خبرگزاری کار ایران

دانلود فصل 3 قسمت 3 جوکر فصل سوم قسمت سوم سریال جوکر ( کامل با حجم نیم رایگان )

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۹۹۰

دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 قانونی حجم نیم رایگان ، دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت سوم کامل ، مسابقه جوکر فصل ۳ قسمت ۳ به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای سیامک انصاری تقدیم شما می شود.

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن هشت هنرمند، شش ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

حالا که جوکر حسابی بین مخاطبان جا افتاده حضور و انتخاب هنرمندان برای هر فصل تازه، جدی‌تر می‌شود. این شما و این هشت هنرمند مهمان فصل تازه.

  1. رضا شفیعی جم
  2. سیاوش چراغی‌پور
  3. سروش جمشیدی
  4. علی استادی
  5. حمید لولایی
  6. امیر غفارمنش
  7. میرطاهر مظلومی
  8. بابک نهرین

********************

برای دانلود مسابقه جوکر فصل سه قسمت سه روی لینک زیر کلیک بفرمایید

دانلود جوکر فصل سوم ۳ قسمت سوم

********************

گزارشی کوتاه از عملکرد هنرمندان:

کروه نسبت خوبی تا اینجا کار داشتیم و فقط حمید لولایی با دریافت کارت قرمز حذف شده‌اند و بهترین هنرمند تا این لحظه، علیرضا استادی است و عملکرد بازیگران آذری زبان نسبتا خوب بوده ولی انتظارات از سروش جمشیدی بیشتر است و رضا شفیعی‌جم هم با شکلک‌های جالب کلی خنده به ببیندگان در قسمت قبل تقدیم کردند.

داستان مسابقه جوکر

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، شش ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!


دانلود فصل 3 قسمت 3 جوکر فصل سوم قسمت سوم سریال جوکر ( کامل با حجم نیم رایگان )

درباره سریال

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی است. 

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگجاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

بازیگران جوکر فصل سوم قسمت سوم

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته‌اند.

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸، تهران) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

اولین باری که روی صحنه رفتم، حدوداً شش ساله بودم آن زمان پدرم در حرفه تئاتر کار می‌‌کرد و برای یکی از نمایش‌ هایش، به یک پسر بچه نیاز داشت که از من خواست این نقش را اجرا کنم اتفاقی که برای من در شش سالگی رخ داد، باعث شد که به تئاتر علاقه‌ مند شوم و سال‌ های بعد عمرم را با عشق و علاقه به بازیگری سپری کنم. 

سروش جمشیدی اصالتی یزدی دارد و اصالتاً زرتشتی است. وی در چند مصاحبه گفته‌ است که مهران مدیری برای او کار بزرگی کرده‌ و پس از چند سال بیکاری او را به کار در دورهمی و در حاشیه دعوت کرده‌ است. او توانست رتبه ۹ دانشگاه آزاد را کسب کند و در رشته برق در دانشگاه آزاد تهران تحصیل کند. او پس از کسب مدرک فوق دیپلم انصراف داده‌است. در واقع علت چهره شدن نامبرده بازی درخشان با نام پیله در برنامه طنز سیمای یزد بوده‌است.

در زمان دانشجویی‌ در سال 77، یکی از مجریان و تهیه‌کنندگان تلویزیون یزد کار تئاتر مرا دید و به یک برنامه‌ تلویزیونی دعوتم کرد برنامه او از جمله برنامه‌ های ترکیبی تلویزیون بود که آیتم‌های نمایشی داشت من کارم را در آذرماه همان سال 1377 در تلویزیون یزد با آن برنامه نمایشی آغاز کردم که می‌شود گفت آن کار اولین فعالیت رسمی و حرفه‌ ای من بود

جمشیدی در برنامه‌های مختلف شبکه تابان نقش آفرینی کرده و پیش‌تر در استان یزد برای بازی در تئاتر شهرت داشته‌است. وی معروف‌ترین اثرش در حاشیه است که در آن زیاد دیده نشد، اما در برنامه دورهمی با ایفای نقش قیمت توانست به شهرت برسد. همچنین در سال ۸۴ در سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران در چند سکانس به ایفای نقش پرداخته بود. او در برنامه «دورهمی» ساختهٔ مهران مدیری به یک کمدین شناخته شده تبدیل شد. او همچنین به عنوان صداپیشه عروسکی بنام میدونه در مجموعه شادونه در سرزمین دونه‌ها و صداپیشه کلاغ در شادونه در سرزمین پرندگان فعالیت کرده‌است.

بعد از تست و قبول شدن در کار آقای مهران مدیری، قرار شد که من در قسمت سه سریال در حاشیه به عنوان دوست مهران غفوریان که از فلیپین می‌‌آمد، به ایفای نقش بپردازم آن قسمت را که من بازی کردم و تمام شد دستیار آقای مدیری گفت که او خواسته‌ با شما برای 90 قسمت قرارداد ببندیم. آن لحظه برایم خیلی خاص بود و من به این باور رسیدم که با یک سریال 90 قسمتی روتین، دیگر آن اتفاقی که مدنظرم بوده، رخ خواهد داد.

بعد از اعتراضات گسترده پزشکان به سریال درحاشیه، نقش وی کوتاه می‌شود و در نهایت در سری دوم آن دیده شد اما آن اتفاق ویژه در مجموعه دورهمی رخ داد و با نقش قیمت توانست به شهرت برسد.

قانون مسابقه جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

دیگر عوامل جوکر

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • بازیگر: علی لک‌پوریان
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی

برندگان فصل قبل جوکر

حاضران فصل اول برنامه جوکر جوکر در هر فصل میزبان ۸ بازیکن است که در فصل نخست این چهره‌ها به مهمانی ما دعوت شده‌اند: سام درخشانی بیژن بنفشه‌خواه امیرمهدی ژوله امیر کاظمی هوتن حاجی‌عبداللهی | برنده مشترک جوکر سهیل مستجابیان | برنده مشترک جوکر رضا نیکخواه امین حیایی بازیکنان فصل دوم مسابقه جوکر در فصل جدید جوکر ۸ هنرمند دیگر به این مهمانی خاص دعوت شده‌اند. مهمانی‌ای که در آن، اگر بخندی، باختی. هومن برق‌نورد | برنده مشترک جوکر بهنام تشکر آرش نوذری سپند امیرسلیمانی عباس جمشیدی شهرام قائدی | برنده مشترک جوکر ایمان صفا وحید آقاپور.


دانلود فصل 3 قسمت 3 جوکر فصل سوم قسمت سوم سریال جوکر ( کامل با حجم نیم رایگان )

سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، ّیژن امکانیان، محمدرضا شریفی نیا، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

دانلود قسمت 15 سریال خاتون

در قسمت قبل دیدیم که شیرزاد قدم به قدم به دستگیری گروه فخار نزدیک می شود و فشار بر خاتون هر لحظه بیشتر می شود… حالا باید ببینیم که در قسمت جدید چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. از دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم ۳ سریال جوکر فصل 3 قسمت 3 لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز