خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید طلای کودک

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۵۴۸

یکی از بهترین کادوها برای تولد کودک و نوزاد طلا است. حتما می‌دانید که وقتی نوزادی به دنیا می‌آید، اقوام نزدیک به دیدن نوزاد می‌روند و بعضی‌ها به عنوان هدیه، طلا می‌دهند. اما خرید طلای نوزاد به همین راحتی‌ها هم نیست و حتما باید قبل از خرید، به طور کامل با بعضی از نکات آشنا شوید چون خرید طلا برای بزرگسالان با خرید طلای کودک و نحوه نگهداری آن‌ها باهم تفاوت زیادی دارد.

طلا به عنوان کادو و هدیه تولد کودک

انتخاب طلا به عنوان یک هدیه و یا کادو برای کودکان  جزو اولویت های بالا میباشد که البته برای دختران این مسئله صادق میباشد. کودکان طبق تحقیقات روانشناسی بعد از سن دو سالگی واکنش قابل توجهی به طلا و زیوزآلات نشان میدهند که این مسئله به عقیده بسیاری از کارشناسان میتواند به تکامل و ژنتیک بانوان بازگردد که از انفقان سن کودکی خود را نشان میدهد. .

طلا جایگزین اسباب بازی برای هدیه کودک

یکی از مزیت های خرید کادو تولد در قالب زیورآلات طلا و جواهر ارزش مادی آن میباشد که به نحوی کالای سرمایه ای بوده و میتواند جایگزینی برای اسباب بازی باشد و بر خلاف اسباب بازی بعد از مدت زمان کوتاهی ارزش ریالی آن از بین نمیرود.

طلائی که به عنوان کادوی تولد انتخاب میکنید نبایستی دارای ساختار پیچیده‌ای داشته باشد، به تعبیری بهتر است از طلاهای ساده و سبک استفاده کنید. جهت مشاهده تمامی برند های معتبر طلا و جواهر به  فروشگاه آنلاین زیواز به نشانی https://zivazz.com مراجعه نمائید.  

راهنمای خرید طلای کودک

راهنمای خرید کادو طلا برای کودکان

شما برای خرید هر هدیه‌ای، نیاز دارید که سن و سال شخصی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را بدانید. حالا این موضوع در رابطه با طلای بچگانه از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر کودک مورد نظر شما، زیر ۵ سال است باید از خرید زیورآلاتی مثل انگشتر یا پلاک گردن به کلی بپرهیزید. چرا که این کودکان، نمی‌توانند به خوبی از زیورآلات محافظت کنند و علاوه بر آن، ممکن است دور از چشم والدین، آن‌ها را ببلعند و مشکلاتی مثل خفگی رخ دهد. خرید طلا برای کودکان بالای ۵ سال، کار راحت‌تری است چرا که آن‌ها در این سن، دیگر می‌توانند بد و خوب را تشخیص دهند. شما می‌توانید انواع زیورآلات مثل گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند را برای آن‌ها تهیه کنید.پ

یکی دیگر از نکات، قفل طلایی است که آن را انتخاب می‌کنید. قبل از هرچیزی اطمینان حاصل کنید که قفل دستبند یا گوشواره استحکام بالایی داشته باشد چراکه بعضی از بچه‌ها بیش‌فعال هستند و در این شرایط، دستبند و گوشواره بچگانه خیلی راحت باز می‌شود. بهتر است اگر قصد خرید گوشواره بچگانه را دارید، به سمت کارهایی بروید که قفل اهرمی یا عصایی دارند زیرا استحکام این قفل‌ها بیشتر بوده و پیچیدگی بیشتری دارند. نحوه باز و بسته شدن قفل و استحکامِ آن، در خرید طلای کودک از طلای نوزادی مهم‌تر است.

 سنگین بودن طلای بچگانه، کودکان را از هرچه زیورآلات است بیزار می‌کند. خصوصا اگر زنجیر یا گردنبند باشد. زنجیر طلای بچگانه، اگر سنگین باشد، کودک یا نوزاد را به تقلا برای خلاص شدن از زنجیر وا می‌دارد و ممکن است باعث پاره شدن، خرابی و گم شدنِ زنجیر شود.

اگر انتخاب شما برای کادوی تولد برای دختر بچه ها آویز و گردنبند با زنجیر میباشد توصیه میشود آنرا با قابلیت تغییر سایز انتخاب نمائید.

از آنجایی که کودکان و به خصوص نوزادان خیلی سریع رشد می‌کنند. بهتر است به سراغ زیورآلاتی بروید که قابلیت تغییر اندازه دارند. مثلا اگر قصد خرید گردنبند طلای کودک را دارید، زنجیری را انتخاب کنید که بتوانید اندازه آن را در مواقع لازم تغییر دهید. اگر النگو را برای خرید انتخاب کرده باشید، طبیعتا نمی‌توانید سایز آن را تغییر دهید و ممکن است با رشد بیشترِ کودک، تنها راهِ درآوردنِ النگو از دستِ بچه، شکستنِ آن باشد. با رعایت این نکته‌ی مهم، می‌توانید از خطرات احتمالی جلوگیری کرده و خریدِ ماندگارتری داشته باشید.

خرید طلای نوزاد دختر

معمولا خرید طلای نوزاد برای دختران خیلی راحت‌تر است چراکه تنوع بیشتری دارد. از گوشواره و زنجیر گرفته تا پلاک و یا حتی انگشتر. همه‌ی این چیزها یک انتخاب مناسب برای نوزادان و کودکانِ دختر هستند. علاوه بر آن، مدل‌های دخترانه، طراحی زیباتر و پرکارتری دارند و شاهد تنوع بیشتری در طراحی آن‌ها هستیم. مثلا طلاهای فانتزی یا رنگی که توجه دختران را بیشتر به خود جلب می‌‌کند می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید طلای کودک باشد.

راهنمای خرید طلای کودک

خرید طلای نوزاد پسر

برای نوزادان پسر، مسئله کمی تفاوت دارد و اینجا دیگر خبری از انتخاب‌های مختلف و تنوع نیست. مثلا شما برای یک نوزاد پسر نمی‌توانید گوشواره و انگشتر بخرید به همین دلیل اکثر خریدهای طلای پسرانه شامل پلاک گردن، زنجیر و دستبند است. انتخاب رنگ طلا نیز به سلیقه شما بستگی دارد اما معمولا برای پسرها از طلای سفید یا زرد استفاده می‌کنند و رزگلد محبوبیت چندانی ندارد. اگر قصد خرید زنجیر را دارید، بهتر است کمی آن را ضخیم‌تر انتخاب کنید تا در سنین بالاتر هم قابل استفاده باشد.

بسیاری از والدین و یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها همواره علاقه مند هستند که برای کودکان و نوه های خود بهترین هدیه ها را بخرند. شاید اولین چیزی که به عنوان یک هدیه ارزشمند به ذهن پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می رسد، خرید طلا برای کودکان است

طلای مخصوص نوزاد وان یکاد

بسیاری از پدر و مادرها علاقه مند هستند که دختران آن ها از همان ابتدای تولدشان طلا داشته باشند. به هر حال طلا زیبایی خاص خودش را دارد و بدیهی است که والدین علاقه مند باشند که کودکان آن ها زیبا باشند و از بهترین چیزها برای زیبایی خود استفاده کنند. طرح های وان یکاد روی سنجاق سینه ، آویز گردنبند و دستبند بسیار رایج است. طرح های وان یکاد روی طلا و جواهر برای نوزاد به عنوان کادو در فرهنگ ایرانی بسیار رایج است.سنجاق سینه نوزاد

 خرید سنجاق سینه نوزاد انتخاب اول برای کادو و هدیه به عنوان چشم روشنی نوزاد میباشد و طرح های وان یکاد آن در فروشگاه های آنلاین مانند گالری زیواز و گالری ساعت چی و دیجی کالا میتوان مشاهده نمود.

خرید طلای کودک به صورت اینترنتی

امروزه که خرید اینترنتی  و آنلاین طلا رشد و توسعه زیادی پیدا کرده‌اند، خرید آنلاین طلای کودک هم رواج یافته است‌. موتور جستجوی طلا و جواهر زیواز دسترسی مشتریان را یه تمامی برند های معتبر طلا و جواهر ایجاد نموده است. تمامی تامین کنندگان گالری طلا و جواهر  زیواز دارای جواز از اتحادیه های طلا و جواهر میباشد و شفافیت قیمت از جمله اعمال قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده جزو مزیت های رقابتی موتور های جستجوی تخصصی میباشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز