خبرگزاری کار ایران

سریال خاتون قسمت ۱۳ منتشر شد:

دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال خاتون { قسمت 13 خاتون } 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۵۷

دانلود سریال خاتون قسمت 13 سیزدهم ۱۳ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 13 خاتون فصل دوم لینک مستقیم با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

خلاصه داستان چند قسمت اخیر

خاتون در تهران به دنبال پدرش می گردد. تهرانی که دیگر با حضور اشغالگران شبیه گذشته نیست… خاتون که گم و خسته از روزهای سخت گذشته در تهران به هتلی پناه برده است کم کم خود را پیدا می کند و برای یافتن پدرش شروع به فعالیت می کند ولی … خاتون فراری در تهران اشغال شده حالا فرزندی ناخواسته را حمل می کند که نطفه اش در زندان بسته شده است و …

 

+++++++++++++++

برای دانلود سریال خاتون قسمت ۱۳ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 13 سریال خاتون

+++++++++++++++

 

داستان نیم فصل دوم خاتون

نیم فصل دوم سریال تینا پاکروان داستان حضور خاتون را در تهران روایت کند. جایی که همسر او شیرزاد با بازی اشکان خطیبی و کمیسر رجب‌اف با نقش‌آفرینی بابک‌ حمیدیان به دنبال او آمده‌اند. یکی از سر عشق و انتقام و دیگری از روی طمع.

دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال خاتون { قسمت 13 خاتون } 100% کامل

 

بازیگران سریال خاتون قسمت 13

نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان (زادهٔ ۲۲ دی ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است وی همسر رامبد جوان بازیگر و مجری ایرانی است.

او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.

نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد.

حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می‌شود» باعث واکنش‌های شدید مردم در فضای مجازی و چهره‌های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی‌ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد.

دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال خاتون { قسمت 13 خاتون } 100% کامل

درباره قسمت ۱۳ سریال خاتون

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است.

دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال خاتون { قسمت 13 خاتون } 100% کامل

سریال جوکر فصل سوم

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

دانلود جوکر فصل سوم قسمت اول

دانلود قسمت 13 سیزدهم سریال خاتون { قسمت 13 خاتون } 100% کامل

سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

بازیگران سریال نیسان آبی

در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 15

خلاصه چند قسمت جدید

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند

جمشید گاوداری را خرید و جشن افتتاحیه مفصلی به راه انداخت و غافل ازینکه گاوداری قرار است فصل جدیدی از زندگی او را ورق بزند. رضا در جستجوی آن است که سر از کار کامبوزیا در ییاورد و جمشید هم در تلاش برای ساختن افعی ۲ رویا پردازی می کند. از تماشا و دانلود قسمت 13 سریال خاتون قسمت ۱۳ سیزدهم لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز