خبرگزاری کار ایران

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 کامل سریال جوکر فصل سوم قسمت سوم ( بدون حذفیات )

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۸۸

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 کامل بدون حذفیات و سانسور قانونی حجم نیم رایگان ، دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت سوم با کیفیت عالی، رئالیتی شو و مسابقه جوکر فصل ۳ قسمت ۳ ساخته احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری

 

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

بازیگران فصل سوم جوکر

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

________________

برای دانلود جوکر فصل ۳ سوم قسمت ۳ سوم روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 سوم

________________

توصیه می کنم همین الان از طریق لینک بالا که در قرار دادیم سریال را دانلود و تماشا کنید و کلی بخندید.

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 کامل سریال جوکر فصل سوم قسمت سوم ( بدون حذفیات )

درباره سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

روش بازی جوکر

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مخاطبان از این برنامه به خوبی تعریف می‌کنند. این نشان می‌دهد که جوکر به هدف خود رسیده است.  بسیاری از مخاطبان با شوخی‌های شرکت کنندگان خندیده‌اند و حتی بسیاری سعی کردند خود را بخشی از این بازی قرار دهند و تا جایی که می‌شود نخندند. این همراه کردن مخاطب و اینکه تا قسمت بعدی، از آن حرف زده می‌شود نشان می‌دهد که سازندگان این رئالتی شو، فعلا نمره قبولی گرفته‌اند. برای دانلود سریال خاتون قسمت 15 اینجا مراجعه کنید.

نظرات برخی کاربران در مورد جوکر

  • هیشکی ب اندازه عباس جمشیدی نمیتونه بخندونه
  • حامد اهنگی.جواد عزتی..رضا عطاران..جواد رضویان..علی صادقی...بیارید تا دل درد بگیریم
  • یعنی عالین ممنون ازاین برنامه‌ی باحالتون.همشون خوبن
  • بابک نهدین و میرطاهر مظلومی عاااالی بودید عااالی 
  • رضا شفیعی جم عالیه عالی
  • حامد اهنگی و پژمان جمشیدی رو بیارید تا بیفتیم کف زمین
  • مهران غفوریان جواد رضویان رضا عطاران و علی صادقی را بیاورید

قانون مسابقه جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملا به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز