار با پرایمر آغاز می‌شود. برای اینکه آرایش‌‌تان زمان بیشتری رو صورت باقی بماند و بهم نریزد باید از  پرایمر استفاده کنید. به زبان دیگر پرایمر در آرایش مثل ستون در ساختمان است.

روش به کارگیری پرایمر به این صورت است که مقدار کمی از آن را، برای مثال به اندازه یک عدس، در نقاطی از صورت که منافذ باز دارید استفاده کنید، با این‌کار منافذ پوست شما بسته می‌شود و پوست حالتی نرم و مخملی پیدا می‌کند. در آرایش عید استفاده از پرایمر اهمیت بیشتری دارد چون نیاز است آرایش در تمام طول مهمانی مرتب و سالم باقی بماند.

مرحله سوم: کرم پودر

از دیگر ترفند‌های آرایش عید نوروز انتخاب کرم پودر مناسب است. برای این‌کار به دو نکته باید توجه کنید: یک این‌که کرم پودری را انتخاب کنید که بافت سبکی داشته باشد و به شکلی نباشد که روی صورت به اصطلاح بماسد و پوست را خسته و ناراحت نشان بدهد. دو اینکه رنگ کرم پودر مطابق با رنگ پوست صورت انتخاب شود.

به صورت کلی هدف استفاده از کرم پودر در آرایش عید نوروز ایجاد تغییر زیاد در حالت صورت نیست، بلکه هدف پوشاندن جای جوش و لک‌های صورت است و این‌که چهره شما در مهمانی‌ها و دید و بازدید حالتی شاداب و مرتب داشته باشد.

سعی کنید برای آرایش عید نوروز از کرم پودری استفاده کنید که در عین اینکه ظاهر نچرال صورت را حفظ می‌کند کاور یا پوشانندگی متوسط رو به بالایی داشته باشد.

ساده‌ ترین ترفند‌های آرایش برای عید نوروز ۱۴۰۰

مرحله چهارم: کانسیلر

یکی از  موارد اصلی که چهره را خسته و آشفته نشان می‌دهد سیاهی زیر چشم است. کانسیلر صورت کاربردی‌ترین محصول برای پوشاندن سیاهی زیر چشم است. اما کانسیلری که برای آرایش عید نوروز استفاده می‌شود باید ویژگی‌های داشته باشد که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

 یک اینکه بافت کانسیلر باید به حالتی باشد که به راحتی پخش شود. 

دو اینکه بافت کانسیلر به صورتی باشد که پوست زیر چشم خشک نشود. 

سه و از همه مهم‌تر اینکه رنگ کانسیلر خیلی روشن‌تر یا خیلی تیره‌تر از رنگ پوست نباشد چون آرایش را غیر طبیعی می کند و حالت چهره را از حالت نچرال و طبیعی خودش دور می‌کند.

مرحله پنجم: پودر فیکس

اگر قصد دارید که آرایش مدت زمان بیشتری روی صورت حالت خود را  حفظ کند و به مرور زمان که پوست عرق می‌کند و از خودش چربی ترشح می‌کند بهم نریزد باید از پودر فیکس بعد از عملیات زیرسازی پوست استفاده کنید. با استفاده از پودر فیکس نتیجه بهتری از زحمتی که برای آرایش کشیده‌اید دریافت می‌کنید.

مرحله ششم: رژ گونه

انتخاب رنگ رژگونه کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد. ولی اگر دوست دارید آرایش‌تان به حال هوای بهار نزدیک باشد می‌توانید از رنگ های ملیح و خنک مانند صورتی کم رنگ و کالباسی استفاده کنید.

مرحله هفتم: آرایش چشم و ابر

آرایش چشم شامل سایه چشم، خط چشم،‌ فر مژه و ریمل می‌شود. استفاده از سایه چشم‌هایی با رنگ شاین و اکلیلی که متناسب با رنگ لباس‌تان است،‌ جلوه‌ای شاداب و براق در ظاهر‌تان ایجاد می کند. 

مرتب کردن ابرو را فراموش نکنید. برای حالت دادن به ابرو از ژل ابرو استفاده کنید و نقاط خالی در ابرو را با مداد ابرو پر کنید. خرید لوازم آرایش ابرو نگین استور و محصولاتی که به ناحیه چشم مربوط می‌شوند بسیار اهمیت دارند، سعی کنید بهترین‌ها را برای این‌کار بخرید.

ساده‌ ترین ترفند‌های آرایش برای عید نوروز ۱۴۰۰

مرحله هشتم: رژ لب

برای رژ لب در آرایش عید نوروز از رنگ‌های شاد استفاده کنید. میزان پررنگی رژ لب باید به صورتی باشد که با‌ آرایش چشم تناسب داشته باشد. اگر آرایش چشم پر رنگی انجام دادید، برای مثال اگر خط چشمی بلند و ضخیم کشیدید و از سایه شاین و ریمل حجم دهنده استفاده کردید بهتر این است که از رژ لب کم رنگ‌تری استفاده کنید.

و نکته آخر اینکه برای آرایش عید نوروز از برند‌های ناشناخته استفاده نکنید، باز هم روی خرید لوازم آرایش اصل تاکید می‌کنیم چون اهمیت بسیار بالایی دارد. لوازم آرایش اصل را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر آرایشی و بهداشتی مانند، نگین استور، موتن رو،خانومی، دیجی کالا و... تهیه کنید.

در رابطه با تمام محصولات آرایشی و بهداشتی که استفاده می‌کنید دقت کنید که مطابق با نوع پوست‌تان باشد تا از ایجاد شدن جوش یا خشکی روی پوست جلوگیری کنید برا مثال اگر پوست چربی دارید باید از محصولات اویل فری یا همان محصولات بدون چربی استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز