خبرگزاری کار ایران

قسمت ۱۵ نیسان آبی تقدیم شما:

دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم { نسخه کامل و اصلی }

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۳۳۲

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم حجم نیم رایگان، دانلود قسمت 15 نیسان ابی کامل با کیفیت عالی که در ادامه توانید به دانلود قسمت ۱۵ سریال نیسان آبی را دریافت کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از مجاز دانلود ، سامانه رسمی فروش و دانلود قانونی سریال نیسان آبی که هر هفته چهارشنبه ها ساعت 8 صبح از این سایت منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی کامل و قانونی بپردازید.

خلاصه داستان

قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

در قسمت 15 نیسان آبی آمده است که جمشید تازه به زندگی جدیدش خو گرفته بود که تصمیم برای فروش گاوداری اتفاقات جدیدی برای او و رضا رقم می زند.

************************

برای دانلود قسمت ۱۵ نیسان آبی روی لینک زیر کلیک (لمس) کیند.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15

************************

دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم { نسخه کامل و اصلی }

درباره سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. نیسان آبی همچون بخشی از تجربه‌های سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت است و به همین دلیل کمتر شاهد شوخی‌های کلامی که بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز در سال‌های اخیر بوده‌‌اند، در این مجموعه هستیم. برای دانلود سریال  جدید اینجا کلیک کنید.

تعداد قسمت ها

با اینکه هنوز ضبط نیسان آبی تمام نشده و در نتیجه تدوین همه قسمت‌ها هم نهایی نشده است ولی این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از فیلیمو تهیه و تولید می‌شود.

دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم { نسخه کامل و اصلی }

نظر کاربران درباره سریال نیسان آبی قسمت 13

  • خیلی سریال قشنگی است
  • مهران غفوریان عالی است
  • حسین یاری علای بازی کرده است
  • سریال نیسان آبی کلی خنده داره و داستان خیلی قشنگی داره
  • این سریال را به همه دوستان عزیز توصیه می کنم
  • خیلی خنده‌دار هستش فوق العاده عالی من که عاشقش شدم 

 

سریالی که می‌تواند آغازکننده دور تازه‌ای از فعالیت‌های منوچهر هادی در عرصه سریال‌های خانگی باشد و حتی بخشی از ناکامی‌های اخیر او در ساخت آثار ملودرام را هم جبران کند. مهم این است که نیسان آبی در ویترین این روزهای شبکه نمایش خانگی قطعاً اثری متفاوت محسوب می‌شود که تا حدود زیادی می‌تواند فقدان آثار خانوادگی و متناسب با گروه سنی همه اعضای خانواده در میان تولیدات شبکه نمایش خانگی را جبران کند. سریالی که دور از انتظار نیست بخش عمده‌ای از مخاطبان شبکه نمایش خانگی به‌صورت هفتگی در انتظار قسمت‌های تازه آن بمانند.

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

بازیگران سریال

علاوه بر بازیگرانی مانند حسین یاری و یکتا ناصر که اغلب با هادی در پروژه های قبلی همکاری کرده اند، بازیگران مشهوری از جمله جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، مهران غفوریان و سحر قریشی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند. همچنین توصیه می کنم. امیداوارم از تماشا و دانلود قسمت 15 نیسان آبی قسمت ۱۵ کامل در کنار خانواده لذت ببرید.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز