خبرگزاری کار ایران

اقدام شگفت انگیز گروه صنعتی صاب برای حمایت از محیط زیست و طبیعت

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۰۲

در یک اقدام جالب گروه صنعتی صاب برای حمایت از محیط زیست و طبیعت، لوگو و رنگ سازمانی خود را تغییر داد

گروه صنعتی صاب برند شماره یک صنعت نمایشگرهای غول پیکر LED (ویدئووال های پیشرفته، تلویزیون های شهری) که از سال 1380 در این صنعت به عنوان تولید کننده و صادر کننده فعال است، در راستای اهداف مسئوولیت اجتماعی خود، اقدامات تحسین بر انگیزی انجام داده است.

دکتر میلاد مشرفی کار آفرین نخبه و مدیر عامل گروه صنعتی صاب (SAB) معتقد است زندگی انسان در دست طبیعت و محیط زیست است بنابراین باید برای حفاظت از آنها تمام تلاش خود را بکارگیریم.

WWW.SAB.IR

گروه صنعتی صاب برای گسترش فرهنگ حمایت از محیط زیست و طبیعت، رنگ سازمانی خود را از طلایی به رنگ سبز تغییر داده است.

به گفته مدیر عامل گروه صنعتی صاب، رنگ سبز نماد طبیعت،تجدید حیات، رشد و  زندگی است بنابراین رنگ سازمانی خود را برای حمایت جانانه از طبیعت و محیط زیست به رنگ سبز تغییر داده است.

اقدام شگفت انگیز گروه صنعتی صاب برای حمایت از محیط زیست و طبیعت

اقدام بسیار جالب دیگر گروه صنعتی صاب (SAB) تغییر صد در صدی لوگوی قبلی خود برای حمایت از طبیعت و محیط زیست است:

لوگوی قبلی گروه صنعتی صاب (SAB) به رنگ طلایی و از یک ستاره تشکیل شده بود، ستاره به عنوان نماد درخشش در این لوگو بکار رفته بود زیرا تولیدات تخصصی گروه صنعتی صاب (SAB) نمایشگرهای غول پیکر LED است، و این محصولات تاثیر بسزایی در رشد و ورونق کسب و کار ها و درخشش برندها دارد.

میلاد مشرفی مدیر عامل ابن گروه صنعتی با شیوه ای خلاقانه لوگوی خود صاب (SAB) را تغییر داد و بجای ستاره از برگ استفاده کرده است.

درگفتگوی اختصاصی با میلاد مشرفی، ایشان عنوان کرد هدف اصلی ما از این اقدام حمایت از طبیعت و محیط زیست است و لوگو باید به شیوه ای تغییر میکرد که  همچون گذشته مفهوم این را برساند که محصولات گروه صنعتی صاب (SAB) همواره راهکاری عالی برای درخشش برند ها، رشد و پیشرفت کسب وکارها، تجدید حیات برندها و بیزینس ها، و ایجاد و حفظ آرامش در شرکت ها و سازمان هاست، بنابراین استفاده از یک برگ و بکار گیری رنگ سبز در لوگوی جدید تمامی اهداف خود را بدست آورده ایم.

دیگر صحبت های جالب  میلاد مشرفی این کار آفرین نخبه را در ادامه بخوانید:

اقدام شگفت انگیز گروه صنعتی صاب برای حمایت از محیط زیست و طبیعت

ایشان میگوید که اقدامات محافظت از محیط زیست و طبیعت را ابتدا از خود شروع کرده است و سپس آنها را به پرستل شرکت، دوستان و افراد مختلف انتقال داده و میدهد تا این فرهنگ بیشتر از پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

میلاد مشرفی به شدت اهل طبیعت گردی است او به هیچ عنوان زباله در طبیعت رها نمیکند بلکه زباله هایی را که توسط دیگران در طبیعت رها شده اند را جمع آوری میکند.

پرسنل گروه صنعتی صاب درصورتیکه فعالیت های حفاظت از محیط زیست و طبیعت را انجام دهند و در گسترش آن کوشا باشند، از مدیرعامل خود پاداش دریافت میکنند.

دکتر میلاد مشرفی تاکید کرد که مردم با سازمان حفاظت از محیط زیست همکاری کنند و برای اقدامات حفاظت و حمایت از طبیعت و محیط زیست آموزش های لازم را ببیند چرا که به عنوان مثال یک اقدام اشتباه برای  غذا دادن به حیوانات وحشی باعث شوند انها برای خوردن غذا به کنار جاده ها بیایند و باعث تلفات انها شوند.

گروه صنعتی صاب (SAB) حامی طبیعت و محیط زیست

WWW.SAB.IR

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز