خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید آیفون تصویری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۶۵

آیفون تصویری یکی از تجهیزات ساختمانی ضروری محسوب میشود که به هیچ وجه نمیتوان نبود آن را تصور نمود. بود و نبود درب باز کن تصویری شاید زمانی چندان اهمیتی برای ساکنین یک ساختمان نداشت اما با گذشت زمان همه چیز تغییر کرد و جزو پای ثابت تجهیزات ساختمانی محسوب میشود که میتواند امنیت سازه را تا حد زیادی تامین کند. تسهیل در رفت و آمد و همچنین افزایش امنیت از مزایای انواع درب باز کن تصویری و همچنین آیفون تصویری تکنما هستند و به خصوص در سازه های آپارتمانی و مجتمع های مسکونی و اداری وجود آن بیشتر از ساختمان های مسکونی کوچک ضروری و لازم است. با توجه به کاربرد بسیار زیاد آیفون تصویری و به کارگیری تکنولوژی های جدید در ساخت آن بسیاری از خریداران به اطلاعاتی قبل از خرید نیاز دارند تا بتوانند با کسب آگاهی و اطلاعات لازم انتخاب درستی نیز داشته باشند. به همین دلیل لازم دیدیم تا مطلبی را با عنوان راهنمای خرید آیفون تصویری در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بر اساس این اطلاعات بهترین درب باز کن تصویری که پاسخگوی نیاز شما است را تهیه نمایید.

خرید آیفون تصویری بر اساس برند

اولین موردی که برای خرید آیفون تصویری باید آن را مد نظر قرار دهید، توجه به برند درب باز کن است. برند درب باز کن تصویری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا کیفیت برندهای موجود در بازار و امکاناتی که به خود اختصاص داده اند یکسان نیست. برندهای ایرانی و خارجی زیادی از درب باز کن تصویری را در بازار میتوان یافت که برخی به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل شده اند و برخی نیز چندان شناخته شده نیستند. یکی از سوالاتی که برای خرید آیفون تصویری همواره به ذهن مشتری خطور میکند این است که آیا برندهای ایرانی را خریداری کنیم یا برند خارجی؟ برای خرید آیفون تصویری تنها توجه به برندهای خارجی کار اشتباهی است زیرا با ورود برندهای بسیار معتبر ایرانی، نیازی به صرف هزینه بسیار زیاد و خرید درب باز کن خارجی نیست. امروزه برخی از مدل های آیفون تصویری ایرانی هیچ کم و کاستی از لحاظ کیفیت و امکانات از آیفون تصویری خارجی ندارند و حتی در برخی برندها یک قدم جلوتر از برندهای خارجی هستند. در این میان میتوان به آیفون تصویری تکنما اشاره نمود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. در هر صورت تفاوتی از لحاظ کیفی و امکانات میان آیفون تصویری خارجی و آیفون تصویری ایرانی وجود ندارد و انتخاب با شما است که بر اساس سلیقه و تعصب کدام یک را انتخاب میکنید. اما اگر هزینه برای شما مهم است بهتر است برای خرید درب باز کن تصویری به دنبال برندهای ایرانی باشید. با خرید درب باز کن تصویری در برندهای ایرانی نه تنها یک محصول با کیفیت و با امکانات متعدد را خریداری کرده اید بلکه در هزینه های خود نیز صرفه جویی به عمل آورده اید.

امکانات آیفون تصویری

در مطلب راهنمای خرید آیفون تصویری باید به امکانات پردازیم که بسیار مهم است زیرا دستگاه های جدید امروزی امکانات متعدد و زیادی را به خود اختصاص داده اند. به طور کلی آیفون تصویری از دو بخش تشکیل شده که یک بخش آن مانیتور آیفون تصویری و بخش دیگری نیز که در بیرون از سازه نصب میشود پنل آیفون تصویری است. مانیتور آیفون تصویری در داخل هر واحد از ساختمان نصب میشود و همگی آنها نیز تنها به یک پنل آیفون تصویری متصل میشوند. ارتباط این دو نیز با قطعات آیفون تصویری برقرار میشود که این قطعات نیز بسیار متنوع هستند و شما نیاز چندانی به عنوان خریدار به شناخت قطعات ندارید. اما باید به مانیتور آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری شناخت داشته باشید. مانیتور آیفون تصویری در اغلب برندها به صورت لمسی تولید میشود که یا تمام صفحه آن لمسی است و یا میتواند کلیدهای آن که برای امور مختلف مورد استفاده قرار میگیرد لمسی باشد. مانیتور آیفون تصویری در سایزهای مختلفی تولید میشود که هر شرکتی مانیتور در سایزهای مختلف را تولید میکند و میتواند از 4 تا 10 اینچ متغیر باشد. همچنین هر برندی تکنولوژهای جدیدی را با گذشت زمان به مانیتور آیفون تصویری افزوده است که باید به ارتباط داخلی، باز کردن درب پارکینگ، تنظیمات بسیار متنوع تر نسبت به درب باز کن های نسل قدیم، اتصال به چند دوربین، اتصال به دو پنل، ملودی های گوناگون و امکامات متعدد دیگر اشاره نمود. اما بعد از مانیتور درب باز کن باید به پنل آیفون تصویری اشاره کنیم.

راهنمای خرید آیفون تصویری

پنل آیفون تصویری به همراه مانیتور درب باز کن نصب میشود و نمیتواند برند دیگری را با مانیتور سازگار نمود. پنل آیفون تصویری نیز مانند مانیتور با تغییرات بسیار زیادی از گذشته تا به حال مواجه بوده و امکانات زیادی به آن افزوده شده است. دوربین های بسیار با کیفیت که قابلیت دید در شب را برای پنل درب باز کن ایجاد کرده اند و همچنین قابل تنظیم هستند، قابلیت ضد آب، قابلیت باز کردن درب با کارت یا پسورد و امکانات متعدد دیگری برای پنل آیفون تصویری در نظر گرفته شده اند که در پنل های قدیمی به هیچ وجه مشاهده نمیشد. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های اینرنتی همچون آکام سازه کلیه مشخصات و امکانات پنل آیفون تصویری و مانیتور آیفون تصویری را مشاهده و بر اساس بودجه و نیاز خود یکی را انتخاب و سفارش دهید. همچنین کارشناسان فروشگاه آکام سازه ( نمایندگی رسمی محصولات تکنما ) آمادگی دارند تا مشاوره رایگان و کاملی را برای انتخاب بهتر و آگاهانه تر به شما ارائه دهند.

قیمت آیفون تصویری

قیمت آیفون تصویری نیز یکی از مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. در واقع بسیاری از افرادی که مطالب منتشر شده در اینترنت با عنوان راهنمای خرید آیفون تصویری را مطالعه میکنند بر روی قیمت نیز حساسیت زیادی دارند و تمایل دارند تا در این رابطه نیز نکاتی را جویا شوند تا بتوانند هزینه های خود و دیگر ساکنین را مدیریت کنند. از آنجایی که عوامل زیادی وجود دارند که بر روی قیمت آیفون تصویری تاثیر گذار هستند قصد داریم تا به مهمترین عوامل اثرگذار بپردازیم. از مهمترین عوامل اثر گذار بر قیمت آیفون تصویری باید به برندها اشاره نمود. قیمت آیفون تصویری در برندهای خارجی بالاتر از برندهای ایرانی است که دلیل آن کیفیت بالاتر نیست بلکه وارداتی بودن و هزینه بالای واردات باعث شده تا قیمت تمام شده آنها افزایش یابد. امکانات را باید عامل دیگری بر روی قیمت آیفون تصویری دانست. هر چه امکانات بیشتر میشود در نتیجه قیمت درب باز کن تصویری نیز افزایش می یابد. و اما تعداد واحد ها نیز قیمت آیفون تصویری را افزایش یا کاهش میدهند. با افزایش تعداد واحد به تعداد بیشتری مانیتور و همچنین پنل با تعداد کلیدهای بیشتر نیاز است که هزینه ها نیز بالاتر خواهد رفت.

راهنمای خرید آیفون تصویری

آیفون تصویری تکنما

آیفون تصویری تکنما از پر فروش ترین انواع درب باز کن تصویری در کشور است که جایگاه بسیار خوبی را در فروش به دست آورده است. مدل های بسیار متنوع چه برای مانیتور داخلی و همچنین چه پنل بیرونی آیفون تصویری باعث شده تا جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد. جالب است بدانید که بسیاری از امکانات و ویژگی های این برند درب باز کن ابداعی شرکت تکنما است و از پیشتازان ابداع تکنولوژی های جدید برای آیفون تصویری در کشور محسوب میگردد. از انواع آیفون تصویری تکنما در بخش مانیتور باید به آیفون تصویری تکنما سری D ، آیفون تصویری تکنما سری C ، آیفون تصویری تکنما سری E ، آیفون تصویری تکنما سری F اشاره نمود. آیفون تصویری تکنما سری D جزو اقتصادی ها محسوب میشود و هزینه ها را کم خواهد کرد. اما آیفون تصویری تکنما سری C و آیفون تصویری تکنما سری E جزو میان رده ها محسوب میشوند. همچنین آیفون تصویری تکنما سری F را باید یک درب باز کن همه چیز تمام نام برد که در ردیف گران قیمت ها نیز قرار میگیرد. پنل آیفون تصویری تکنما نیز به دو دسته پنل نامبرینگ و پنل کدینگ تقسیم بندی میشود. پنل نامبرینگ تکنما در دو نوع کلیدی و لمسی تولید میشود و شما با فشردن زنگ واحد مد نظر میتوانید به صورت مستقیم با آن واحد ارتباط برقرار کنید. اما پنل کدینگ تکنما که برای ساختمان های 10 واحد به بالا مناسب است از طریق کد دهی به واحد مد نظر ارتباط برقرار میکند. امکانات متنوع و متعددی نیز به هر یک از این پنل ها و مانیتورها اختصاص داده شده است که این مشخصات را به طور کامل میتوانید در وب سایت فروشگاه آکام سازه مشاهده کنید.

https://akamsazeh.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز