خبرگزاری کار ایران

سریال نیسان آبی قسمت ۱۵

دانلود قسمت 15 نیسان آبی کامل ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ ) با حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۸۱

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15 پانزدهم ۱۵ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.

 

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. و ژانر آن خانوادگی و کمدی می‌باشد و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. که قسمت جدید این هفته چهارشنبه 6 بهمن منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 15 نیسان آبی بپردازید.

داستان سریال قسمت ۱۵

در قسمت قبل دیدیم که رضا در جستجوی آن است که سر از کار کامبوزیا در ییاورد و جمشید هم در تلاش برای ساختن افعی ۲ رویا پردازی می کند. در قسمت 15 نیسان ابی خواهیم دید که جمشید تازه به زندگی جدیدش خو گرفته بود که تصمیم برای فروش گاوداری اتفاقات جدیدی برای او و رضا رقم می زند. پس با دانلود از طریق لینک دید به تماشای این اتفاقات جذاب پبرازید

 

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی

************************

دانلود قسمت 15 نیسان آبی کامل ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ ) با حجم نیم رایگان

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

بیوگرافی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی (زاده ۱۶ مرداد ۱۳۵۵ در ملایر) بازیگر سینما، تلویزیون، بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1381 می باشد که از 21 سالگی بازی را با تئاتر شروع کرد و حالا دو پسر دارد.

در سال 1386 بعد از نزدیک به 10 سال تجربه تئاتر اولین بار با سریال «حیاط خلوت» از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد او سپس در نوروز 1387 با مجموعه «پیامک از دیار باقی» کنار محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان و حمید لولایی حضور موفقی را تجربه کرد.

سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن – سینمای ایران گیتی قاسمی برنده ۱۶ جایزه بازیگری از جشنواره های میثاق، بانو، ماه، رضوی، فجر، مقاومت، فجردانشگاهی، نمایشهای کوتاه و دفاع مقدس شده است.

دانلود قسمت 15 نیسان آبی کامل ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ ) با حجم نیم رایگان

سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی و.. خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

شیرزاد در تهران وظیفه دستگیری گروه رابین هودی ها، رضا فخار و خاتون را به عهده می‌گیرد. بی آنکه از ارتباط آنها با هم با خبر باشد …

دانلود قسمت 13 سریال خاتون

 

سریال خسوف

خسوف سریالی درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. در این سریال که چندین جوان نوظهور را به عرصه بازیگری معرفی کرده امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، علی عمرانی، شمسی فضل الهی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسرا پرتوی، نیک‌آفرید سماواتی، نسیم یعقوبی، مهدیس توکلی، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...

دانلود سریال خسوف قسمت 16

دانلود قسمت 15 نیسان آبی کامل ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ ) با حجم نیم رایگان

سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال جیران در تاریخ 24 بهمن منتشر می شود

دانلود سریال جیران

دانلود قسمت 15 نیسان آبی کامل ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۵ ) با حجم نیم رایگان

سریال جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. که برای دانلود جوکر فصل سوم قسمت اول از اینجا اقدام کنید.

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

دانلود جوکر فصل سوم قسمت دوم

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی! امیدوارم از دانلود قسمت 15 سریال نیسان آبی لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز