خبرگزاری کار ایران

دستگاه اسیاب پلاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۱۳۳

بطور کلی دستگاه آسیاب پلاستیک برای خرد کردن انواع پلاستیک و بازیافت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد که این دستگاه دارای انواع مختلفی میباشد و کاربرد عالی دارد.

کار اصلی دستگاه آسیاب پلاستیک بازگرداندن مواد پلاستیکی به چرخه بازیافت می باشد. پس در بازیافت پلاستیک و ضایعات آن، یکی از مراحل اولیه استفاده کردن از دستگاه آسیاب می باشد؛ به همین دلیل از ارزش بالایی برخوردار است. زیرا امروزه استفاده از مواد پلاستیکی زیاد شده و استفاده از این دستگاه همه گیر شده است.

انواع دستگاه اسیاب پلاستیک

با توجه به مواردی که گفته شد استفاده از دستگاه آسیاب پلاستیک برای بازیافت اولیه مواد پلاستیکی بسیار مورد نیاز است. با استفاده از این دستگاه مواد پلاستیکی به آسانی خرد و آماده برای مصارف کارگاه ها می باشند که به این مواد پرک پلاستیک می گویند. دستگاه آسیاب دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد:

  • دستگاه آسیاب چکشی
  • دستگاه آسیاب شمشیری

 

دستگاه آسیاب چکشی:

این دستگاه از چکش بسیار سنگینی برخوردار است که همانند آسیاب یا هاون بزرگ عمل می کند و با ایجاد ضربه روی پلاستیک ها، آن ها را به قطعات بسیار ریزی تبدیل می کند.

 

دستگاه آسیاب شمشیری:

در دستگاه آسیاب شمشیری بعد از ورود مواد پلاستیکی به محفظه مخصوص، مواد با تیغه های تیز دستگاه با سرعت بسیار زیادی خرد می شوند، این فرآیند همچون یک خردکن برقی می باشد!

از دستگاه های آسیاب برای تامین مواد اولیه کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، بدین صورت که مواد پلاستیکی توسط دستگاه بسیار ریز شده و سپس مواد حاصل به کارخانه ها منتقل می شوند. این دستگاه ها از مصرف برق بسیار کمی برخوردارند از این رو بسیار اقتصادی هستند. همچنین کار با این دستگاه ها بسیار آسان و راحت می باشد.

 

ظرفیت دستگاه آسیاب پلاستیک

به طور معمول ظرفیت دستگاه اسیاب پلاستیک از 200 تا 1200 کیلوگرم بر ساعت می باشد. دستگاه های با توان پایین تر مورد استفاده برای ریزتر کردن ذرات ریز پلاستیک می باشند. هرچه ظرفیت دستگاه بالاتر رود این امکان فراهم می شود تا هر اندازه پلاستیک را بتوان درون این دستگاه ها خرد کرد.

 

مشخصات دستگاه های آسیاب پلاستیک

برای آسیاب کردن پلاستیک ها توسط دستگاه، ابتدا باید بدانید چه نوع پلاستیکی قرار است استفاده کنید. بطور مثال برای پلاستیک های بسیار محکم نیاز است از دستگاه های قوی برای اینکار استفاده کنید.

بطور کلی دستگاه آسیاب پلاستیک برای انواع نایلون، گونی، سبد، پت، پالت، تسمه، بادی، باطری و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

برای آسیاب کردن پلاستیک های نرم باید از دستگاه های آسیاب شمشیری و برای پلاستیک های محکم از دستگاه آسیاب چکشی استفاده کنید و همانطور که گفته شد به ظرفیت دستگاه هم توجه کنید.

 

ویژگی های دستگاه آسیاب پلاستیک:

  • با استفاده از دستگاه اسیاب پلاستیک شما یک دستگاه صنعتی دارید که میتوانید انواع ضایعات پلاستیک را آسیاب کرده و مواد اولیه کارخانه هایی که به این مواد نیاز دارند را تهیه نمایید.
  • نیروی انسانی کمتری با این دستگاه استفاده خواهد شد.
  • ایمنی مطلوب و مطمئن این محصول باعث شده است تا هنگام انجام کار مواد به سمت بیرون پرتاب نشوند و از ایجاد حادثه جلوگیری شود.
  • مصرف برق کم این دستگاه ها صرفه جویی بزرگی را ایجاد می کند.

پلاستیک یکی از مواد بازیافتی می باشد که در جهان بسیار مهم است. اغلب کشورهای صنعتی و بزرگ در دنیا بازیافت پلاستیک را برای حفظ محیط زیست به صورت جدی پیگیری می کنند. در ایران هم این مسئله بسیار در حال رشد است و مراکز زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. به همین دلیل دستگاه آسیاب پلاستیک یکی از اجزای بسیار مهم در زمینه بازیافت انواع پلاستیک به شمار می رود.

دستگاه اسیاب پلاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه آسیاب پلاستیک

 

هنگام خرید دستگاه آسیاب صنعتی به یک سری موارد توجه داشته باشید:

برای بازیافت پلاستیک به بهترین شکل ممکن، باید محصولی خریداری شود تا از هر لحاظ پاسخگوی نیاز شما باشد. به همین دلیل باید ابتدا به نوع پلاستیک مصرفی دقت کنید. بطور مثال باید بدانید جنس پلاستیک نرم است یا سخت؟ دانستن این مطلب باعث می شود تا در انتخاب محصول خود دقیق تر باشید. همچنین جنس تیغه های دستگاه بسیار مهم است تا بتواند عملکرد مطلوبی را به شما ارائه دهد.

از دیگر مسائل مهم در زمینه خرید دستگاه آسیاب پلاستیک این است که چه دستگاه با چه نوع عملکردی را انتخاب می کنید. در بازار انواع دستگاه های آسیاب در مدل های چکشی، شمشیری، قیچی وار و ... وجود دارند که شما بر اساس نیاز خود باید محصول مورد نظر را انتخاب و اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

 دستگاه آسیاب ایرانی بهتر است یا خارجی ؟

از سوالات بسیار مهم شما این است که برای خرید دستگاه آسیاب، نمونه ایرانی که تولید داخل خودمان است را انتخاب کنید یا نمونه های خارجی را؟ دستگاه های آسیاب ایرانی از نظر کیفیت و کاربرد بسیار عالی می باشند و از لحاظ کاربرد با محصولات خارجی یکسان می باشند. مزیتی که دستگاه های تولید داخل دارند امکان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات می باشد که خیال خریدار را بعد از خرید راحت می کند، که این مورد در نمونه های خارجی وجود ندارد.

 برای خرید مستقیم و بدون واسطه دستگاه آسیاب پلاستیک می توانید از طریق اینترنتی از شرکت های تولیدکننده این محصول که معتبر هستند اقدام به خرید کنید. خرید اینترنتی امروزه در سراسر کشور بسیار رایج است و در صورتی که فروشگاه معتبر باشد، می توانید لذت آسانی خرید اینترنتی را تجربه کنید.

دستگاه اسیاب پلاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه آسیاب صنعتی

نوین آسیاب با 15 سال سابقه در زمینه تولید دستگاه های آسیاب صنعتی، توانسته است بهترین محصول را با مشخصات مد نظر مشتری، با کیفیت بالا و عملکرد عالی طی این سالها در اختیار مردم قرار دهد.

 

دلایل برتری نوین آسیاب از سایر رقبا به شرح زیر است :

 

  • گارانتی 36 ماهه
  • خدمات پس از فروش 10 ساله
  • تولید بهترین سختی دستگاه

همچنین نوین آسیاب با آبکاری و سخت کاری شفت یا روتور دستگاه های آسیاب خود باعث افزایش طول عمر دستگاه آسیاب پلاستیک شده است.

شما میتوانید انواع محصولات را در سایت نوین آسیاب مشاهده کنید و همچنین از رزومه درخشان این مجموعه برای اطمینان خاطر دیدن کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات نوین آسیاب و جهت مشاوره و اقدام به ثبت سفارش می توانید به سایت نوین آسیاب مراجعه نمایید.

https://novinasiab.ir

راه های ارتباطی با مجموعه نوین آسیاب:

09127912344

09124036001

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز