خبرگزاری کار ایران

نحوه انتخاب دستگاه پرکن پودر مناسب

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۱۱۲

 

انتخاب دستگاه پرکن پودر باید با توجه به نوع محصولات و حجم بسته‌بندی آنها انجام شود. دستگاه‌های پرکن پودر با حجم مخزن و عملکردهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. سوالات زیر به شما کمک می کند تا خرید بهتری انجام دهید.

 

قصد پر کردن چه نوع موادی در ظروف بسته بندی را دارید؟

برای خرید دستگاه پرکن پودر ای جی (Powder filling machine) می توانید با مشاورین حرفه ای در این زمینه ارتباط داشته باشید، تا مناسب ترین دستگاه پرکن پودر را به شما ارائه بدهند. چون اگر دستگاه انتخابی متناسب با نوع محصول و جنس ظروف و رول های بسته بندی نباشد، فرآیند تولید شما کاملاً متوقف و مختل می شود که باعث خسارت شما می شود.

 پس بهتر است اطلاعات کافی درباره محصول خود را با مشاوران در میان بگذارید. هدف از این پیشنهاد تنها توانایی انتخاب مناسب ترین دستگاه هم از لحاظ کیفیت و کارایی و هم از لحاظ اقتصادی و قیمت می باشد.

قصد خرید چه نوع دستگاه پرکن پودر از نظر عملکردی را دارید؟

اینکه شما چه نوع عملکرد دستگاه پرکن (تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی) را انتخاب کنید بستگی به این دارد که در چه محیطی قصد دارید از این دستگاه استفاده کنید.

ظرفیت مورد تولید در دقیقه شما با دستگاه پرکن پودر چقدر است؟

برای این منظور باید دقت کنید که تولید شما در کدام سطح خانگی، کارگاهی یا صنعتی است. به عنوان مثال اگر تولید روزانه شماکمتر از ۲۰۰۰ عدد بسته باشد، دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک جوابگوی نیاز شما خواهد بود و لازم نیست بیشتر هزینه کنید و دستگاه تمام اتوماتیک تهیه کنید.

مکانیسم مناسب برای محصول شما چیست؟

اینکه از کدام مکانیسم استفاده کنید به حالت ماده ای که قصد بسته‌ بندی آن را دارید، بستگی دارد که مثلا از روش پمپی، سیلندر پیستونی، ثقلی، توزینی یا حجمی و... استفاده کنید. مکانیسم پر کردن هر دستگاه، نوع آن دستگاه را مشخص می کند که با دیگر دستگاه های پرکن متفاوت است.

همچنین جهت انتخاب نوع نازل دستگاه لازم است به این موارد توجه کنید: در مورد اندازه و شکل ظاهری ظروف بسته بندی و دهانه آن، زاویه دهانه ظروف، پر شدن ظروف از ته می باشد یا نه، نوع محصول و ...

نحوه انتخاب دستگاه پرکن پودر مناسب

نکاتی که برای خرید دستگاه پرکن پودری مهم است

اگر محصولی که شما قصد بسته ‌بندی آن را دارید به شکل پودری یا گرانولی می باشد، شما نیاز به خریداری دستگاه پرکن پودر دارید و برای اینکه بتوانید دستگاه مناسب را انتخاب کنید نیز باید به نکاتی توجه ویژه داشته باشید، ولی ابتدا بهتر است با انواع مواد پودری آشنا شوید.

انواع مواد پودری در دستگاه پرکن پودر

پودرها به مواد ریزی که در اثر خرد شدن و ریز شدن مواد جامد به دست می آید، گفته می شود. مانند آرد، ادویه‌جات، قهوه، محصولات آرایشی بهداشتی که به طور روزانه با آنها روبه رو هستیم.

 تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات پودری، باید قادر باشند به طور کاملاً بهینه و با رعایت کامل بهداشت، این محصولات را بسته بندی و به دست مصرف کنندگان برساند. از جمله دستگاه های بسته بندی که می تواند این محصولات پودری را در حجم ها و شکل ها و اندازه های مختلف بسته بندی نماید، دستگاه پرکن پودر است.

برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید باید به نوع محصول مورد نظر و میزان پودری بودن آن ( ریز یا درشت) دقت کنید. شما با انتخاب مناسب ترین دستگاه پرکن پودری قادر خواهید بود، تولید محصولات خود را با راندمان بالاتر و کیفیت بهتر و همچنین با سرعت بالاتر انجام دهید که در نهایت باعث افزایش نرخ سودتان می شود.  

مکانیسم کنترل: دستگاه شما باید به آسانی توان کنترل و برنامه‌ریزی را داشته باشد.

نوع دستگاه: با توجه به حجم تولید محصول و نیازهای خود یکی از انواع مختلف دستگاه پرکن پودری همچون پرکن دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را انتخاب نمایید.

سرعت پر کردن دستگاه: می توانید بر اساس نیاز و ظرفیت تولید خود دستگاه مناسبی را انتخاب کنید.

مکانیسم عملکردی دستگاه: با توجه به نوع نیاز خود می توانید دستگاه پرکن پودری را با مکانیزم عملکرد متفاوت و همچنین به موتورهای مختلف مجهز کنید.

جنس دستگاه پرکن پودر: در مورد جنس دستگاه نیز انتخاب های مختلفی وجود دارد که دقت کنید دستگاهی که انتخاب می کنید در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم باشد.

تایمر، سنسورها و کنترل پرکن: استفاده نمودن از این ابزارها باعث افزایش دقت دستگاه پرکن پودری شما خواهد بود.

دقت و خطای پر کردن: هیچ نوع دستگاهی بدون خطا نیست ولی سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که میزان خطای آن معقول باشد.

ظرفیت و حجم قیف: در این مورد هم قبل از انتخاب حجم قیف دستگاه پرکن پودر باید محصول موردنظر و حجم آن را به طور کامل بشناسید.

دامنه پر کردن دستگاه: بهتر است نسبت به نیاز خود دستگاهی را انتخاب نمایید که دامنه پر کردن بسیاری از حجم را پوشش دهد.

برخی فناوری ها در دستگاه پرکن پودر به کار گرفته می شود و در نهایت شما باید در مورد انتخاب ابزارهایی که در دستگاه پرکن پودری شما قرار می‌گیرد، تصمیم‌گیری کنید. اما در عین حال باید به این نکته نیز توجه کنید که این ابزارها باید با مدل دستگاه شما هماهنگ باشد و در آن قابل اجرا و استفاده باشد. بنابراین وقتی که ابزاری را برای دستگاه مورد نظر خود انتخاب کردید به موارد زیر هم توجه داشته باشید.

·       سطح دقت

·       وزن پر کننده

·       میزان دور مصرفی

·       ویژگی محصولات و...

انتخاب دستگاه پرکن ثقلی یا گرانشی می تواند انتخاب مناسبی برای بسته بندی محصول پودری شما باشد. روش پر کردن این دستگاه بر اساس وزن می باشد. شاید این برای تا سوال باشد که چرا این دستگاه را انتخاب کنید؟

نحوه انتخاب دستگاه پرکن پودر مناسب

در جواب باید بگوییم چند ایراد اساسی در مورد کاربرد دستگاه های پرکن غیر پودری وجود دارد که عبارتند از: تنوع حجم محصول، اختلاف وزن، تغییر وزن پرکننده و موارد دیگر که اگر می‌خواهید این ایرادها و مشکلات نسبت به دستگاه شما به وجود نیاید، بهتر از دستگاه پرکن پودری گرانشی استفاده نمایید.همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه پرکن پودر می توانید به سایت https://ag777.com/  مراجعه کنید.

همچنین یکی از دستگاه های پرکاربرد شرکت ای جی دستگاه تقطیر می باشد که با خرید آن می توانید یک کسب و کار جدید راه بیندازید. برای کسب اطلاعات درباره دستگاه عرق گیری (دستگاه تقطیر) می توانید به سایت مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز