خبرگزاری کار ایران

جوکر فصل سوم قسمت سوم :

دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 3 ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۹۷۵

دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت سوم ۳ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 joker با کیفیت عالی بپردازید.

رئالیتی شو مسابقه و سریال جوکر در فضای متفاوت و کمدی است در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل سوم قسمت 2 کامل حجم نیم رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی بپردازید.

بازیگران قسمت سوم جوکر فصل سوم

رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علی استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به در فصل 3 سوم جوکر قسمت سوم به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت قبل حمید لولایی عزیز حذف شدند که دور از انتظار بود و رضا شفیعی جم نیز با حرکات و شکلک های جالب کلی بینندگان رو خندانید ولی نتواسنت خنده ای از شرکت کنندگان بگیرد و رضا استادی تا اینجا کار عملکرد بهتری داشته و بابک نهرین و میرطاهر مظلومی نیز عملکرد نسبتا خوبی داشته اند.

 

********************************

برای دانلود جوکر فصل 3 قسمت 3 روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم

********************************

دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 3 ] 100% کامل

بازیگران فصل سوم جوکر

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

بیوگرافی علی استاد بازیگر فصل جدید جوکر

علیرضا استادی (زادهٔ ۱۶ تیر ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است. او برای مجموعهٔ تلویزیونی آرماندو (۱۳۹۷) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر کمدی مرد از نوزدهمین جشن حافظ شد.

علیرضا استادی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، شکستن همزمان بیست استخوان، سال دوم دانشکده من، زیر نظر و نسل سوخته اشاره کرد.  برای دانلود سریال های بیشتر اینجا کلیک کنید.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال 1370 وقتی 18 ساله بود با تئاتر «میکی کاراباتو» آغاز کرد و از سال 1373 با کارهای دانشجویی در دانشگاه بازیگری را پی گرفت.

در سال 1377 وقتی 25 ساله بود با فیلم سینمایی «هیوا» به کارگردانی رسول ملاقلی پور اولین تجربه جلوی دوربین و سینمایی اش را بدست آورد

سپس سال 78 نیز در فیلم «نسل سوخته» حضور داشت و سال 1390 با علی شاه حاتمی نیز در فیلم «رویای سینما» همکاری کرد.

ایشان اولین بار سال 1391 با سریال «چک برگشتی» به کارگردانی سیروس مقدم کنار هدایت هاشمی و امیر جعفری وارد قاب تلویزیون شد با این حال شهرت او با سریال «دلدادگان» و «رهایم نکن» در سال 97 شروع شد.

علیرضا استادی سال هاست ازدواج کرده و ثمره اش دو فرزند پسر می باشد که می گوید شیطنت کودکی اش ارثی به بچه هایش هم منتقل شده است

درباره جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

داستان مسابقه جوکر

در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 3 ] 100% کامل

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی ساخته منوچهر هادی که در ژانر کمدی و طنز و اجتماعی است و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است در قسمتی که گذشت دیدیم که جمشید تازه به زندگی جدیدش خو گرفته بود که تصمیم برای فروش گاوداری اتفاقات جدیدی برای او و رضا رقم می زند. که برای دیدن ماجرای قسمت جدید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 17 سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی چند قسمت است؟

یکی از سوال‌های پرتکرار این روزها این است که تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو چند قسمت است؟ بد نیست بدانید؛ با اینکه هنوز ضبط نیسان آبی تمام نشده و در نتیجه تدوین همه قسمت‌ها هم نهایی نشده است ولی این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از فیلیمو تهیه و تولید می‌شود. از تماشا و دانلود جوکر فصل سوم قسمت سوم 3 لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز