خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی دوم در مدرسه سرای دانش چگونه است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۴۲

مدرسه سرای دانش یکی از مدارس برتر شهر تهران به‌حساب می‌آید که شعبه‌های مختلفی از آن برای آموزش دانش‌آموزان دختر و پسر ساخته شده است. هرچند همه این شعبه‌ها از یک برنامه مشترک برای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان استفاده می‌کنند؛ اما کیفیت همه آن‌ها به یک اندازه نیست.

این مدارس همگی زیر نظر سازمان علمی آموزشی قلمچی فعالیت می‌کنند. مدرسه سرای دانش شعبه رسالت بهترین این مدارس است و درصد بیشتری از والدین و دانش‌آموزان از آن رضایت دارند. در مقابل باید ضعیف‌ترین شعبه این مدرسه را هم نام ببریم. شعبه فلسطین سرای دانش هم زیر نظر سازمان قلمچی اداره می‌شود؛ بااین‌حال کیفیت کافی را از نظر سطح آموزشی ندارد. در این مطلب به معرفی این مدرسه و اهمیت تدریس خصوصی دوم در آن می‌پردازیم.

برنامه‌های آموزشی مدرسه سرای دانش

موسسه‌های آموزشی بسیاری در زمینه ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان و ارائه خدمات با کیفیت آموزشی فعالیت می‌کنند. این موسسات جزوات آموزشی، کتاب‌های تست، آزمون‌های آزمایشی و... دارند. موسسه قلمچی پا را فراتر گذاشته و مدارس سرای دانش را هم تاسیس کرده است. دبیران در این مدارس از کتاب‌های قلمچی برای تدریس و تمرین بیشتر دانش‌آموزان استفاده می‌کنند. اگر شما هم این برنامه آموزشی را می‌پسندید، فرزندتان را در مدرسه سرای دانش ثبت‌نام کنید.

دانش‌آموزان هر دو هفته یک‌بار در آزمون‌های آزمایشی قلمچی شرکت خواهند کرد. سوالات این آزمون‌های استاندارد از اشتباهات رایج دانش‌آموزان است و انواع سوالات آسان، متوسط، سخت و بسیار سخت را دربر می‌گیرد. معلم‌های قلمچی در روز بعد از آزمون، سوال‌های مهم و نکته‌دار را برای دانش‌آموزان حل می‌کنند تا آن‌ها به همه بخش‌های درس مسلط شوند. کادر آموزشی سرای دانش دانش‌آموزان را گروه‌بندی می‌کنند و برنامه‌ای جامع و کامل برای پیشرفت تحصیلی‌شان درنظر می‌گیرند.

بخش قابل‌توجهی که در بیشتر مدارس برتر تهران هم وجود دارد، حضور مشاوران برتر آموزشی در سرای دانش است. این مشاوران نمودار پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان را هر هفته چک می‌کنند. اگر دانش‌آموزی روند پیشرفت خود را حفظ کرده باشد، به او راهکارهایی برای پیشرفت بیشتر می‌دهند. درصورتی‌که فردی دچار افت تحصیلی شده باشد، مشاوران ایراد کار او را پیدا می‌کنند و راه‌حل‌هایی برای بهبود اوضاع درنظر می‌گیرند.

این مدارس از تابستان کار خود را شروع می‌کنند و زودتر از دیگر مدارس، مفاهیم آموزشی را به دانش‌آموزان‌شان یاد می‌دهند. درنتیجه دانش‌آموزان سرای دانش نسبت به دانش‌آموزان دیگر مدارس سطح علمی بالاتری دارند.

ثبت‌نام در مدارس سرای دانش

با توجه به این برنامه آموزشی، احتمالا شما هم دوست دارید فرزندتان را در سرای دانش ثبت‌نام کنید. همه دبیران این مدرسه مانند معلم ریاضی دوم ابتدایی در دانشگاه‌های برتر کشور تحصیل کرده‌اند و کاملا به شیوه‌های درست تدریس تسلط دارند. هرساله والدین زیادی متقاضی ثبت‌نام فرزندشان در مدارس سرای دانش هستند.

دراین‌میان باید به این نکته اشاره داشت که ظرفیت پذیرش دانش‌آموز در این مدارس محدود است و نمی‌تواند پاسخگوی این همه تقاضا باشد. بنابراین دانش‌آموزان باید در آزمون ورودی سرای دانش ثبت‌نام کنند و اطلاعات و دانش خود را محک بزنند. دانش‌آموزان برتر در این آزمون قبول می‌شوند و می‌توانند در سال تحصیلی جدید، یکی از دانش‌آموزان سرای دانش باشند.

دانش‌آموزانی امکان ثبت‌نام در این مدارس را دارند که معدل بالای 19 داشته باشند. همچنین کسب تراز بالای 5500 در این آزمون‌ها، شرط اساسی ورود به سرای دانش است. بودجه‌بندی این آزمون هرسال دستخوش تغییراتی می‌شود. برای اطلاع از دروس موردنظر برای آزمون، شرایط ثبت‌نام و تاریخ آن حتما سری به سایت مدرسه سرای دانش بزنید یا با بخش روابط عمومی آن تماس بگیرید.

آمادگی برای شرکت در آزمون سرای دانش

رقابت میان دانش‌آموزان در این مدرسه از مهم‌ترین مشخصه‌های سرای دانش است. چه فرزند شما دانش‌آموز این باشد و چه متقاضی شرکت در آزمون ورودی باشد، بالابودن نمرات در درس ریاضی و ارتقای سطح علمی او از اهمیت زیادی برخوردار است. در چنین شرایطی استفاده از خدمات معلم خصوصی و موسسات آموزشی شناخته‌شده و معتبر کمک بسیار زیادی به دانش‌آموز خواهد کرد.

معلم خصوصی ریاضی مفاهیم سخت را به آسان‌ترین شیوه توضیح می‌دهد و مهم‌ترین تمرین‌ها و سوال‌های آن درس را برای دانش‌آموز حل می‌کند. مجموعه کاراتدریس یکی از این موسسه‌های آموزشی با سابقه به‌حساب می‌آید که دانش‌آموزهای زیادی را برای شرکت در آزمون ورودی مدارس معتبر تهران آماده کرده است.

مجموعه کاراتدریس

همه دانش‌آموزان می‌توانند از خدمات آموزشی مجموعه کاراتدریس استفاده کنند. در این موسسه متناسب با سطح علمی دانش‌آموزان، دبیرانی برای تدریس خصوصی انتخاب می‌شوند. کاراتدریس بهترین معلمان و دبیران ریاضی را گرد آورده تا مفاهیم سخت این درس را به موضوعاتی ساده و قابل‌فهم تبدیل کنند.

در خدمات تدریس خصوصی این موسسه، مباحث ریاضی متناسب با سطح علمی دانش‌آموز تدریس می‌شوند. دبیران کارا تدریس به همه سوال‌های شما پاسخ می‌دهند و شما را راهنمایی می‌کنند.

فراگیری ریاضی برای همه دانش‌آموزان کشور از طریق بستر آموزش آنلاین دردسترس است. فرقی نمی‌کند چه برنامه‌ای را برای آموزش آنلاین دوست دارید، کارا تدریس امکان آموزش در هر برنامه دلخواه را برایتان فراهم می‌کند. اسکایپ، اسکای‌روم، واتس‌آپ، تلگرام و... نمونه‌هایی از این برنامه‌ها هستند. اگر ساکن تهران باشید، علاوه‌بر آموزش مجازی، امکان برخورداری از آموزش حضوری را هم خواهید داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز