خبرگزاری کار ایران

معرفی 5 مرکز خرید خیابان استقلال استانبول، که حتماً باید از آن‌ها دیدن کنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۴۹۵

اگر محدودستی در کار نبود تور مالدیو نوروز را انتخاب می کردید یا استانبول را؟ شاید جالب باشد که بدانید تجربه نشان می دهد که ایرانیان بسیاری استانبول را انتخاب می کنند. سالانه عده زیادی از ایرانیان تنها برای خرید از برندهای معروف به خیابان استقلال استانبول می‌روند. به علت تحریم، بسیاری از برندهای خارجی در ایران نمایندگی ندارند و استانبول تنها فروشگاه نزدیک برای ایرانیان است. ترکیه و مخصوصاً شهر استانبول مکانی برای خریدهای مناسب در زمان حراجی‌ها است.

در بخش‌های آسیایی و اروپایی استانبول مراکز تجاری متفاوتی وجود دارد. اغلب مراکز تجاری که در مناطق اروپایی واقع شده‌اند، بسیار شیک و البته گران هستند. مراکز خرید میدان تقسیم (تکسیم) یا همان خیابان استقلال می‌تواند برای خرید به لحاظ کیفیت و قیمت مناسب باشد. در ادامه با 5 مرکز خرید مهم خیابان استقلال استانبول آشنا می‌شویم.

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول، معروف‌ترین پاساژ خیابان استقلال

اگر به دنبال مرکز خریدی ارزان و اجناس با کیفیت هستید و با همین هدف تور استانبول ارزان و لحظه آخری را خریداری کرده اید، حتماً سری به مرکز خرید بی اوغلو ایش بزنید. جایی که می‌توانید انواع پوشاک، کیف، کفش و آکسسوری های مربوط به لباس و پوشش را در آن بیابید. این مرکز از صبح تا شب یکسره باز است و اولین انتخاب برای خرید ایرانیان در استانبول به شمار می روند.

 در این مرکز خرید امکان خرید عمده و جزئی لباس وجود دارد. بسیاری از فروشگاه‌های ایرانی، اجناس خود را از طریق این مرکز تأمین می‌کنند و حتی کسانی که تور ترکیه ارزان خریداری کرده و به شهرهای دیگر این کشور رفته اند به خاطر خرید از این مرکز به استانبول رهسپار می شوند. بیشتر برندهای ترکی که در ایران به قیمت بالا و گزافی فروخته می‌شوند، در این مرکز خرید نمایندگی دارند. اگر هدفتان از سفر با تور ترکیه یا تور استانبول، خرید است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هتل خود را در نزدیکی میدان تقسیم رزرو کنید.

مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم، مرکزی با قیمت‌هایی نسبتاً به بالا اما شیک و مرتب است. این مرکز خرید ده‌ها عنوان برند خارجی و ترکی را در دل خود جای داده است. اگر به دنبال محصولات متنوع و زیبای برند ایکیا هستید، سری به مرکز خرید فروم بزنید و از فروشگاه بزرگ ایکیا دیدن کنید. به جز ایکیا، برندهای معتبر دیگری در این مرکز خرید خودنمایی می‌کنند. در این مرکز خرید، هایپر مارکت بزرگی قرار دارد که این مرکز را تبدیل به مکانی محبوب برای ساکنان استانبول کرده است. اگر اهل خرید هستید توصیه می کنیم که به جاری خرید تور ارزان اروپا یا خیلی خیلی ارزان و لحظه آخری و جستجوی این نوع تورها به استانبول رفته و در فروم استانبول بگردید.

 در مرکز خرید فروم، چندین پارک برای بازی کودکان و چند پارک فستیوال وجود دارد. بسیاری از جشن‌ها و کنسرت‌ها در طول سال در این مرکز خرید برگزار می‌شود. اگر به دنبال انواع دکوری جات و لوازم آرایشی بهداشتی و همچنین پوشاک هستید، از این مرکز دیدن کنید. جالب است بدانید که این مرکز به زمین اسکی روی یخ، سالن بولینگ، پارک ژوراسیک و سالن‌های نمایش مجهز است.

در مرکز خرید فروم، برندهایی نظیر زارا، کوتون، مانگو، ال سی وایکیکی و... وجود دارد. فودکورت این مجموعه نیز از مجهزترین رستوران‌های خیابان استقلال استانبول است که انواع رستوران نظیر مک دونالد و کی اف سی در آن قرار دارند.

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

معرفی 5 مرکز خرید خیابان استقلال استانبول، که حتماً باید از آن‌ها دیدن کنید

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

این مرکز خرید در منطقه نیشانتاشی و نزدیک به میدان تقسیم قرار دارد. اگر به دنبال لوکس‌ترین و شیک‌ترین برندهای ترکی نظیر لویی ویتون هستید، به مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی سری بزنید. از میدان تقسیم یا خیابان استقلال تا مرکز نیشانتاشی، حدود سی دقیقه پیاده‌روی دارد اما با اتومبیل بسیار نزدیک است.

 در این مرکز خرید علاوه بر برندهای معتبر پوشاک، کافه‌ها و رستوران‌های شیکی قرار دارد که می‌توانید پس از خرید در آنجا رفع خستگی کنید و به ادامه خرید بپردازید. این مرکز خرید، در زمرۀ مراکز خرید مدرن ترکیه محسوب می‌شود که سینما هم دارد. یکی دیگر از جاذبه‌های این مرکز خرید، وجود لباس شب‌های زیبا است. می‌توان گفت سیتیز نیشان تاشی مرکز خرید لباس شب در خیابان استقلال یا حتی استانبول است.

خیابان استقلال

خیابان استقلال مانند شانزه لیزه پاریس، مرکز برندهای معتبر و با کیفیت است. این خیابان که پیاده‌رویی طولانی است، پر از کافه، رستوران و مغازه‌های شیک است که می‌تواند برای هر گردشگری جذاب باشد. اگر قصد دارید در هوای آزاد قدم بزنید، خرید کنید، در کافه پیاده‌روها، دسر و بستنی بخورید، حتماً یک روز را به پیاده‌روی در این خیابان اختصاص دهید. قیمت‌ها در خیابان استقلال نسبت به مراکز خرید دیگر نظیر اوت لت ها و... مناسب‌تر است. می‌توانید از میدان تقسیم تا برج گالاتای در این خیابان پیاده‌روی کنید و از خرید لذت ببرید. از شب‌گردی در این خیابان غافل نشوید که فرصت بی‌نظیری را از دست می‌دهید.

باید بدانید این خیابان معروف‌ترین خیابان استانبول است و روزانه 3 میلیون گردشگر در آن قدم می‌زنند. علاوه بر مرکز خرید پوشاک، شاید دیدن عتیقه‌فروشی‌ها، گالری‌های هنری یا حتی اجرای نمایش‌های خیابانی در این مکان شما را غافلگیر کند.

معرفی 5 مرکز خرید خیابان استقلال استانبول، که حتماً باید از آن‌ها دیدن کنید

سخن آخر

اگر قصد رزرو تور ترکیه یا تور استانبول دارید، بازدید از مراکز خرید خیابان استقلال استانبول را در برنامه خود قرار دهید. اگر به ترکیه سفر کرده‌اید و قصد دارید از کشور آسیایی دیگری دیدن کنید، ما به شما تور هند را توصیه می‌کنیم. تور هند با قیمت‌های مناسب، می‌تواند انتخاب مناسب دیگری برای ایرانیان باشد. اگر قصد رزرو تور استانبول یا تور هند ارزان و لحظه آخری را دارید، هم اکنون با ما تماس بگیرید.

شما تا کنون، به کدام یکی از مراکز خرید خیابان استقلال استانبول رفته‌اید؟ کدام مرکز خرید را به دوستانتان توصیه می‌کنید؟

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز