خبرگزاری کار ایران

سریال نیسان آبی قسمت ۱۶

دانلود قسمت 16 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 16 ) 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۱۹

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 16 شانزدهم ۱۶ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 16 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. و ژانر آن خانوادگی و کمدی می‌باشد و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. که قسمت جدید این هفته چهارشنبه 6 بهمن منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 16 نیسان آبی بپردازید.

خلاصه سریال نیسان آبی قسمت ۱۶

در قسمت های قبل دیدیم که رضا در تلاش بود که از کارهای کامبوزیا سر در بیاره و جمشید هم که در فکر ساخت افعی دو و دیگر مسائل بود و اینکه جمشید تازه به زندگی جدیدش خو گرفته بود که تصمیم برای فروش گاوداری اتفاقات جدیدی برای او و رضا رقم می زند. ولی در خلاصه قسمت 16 نیسان آبی آمده که «مردها که تنها می شوند یک کاری دست خودشان می دهند» این خلاصه زندگی این روزهای جمشید است. حالا باید ببینیم آیا جمشید به زری خیانت می کند یا نه؟ پس هر چه زودتر از لینک زیر قسمت جدید را دریافت کنید.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 16 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 16

************************

دانلود قسمت 16 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 16 ) 100% کامل

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا متولد سی آذر ماه سال ۱۳۶۲ و در تهران بدنیا آمد است. وی می گوید بازیگری حرفه پر دردسری است و به خاطر سختی کار، استرس و اضطراب بالایی که دارد بازیگران زود پیر می شوند و درست به همین دلیل نیز باید بیش از دیگران به سلامت روح و جسم خود اهمیت بدهند. صفا علاوه بر این که دروازه بان تیم هنرمندان است، دستی هم بر قلم دارد و گاهی هم برای دل خودش می نویسد. او معتقد است باید پیشگیری را به جای درمان سرلوحه زندگی قرار داد.

بصورت جدی فعالیت خود از زمان دانشگاه و تئاترهای دانشجویی شروع کرد گذشت تا اینکه در سال 1386 وقتی 24 ساله بود با فیلم «قرنطینه» به کارگردانی منوچهر هادی و در کنار رضا عطاران و افسانه بایگان بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد

صفا در دومین تجربه تصویری خود سال 1385 با سریال «عملیات 125» وارد قاب تلویزیون شد و چنان موفق ظاهر شد که در هر سه فصل این مجموعه بازی کرد

دانلود قسمت 16 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 16 ) 100% کامل

سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی و.. خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

شیرزاد در تهران وظیفه دستگیری گروه رابین هودی ها، رضا فخار و خاتون را به عهده می‌گیرد. بی آنکه از ارتباط آنها با هم با خبر باشد …

دانلود قسمت 14 سریال خاتون

دانلود قسمت 16 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت 16 ) 100% کامل

سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. که برای دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم از اینجا اقدام کنید.

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

راشدون شما را به دیدن و دانلود قسمت 16 سریال نیسان آبی قسمت ۱۶ شانزدهم دعوت می کند امیدوارم از دیدن این سریال لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز