خبرگزاری کار ایران

دریافت وام بدون ضامن برای کدام افراد امکان پذیر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۳۲

سید عباس حسینی معاون امور بانکی وزارت اقتصاد درمورد پرداخت وام ۵۰ میلیونی بدون ضامن گفت: از همین امروز کلیه متقاضیان تسهیلات خرد شامل شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند بدون ضامن نسبت به اخذ وام اقدام کنند و شرایط دریافت نیز اعلام شد.

شرایط دریافت وامن بدون ضامن

در پیگیری بورسان، حسینی درباره جزئیات پرداخت تسهیلات بانکی بدون ضامن گفت: شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی تنها با گواهی کسر از حقوق، ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند و بازنشستگان نیز برای ثبت نام وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان باید به شعبی که حقوق را از آن دریافت می‌کنند مراجعه کنند.

وزیر اقتصاد نیز درمورد پرداخت این وام گفت با مدیران بانکی که نسبت به پرداخت این نوع وام مانع تراشی داشته باشند برخورد می‌شود.

آیا مشاغل آزاد هم می توانند وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن بگیرند؟

با بررسی بورسان، مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: صاحبان مشاغل آزاد نیز با توجه به کمبود اطلاعات لازم از کارنامه اعتباری آنها و نیاز به تکمیل اطلاعات در فاز بعدی مشمول دریافت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی خواهند بود.

بانک‌ها وام بدون ضامن می‌دهند؟

بورسان وضعیت پرداخت وام بدون ضامن را در مراجعه به برخی شعب بانک‌های مختلف جویا شد که یکی از شعب بانک‌های دولتی درمورد پرداخت این وام گفت: این مسائل در تلویزیون مطرح شده و هنوز به ما چیزی ابلاغ نشده است. تازه اگر هم ابلاغ بشود اینطور نیست که به هر کسی تسهیلات بدهند. شما باید از مشتریان فعال بانک باشید و متناسب با اعتبار و درآمدتان تسهیلات دریافت می‌کنید. چند بانک خصوصی دیگر نیز گفتند امکان پرداخت وام بدون ضامن را ندارند و این خدمات در این بانک‌ها فعال نیست.

رتبه بندی معلمان به سرانجام می‌رسد؟

بر اساس اصل هفتاد و پنجم قانون اساسی طرح‌هایی که نمایندگان مجلس در خصوص لوایح قانونی عنوان می‌کنند و به تقلیل درآمد عمومی یا افزایش هزینه‌های عمومی می‌انجامد، تنها در صورتی قابل طرح در مجلس است که در آن روش جبران کاهش درآمد یا تأمین هزینه جدید نیز معلوم شده باشد.

محی‌الدین بهرام محمدیان معاون اسبق وزارت آموزش و پرورش با اشاره به عودت لایحه رتبه بندی معلمان از سوی شورای نگهبان برای بررسی بیشتر و رفع ابهامات به مجلس شورای اسلامی، انتقاداتی به عملکرد مراجع ذی‌ربط در جریان تصویب این لایحه وارد کرد.

وی با بیان اینکه "یکی از شگفتی‌های برخی تصمیم‌گیران و مسئولان، اندیشیدن پس از اقدام و عمل است " اظهار کرد: برخی ابتدا دست به انجام کاری می‌زنند و سپس فکر می‌کنند که چه گفته‌اند، چه کرده‌اند و تبعات یا مزایای تصمیم‌شان چه بوده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز