خبرگزاری کار ایران

معرفی مرجع تخصصی فایل های سه بعدی cg3ds

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۷۴

مجموعه cg3ds، یک وب سایت تخصصی در زمینه طراحی و عرضه انواع آرشیوهای معماری،گرافیکی، انیمیشن و همچنین طراحی آبجکت های سه بعدی می باشد.

شما با مشاهده سایت cg3ds ، و یا عضویت در کانال ها و پیج های شبکه های اجتماعی این مجموعه، می توانید به بزرگترین مجموعه آرشیو آبجکت، انواع تکسچر، پلاگین، صحنه های آماده و... دسترسی پیدا کنید. این مجموعه، با بیش از 8 سال سابقه کاری درخشان در عرصه کارهای گرافیکی و انیمیشن، در تلاش است تا بروزترین و بهترین فایل های تخصصی در این زمینه ها را به مخاطبان عرضه کند.

بسیاری از مهندسان معماری برای ایده پردازی در زمینه طراحی دکوراسیون از نرم افزارهای ارائه شده در این مجموعه استفاده می کنند. همچنین، بسیاری از گرافیست ها و انیماتورها نیز برای طراحی موشن گرافیک ها و تیزرهای تبلیغاتی، از آبجکت تری دی مکس بهره می برند.

معرفی مرجع تخصصی فایل های سه بعدی cg3ds

لیست مجموعه آبجکت های سه بعدی

از مهمترین نمونه های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی cg3ds ، می توان به آبجکت های گیم سازی ، انیمیشن سازی ، معماری و کلاسیک اشاره کرد. در واقع این آبجکت ها به عنوان نمونه های تخصصی این فروشگاه شناخته می شوند و به صورت کاملا دقیق طراحی شده اند. آبجکت کورونا و آبجکت ویری از دقیق ترین نمونه های طراحی و عرضه شده در این فروشگاه می باشند.

 

منظور از آبجکت سه بعدی چیست؟

بسیاری از معماران برای طراحی دکوراسیون های داخلی از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کنند تا نمونه هایی منحصر به فرد طراحی کنند. اما همانطور که می دانید، ایجاد مدل سه بعدی از وسایل مورد استفاده در طراحی دکوراسیون به تصور بهتر آنها کمک خواهد کرد. آبجکت های سه بعدی، مدل های آماده طراحی شده برای دکوراسیون داخلی هستند. با استفاده از آبجکت های سه بعدی تری دی مکس، می توانید بفهمید که تصویر دکوراسیون طراحی شده توسط شما، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک می شود.

همچنین بسیاری از گرافیست ها و انیماتورها برای ساخت موشن گرافیک، یا انیمیشن های سه بعدی، از آبجکت های سه بعدی استفاده می کنند. در واقع آبجکت های سه بعدی در قالب پروژه های آماده عمل می کنند و باعث می شوند شما به راحتی از نتیجه نهایی طراحی خود در زمینه معماری و گرافیک، اطلاع پیدا کنید.

پرطرفدارترین آبجکت های تری دی مکس

در این قسمت از محتوا قصد داریم در مورد پرطرفدارترین آبجکت های سه بعدی مورد استفاده در بازارهای اینترنتی بپردازیم. آبجکت کلاسیک و رومی از آبجکت هایی هستند که این روزها، مورد استقبال گسترده ای در سراسر جهان قرار گرفته اند. این آبجکت ها به معماران کمک می کنند تا نتیجه نهایی کار خود را بررسی کرده و اشکالات آن را برطرف نمایند. در ادامه، به بیان توضیحات مختصری در معرفی این دو آبجکت می پردازیم.

معرفی مرجع تخصصی فایل های سه بعدی cg3ds

انواع آبجکت کلاسیک و رومی

آبجکت کلاسیک: آبجکت کلاسیک، نمونه هایی سه بعدی و کوچک آماده، از وسایل کلاسیکی مانند مبلمان، میز و صندلی، وسایل آشپزخانه، وسایل خانه و... هستند. این آبجکت های سه بعدی، بهترین نمونه های موجود در بازار برای طراحی نمونه واقعی دکوراسیون طراحی شده به شمار می روند. بسیاری از معماران و طراحان داخلی ساختمان برای ارزیابی نمونه های طراحی شده خود، از آبجکت کلاسیک استفاده می کنند.

آبجکت رومی: آبجکت رومی همان نمونه های سه بعدی برای طراحی نمای ساختمان است. نمای رومی، یکی از مدرن ترین نمونه های نمای ساختمان است که بسیاری از مهندسان معماری برای طراحی نمای ساختمان از آن استفاده می کنند. با استفاده از آبجکت رومی می توان نتیجه نهایی طراحی نمای رومی ساختمان را ارزیابی نمود.

مزیت استفاده از پروژه های آماده تری دی مکس

همانطور که بررسی شد، آبجکت های سه بعدی، امروزه نقش مهمی در پیشرفت سازه های معماری، طرح های گرافیکی، انیمیشن ها، بازی های سه بعدی و... ایفا می کنند. در این قسمت از محتوا قصد داریم به بیان مهمترین مزیت های استفاده از پروژه های آماده تردی مکس بپردازیم تا شما را برای خرید یا استفاده از آبجکتی مناسب راهنمایی کنیم. پس ما را همراهی کنید.

  1. پیشرفت سازه های معماری: طراحی سازه های معماری و دکوراسیون های داخلی با استفاده از نرم افزار، نمی تواند نتیجه کاملا مطلوبی به شما ارائه کند. حتی دقیق ترین نرم افزارها نیز قادر نیستند، کارایی نمونه های آماده را داشته باشند. پس با استفاده از آبجکت ها می توان به فرم مطلوب و طراحی مدنظر دست یافت.
  2. پیشرفت گیم ها و بازی های سه بعدی: پروژه های آماده تری دی مکس نقش مهمی در پیشرفت گیم های سه بعدی ایفا می کنند. در واقع این پروژه ها با ارائه نتیجه واقعی، به ما کمک می کنند تا نقص های کار را برطرف کرده و نتیجه نهایی را بدون نقص به دست مصرف کننده برسانیم.
  3. پیشرفت انیمیشن ها: موشن گرافیک ها و انیمیشن ها نیز، جزء نمونه کارهایی هستند که پیاده شدن آنها در قالب نمونه های واقعی، به نتیجه گیری مطلوب تر خواهد انجامید.  بسیاری از انیماتورها برای پیشرفت کار خود از پروژه های آماده تری دی مکس استفاده می کنند.

معرفی مرجع تخصصی فایل های سه بعدی cg3ds

مزایای استفاده از صحنه های آماده

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز