خبرگزاری کار ایران

بهترین تلویزیون شیائومی 2022 » شروعی پررنگ با دو مدل اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۷۳

ماجرای تاسیس شیائومی مانند استارت آپ های مشهور نیست که از گاراژ خانه شان شروع کرده باشند! شیائومی کسب و کاری با چندین سرمایه گذار قوی و تیم مدیریتی عالی است که در مدت زمان کمتر از یک دهه فعالیت توانسته به جایگاهی دست پیدا کند که بیشتر برندها آن را به عنوان رقیب اصلی خود در نظر گرفته اند. در اینجا قصد داریم به بررسی بهترین تلویزیون های شیائومی 2022 بپردازیم اما قبل از آن بهتر است کمی با داستان شروع شیائومی آشنا شویم تا با ذهنیت مدیران و هدف کاری این برند بیشتر آشنا شویم.

داستان شروع شرکت شیائومی

گروهی از افراد با تجربه (با سابقه کاری بالا) که به حدود ده نفر (دقیق ترهشت نفر) می رسیدند؛ تصمیم گرفتن یک برند جدید را استارت بزنند که با هدف قرار دادن برندهای بلند آوازه، برای خودشان اسم و رسمی در کنند. شیائومی رقابت خود را با اپل، سامسونگ و ال جی اعلام کرده است و قصد دارد با در دست گرفتن نضب فروش بازار اثبات کند که می داند کاربران به دنبال چه هستند. شیائومی محصولاتی با امکانات بالا تولید می کند و چیزی که باعث تمایز آن با برندهای دیگر شده در کنترل قیمتی این شرکت است. قیمت تلویزیون شیائومی واقعاً پایین است، به حدی که با دیدن مشخصات محصول و قیمت آن، کمی باور تناسب این کیفیت و قیمت برای خریداران سخت است؛ با این وجود خرید تلویزیون شیائومی برای افرادی که یک تلویزیون مقرون بصرفه می خواهند اولویت اول است.

شیائومی معتقد است حباب قیمتی محصولات الکترونیکی شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ بیشتر به دلیل شهرت این برندها است و ساخت محصول به تنهایی هزینه چندانی ندارد اما شرکت های سازنده قیمت بالایی برای برند تولیدات خود در نظر می گیرند. برند mi با کاهش حباب قیمتی سعی دارد محصولاتی ارزان قیمت تر به بازار عرضه کند و همین موضوع باعث محبوبیت بینظیر شیائومی شده است.

بهترین تلویزیون شیائومی 2022 » شروعی پررنگ با دو مدل اقتصادی

شیائومی چطور محبوب شد؟

اکنون که در سال 2022 قرار داریم شیائومی 12 سال سن دارد؛ این مدت زمان به نسبت برندهایی مانند اپل یا سامسونگ خیلی کم است و شیائومی تقریباً یک پس بچه 12 ساله است که می خواهد با آدم بزرگ تر های 30 – 40 ساله رقابت کند. هر چند این مدت زمان آن قدر هم کم نیست که نتوان در آن کاری کرد. شیائومی با توجه به تیم مدیریتی قوی و سرمایه خوبی که در دست داشته توانسته سهم بزرگی از بازار موبایل را به دست بگیرد. هرچند بیشتر فعالیت های جنجالی شیائومی محدود به بازار موبایل است اما در حوزه تلویزیون هم فعالیت بسیار خوبی دارد به نحوی که در لیست 10 برند پرفروش تلویزیون های سال 2021 قرار گرفته است (از آنجایی که هنوز مدت زمان زیادی از 2022 نگذشته، لیست تلویزیون های پرفروش 2022 در دسترس نیست).

بهترین تلویزیون های شیائومی در سال 2022

شیائومی خیلی به تقویم تولیدات اهمیتی نمی دهد؛ برای همین در هر زمان که دوست داشته باشد تلویزیون های جدید خود را معرفی می کند. الان تقریباً یک ماه از سال 2022 گذشته است ولی بهترین تلویزیون های 2022 شیائومی توسط وب سایت آن معرفی نشده اند؛ در حالی که یکی دو مدل 2022 در سال 2021 هم معرفی شدند( توسط وب سایت های معتبر و نه خود شیائومی!). از این بابت نمی توان با دقت گفت که بهترین تلویزیون های شیائومی 2022 کدام مدل ها هستند اما مطمئناً مدل های 2021 محبوب نیز در این لیست جای خواهند داشت. همین یکی دو ماه پیش بود که شیائومی تلویزیون های سری اقتصادی با پسوند e (مخفف Economic) شامل مدل های Q1E – P1E را معرفی کرد که کمی مشخصات پایین تر از مدل های مرجع (یعنی Q1 – P1) را دارند و با قیمت پایین تر عرضه می شوند.

تلویزیون های پرفروش شیائومی

تلویزیون های سری Q شیائومی از پنل کوانتمی بهره برده اند و کیفیت تصویر به مراتب بهتری از پنل های LED دارند؛ البته مدل Q1E به دلیل قیمت پایین تر، امکانات کمی ضعیفتر از تلویزیون شیائومی Q1 ارائه می دهد ولی تفاوت این دو چندان زیاد نیست.

بهترین تلویزیون شیائومی 2022 » شروعی پررنگ با دو مدل اقتصادی

تلویزیون های سری P مدل های پروفشنال با قیمت مناسب هستند که از پنل LED بهره برده اند. این نمایشگرها در گروه قیمت اقتصادی هستند که البته مدل P1E ارزان تر از مدل اصلی این سری یعنی mi tv p1 می باشد. با توجه به امکانات بیشتر محصول و البته کارایی آن پیشنهاد می کنیم خرید تلویزیون شیائومی P1 را در اولویت نسبت به مدل سری اقتصادی قرار دهید.

دلایل انتخاب تلویزیون شیائومی

کاربرانی که سراغ خرید تلویزیون شیائومی می روند بنا به چند دلیل محصولات خود را از این برند تهیه می کنند. دسته اول کسانی هستند که قصد ندارد مبلغ زیادی بابت تلویزیون خود هزینه کنند؛ اگر بخواهند با مبلغ تعیین شده یک تلویزیون سونی یا سامسونگ خریداری کنند، امکانات به نسبت کمتری دریافت می کنند؛ اما محصولات شیائومی اینگونه نیستند و امکانات متنوع تری دارند. دسته دوم کسانی هستند که از خود برند شیائومی خیلی خوششان می آید و محصولات بالارده این شرکت را خریداری می کنند. این دسته از خریداران به دنبال ایده های جدید و نوآوری هستند و حاضرند بابت تلویزیون متفاوت مبلغ بالایی هزینه کنند.

در صورت تمایل به خرید تلویزیون شیائومی می توانید به وبسایت افرالند مراجعه کنید و در قسمت محصولات همه مدل های موجود را بررسی و مقایسه نمایید. همچنین می توانید برای دریافت قیمت بروز تلویزیون و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تلویزیون شیائومی می توانید با کارشناسان فروش افرالند تماس حاصل فرمائید.

اینستاگرام: @afralandcom

خانم رحیمی: 09182956214

آقای صالحی: 09182956217

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز