خبرگزاری کار ایران

معرفی سایت امداد خودرو تبریز + خودروبر تبریز | mersadcar.com

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۹۷

برای تمامی افرادی که از خودرو برای تردد و کار استفاده می‌کنند پیش آمده که به علت بروز مشکلی در راه بمانند. اگر در شهر تبریز زندگی می‌کنید، امداد خودرو تبریز در کنار شماست. ما در این مطلب به همین موضوع پرداخته و ضمن بررسی مزایای امداد خودرو، و خدماتی که این مجموعه ارائه می‌کند به معرفی سایت امداد خودرو تبریز خواهیم پرداخت تا چنانچه زمانی به علت تصادف یا بروز آسیب در عملکرد خودرو در راه ماندید و یا نیاز به حمل خودرو از مکانی به مکان دیگر داشتید بتوانید از امداد خودرو تبریز کمک بگیرید.

امداد خودرو به چه معناست؟

اگر برای تردد از خودروی شخصی استفاده می‌کنید و یا راننده تاکسی و آژانس و سرویس‌های اینترنتی هستید نیاز است بدون مشکل رفت و آمد کنید و سر وقت خودتان و یا مسافرتان را به محل مورد نظر برسانید. اما دست کم برای همه ما پیش آمده که به دلیل تصادف یا نقص فنی نتوانیم به حرکت ادامه داده و در خیابان یا جاده بمانیم. کمک گرفتن از امداد خودرو در این شرایط بهترین و درست‌ترین راهکار است. زیرا کمک گرفتن از افرادی که سررشته‌ای از مکانیکی ندارند، نه تنها کمکی به شما نمی‌توانند بکنند بلکه ممکن است آسیب‌های بیشتری به خودروی شما وارد نمایند. امداد خودرو از نیروهای حرفه‌ای بهره‌مند است و این افراد با شرایط و ویژگی‌های موتور خودروهای مختلف ایرانی و خارجی به خوبی آشنایی دارند و می‌دانند در صورت تعمیر و یا انتقال خودرو از چه روش‌هایی باید استفاده نمایند. ما در ادامه بیشتر به خدمات امداد خودرو و مزایای کمک گرفتن از امداد خودرو تبریز خواهیم پرداخت.

خدمات خودروبر شامل چه مواردی می‌شود؟

پیشتر اشاره کردیم که چنانچه به هر علت خودرو شما از حرکت باز ایستاد و خودتان نتوانستید مشکل به وجود آمده را برطرف نمایید بهتر است با مراکز امداد خودرو در همان شهر تماس بگیرید. اولین و مهم‌ترین خدماتی که به عنوان مثال خودروبر تبریز می‌تواند به شما ارائه نماید ارسال سریع نیرو به محلی است که شما حضور دارید و سپس انتقال خودرو شما در صورت نیاز با ارسال یدک کش به مراکز تعمیر معتبر خواهد بود.

از جمله خدمات امداد خودرو که در محل ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سوخت رسانی در جاده‌ها
  • امداد باطری
  • تعمیرات برق خودرو
  • مکانیکی
  • پنچرگیری

در غیر این صورت امداد خودرو تبریز می‌تواند با ارسال یدک کش انتقال خودروی شما به تعمیرگاه، نمایندگی و یا مرکز تعویض پلاک را بر عهده گیرد و یا خدمات مشاوره‌ای را به صورت تلفنی به مشتری ارائه نماید. تمامی نیروهای تعمیرکار که در امداد خودرو مشغول به فعالیت هستند، دارای کارت عضویت بوده و به صورت دوره‌ای و فصلی در سراسر کشور به ارائه خدمات می‌پردازند تا با تمامی شرایط در هر موقعیت جغرافیایی آشنا باشند. ضمن آن که همواره از تجهیزات کامل بهره‌مندند و می‌توانند همان طور که گفتیم مشکل خودروی شما را در وهله اول و در صورت امکان در محل برطرف نمایند.

معرفی سایت امداد خودرو تبریز + خودروبر تبریز  | mersadcar.com

کمک گرفتن از امداد خودرو چه مزایایی دارد؟

اگر هیچ سررشته‌ای از تعمیر خودرو ندارید و یا برای چکاپ ماهانه و سالانه خودرو هم نمی‌دانید به کدام تعمیرگاه مراجعه کنید که این موارد را به خوبی و درستی برای شما انجام دهند، کمک گرفتن از امداد خودرو می‌تواند یک انتخاب شایسته باشد. زیرا همین رسیدگی‌های اولیه و تعمیرات و چکاپ‌های منظم است که می‌تواند از بروز ایرادات بزرگ‌تر و اغلب خطرآفرین جلوگیری کرده و از ماندن شما در خیابان و جاده جلوگیری نماید. مزیت دیگر استفاده از خدمات امداد خودرو آن است که هرچه زودتر به ایرادات خودروی خود پی ببرید و آن‌ها را رفع نمایید هزینه‌های بیشتر از روی دوش شما برداشته خواهد شد.

بنابراین به طور خلاصه مزایای امداد خودرو را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • تعمیر خودرو در کمترین زمان
  • انجام تعمیرات خودرو به صورت حرفه‌ای
  • جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در آینده
  • پرداخت هزینه‌های مشخص و تعریف شده و البته مقرون به صرفه
  • امدادرسانی 24 ساعته
  • امدادرسانی سریع با کمک گرفتن از GPS و یافتن سریع شما
  • استفاده از قطعات اصلی و استاندارد برای تعمیر خودرو
  • حمل خودرو با رعایت ایمنی کامل
  • انتقال خودرو مورد نظر شما از شهر یا کشور دیگر به شهر محل حضور شما

چگونه امداد خودرو اصلی را بشناسیم؟

امروزه در هر صنف و کسب و کاری، افراد سودجو اقدام به فریب دادن مردم کرده و از آن‌ها سوء‌استفاده می‌کنند، در خصوص استفاده از خدمات امداد خودرو نیز همین مشکل وجود دارد و برخی از سودجویان و تعمیرکاران کار نابلد و غیرحرفه‌ای خود را در این صنف جا زده و از افرادی که در راه مانده‌اند، مبالغ بالایی طلب می‌کنند، ضمن آن که خدمات درست و استانداردی هم به آن‌ها ارائه نمی‌کنند. به عنوان مثال دیده شده که با فریب افراد، خودروی آن‌ها را به جای انتقال به نمایندگی و یا تعمیرگاه‌های مجاز به تعمیرگاه‌های شخصی انتقال می‌دهند در حالی که اگر از امداد خودروی معتبر کمک گرفته می‌شد، خودرو می‌توانست در همان خیابان و جاده تعمیر شود و هزینه اضافی بر دوش مشتری نگذارد.

معرفی سایت امداد خودرو تبریز + خودروبر تبریز  | mersadcar.com

بنابراین بهتر است نسبت به این موضوع حساس باشید و معتبرترین مراکز امداد خودرو در شهر خود را بشناسید و در صورت لزوم با آن‌ها تماس بگیرید.

امداد خودرو تبریز

یکی از تیم های  امداد خودرویی ، امداد خودرو تبریز می‌باشد که در شهر تبریز، جاده‌های اطراف و همچنین سایر شهرها آماده خدمت رسانی به مشتریان است. این مجموعه با نام سایت امداد خودرو مرصاد چندین سال است که در این حوزه در حال خدمات رسانی است و از حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران و بروزترین دستگاه‌ها، یدک کش‌ها و ماشین آلات برای ارائه خدمات خودرو استفاده می‌نماید. امداد خودرو تبریز ( https://www.mersadcar.com ) با دریافت تماس شما در اولین فرصت نیروی مجرب خود را به محل اعزام کرده و خودروی شما را تعمیر خواهد کرد. چنانچه امکان تعمیر خودرو در محل امکان‌پذیر نباشد شرایط انتقال امن و مطمئن آن را به تعمیرگاه فراهم خواهد کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز