خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۰۴۱

این روزها بسیاری از ورزشکاران برای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه اینترنتی استفاده می کنند. بدنسازی یکی از ورزش های پرطرفدار بوده که اکثر نوجوانان و جوانان برای دست یابی به اندامی ورزیده به آن روی می آورند. از آنجایی که این ورزش نیازمند مواد مغذی همچون پروتئین در مقادیر بالا می باشد و نمی توان این عناصر را به راحتی از طریق رژیم غذایی به دست آورد استفاده از مکمل های ورزشی اهمیت می یاید. بهترین مکمل بدنسازی چیست؟ هر یک از این مکمل‌ها چه عملکردی دارند؟ مکمل‌ها به صورت مستقیم با سلامتی افراد سروکار دارند به همین خاطر انتخاب درست یک مکمل ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. با محبوب شدن مصرف این مکمل‌ها میان ورزشکاران، تعداد مکمل‌های فیک و تقلبی در بازار نیز رو به افزایش است. به همین خاطر این موضوع که مکمل خود را از کجا و چگونه خریداری می‌کنید، بسیار مهم است. قیمت انواع مکمل‌ها بسته به کارایی و ویژگی‌هایی که دارند، متفاوت است اما هیچ ارزانی به حکمت نیست. بنابراین باید نسبت به کیفیت و قیمت مکمل‌ها پیش از خرید اطلاعاتی کسب کنید. توجه داشته باشید که مواردی چون سن، جنسیت، سوابق بیماری‌های قبلی، نوع ورزشی که در حال انجام آن هستید و... همگی از فاکتورهای مهم در انتخاب یک مکمل مناسب به شمار می‌روند. در این مطلب قرار است راهنمایی‌هایی در خصوص خرید مکمل‌های بدنسازی از یک داروخانه اینترنتی داشته باشیم. تا انتها با ما همراه باشید.

مکمل بدنسازی چیست؟

در پاسخ به اینکه مکمل بدنسازی چیست و چه فوایدی به همراه دارد لازم است بگوییم این دسته از مکمل ها حاوی عناصر مورد نیاز برای ورزشکاران می باشند. مکمل  بدنسازی انواع گوناگونی دارند که هر کدام از آن ها خواص منحصر به فرد خود را به همراه دارد. در ادامه به بررسی چند نوع از پر طرفدارترین مکمل های ورزشی خواهیم پرداخت.

مکمل پروتئین وی

یکی از معروفترین مکمل های بدنسازی به شمار می آید. این مکمل مخلوطی از پروتئین های به دست آمده از آب پنیر می باشد که فواید بسیاری برای سلامت بدن به همراه دارد. این پروتئین می تواند به رشد توده های عضلانی کمک کرده و باعث افزایش حجم ورزشکاران شود. استفاده از مکمل های پروتئین وی متابولیسم بدن را افزایش داده و باعث سوزاندن چربی های اضافی خواهد شد.

1.خواص پروتئین وی

از مهمترین فواید پروتئین وی می توان به تامین پروتئین های مورد نیاز بدن اشاره نمود. ورزشکاران با انجام تمرینات ورزشی سخت و فشرده دچار کمبود پروتئین می شوند این امر می تواند در تحلیل عضلات اثر گذار باشد. از این رو لازم است تا از کاهش پروتئین در بدن جلوگیری نماییم. استفاده از این مکمل می‌تواند از کمبود پروتئین مورد نیاز بدن چلوگیری کند. برای بهره مندی از خواص این مکمل می‌توانید به داروخانه اینترنتی مراجعه و این محصول را تهیه کنید

2.عوارض پروتئین وی

راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه اینترنتی

در مورد عوارض پروتئین وی نیز بهتر است بدانید در صورت مصرف صحیح عارضه ای را در پی نخواهد داشت اما در صورت استفاده بیش از حد می تواند در بروز سر درد، حالت تهوع، کاهش اشتها و... تاثیر گذار باشد. آن دسته از افرادی که به شیر حساسیت دارند نیز می توانند نسبت به مصرف این مکمل واکنش نشان دهند.

مکمل گینر

یکی دیگر از مکمل های بدنسازی پر طرفدار گینرها به شمار می آیند. این دسته از مکمل های ورزشی در ترکیبات خود حاوی کربوهیدرات و پروتئین هستند. میزان کربوهیدرات در گینرها نسبت به پروتئین بیشتر می باشد به همین دلیل از این مکمل برای افزایش وزن و حجم استفاده می کنند. مکمل گینر محصولی فوق العاده برای ورزشکارانی است که نیاز به افزایش وزن دارند.

فواید و عوارض گینر

از مهمترین فواید مکمل گینر عضله سازی می باشد. افراد ورزشکاری که اندامی لاغر دارند می توانند با استفاده از این محصول در کنار فرایند عضله سازی افزایش وزن بدون چربی نیز داشته باشند.

عوارض مکمل گینر بسیار ناچیز است و ممکن است فقط در برخی افراد باعث بروز مشکلات گوارشی همچون دل درد، نفخ و ... شود، که می توان این مشکل را نیز با برخورداری از یک رژیم غذایی سالم برطرف نمود.

مکمل آمینو اسید

این دسته از مکمل های بدنسازی سرشار از آمینو اسید های ضروری بدن است. و با تامین این عناصر مغذی می تواند در فرایند عضله سازی و تسریع آن نقش مهمی داشته باشد. از جمله آمینو اسید های مورد نیاز برای افراد بدنساز آمینو های شاخه دار همچون Bcaa  می باشند که می توانند از کاهش حجم و تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کنند.

فواید و عوارض مکمل آمینو اسید

از مهمترین فواید مکمل آمینو انرژی می توان به افزایش انرژی و تقویت قوای جسمی اشاره نمود. این مکمل می تواند در کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن نیز موثر باشد.

تا کنون موردی مبنی بر عوارض مکمل آمینو گزارش نشده است. با این حال توصیه می شود در صورت ابتلا به بیماری های خاص و یا مصرف دارو برای استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت نمایید.

مکمل ال کارنیتین

ال کارنیتین از جمله مکمل های بدنسازی موثر برای کاهش وزن می باشد. افراد ورزشکار می توانند با استفاده از این محصولی علاوه بر سوزاندن چربی های اضافه خود از تحلیل عضلات نیز جلوگیری نمایند. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که چربی های اضافی دارید و میخواهید در کمترین زمان آن ها را از بین ببرید می توانید از خوای این مکمل بدنسازی بهره مند شوید.

1.خواص ال کارنیتین

از دیگر فواید ال کارنیتین می توان به افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی اشاره کرد. این مکمل با سوزاندن چربی های اضافه می تواند باعث افزایش انرژی بدن شده و از بروز احساس خستگی جلوگیری نماید.

از آنجایی که ال کارنیتین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشد به همین دلیل می تواند به افزایش مقاومت بدن در برابر عوامل بیماری زا کمک کرده و مانع از ابتلا به برخی بیماری ها همچون سرما خوردگی و یا آنفلونزا شود.

2.عوارض ال کارنیتین

راهنمای خرید مکمل های بدنسازی از داروخانه اینترنتی

ناراحتی معده، اسهال، دل درد و سوزش معده از جمله عوارض مکمل ال کارنیتین به شمار می آیند که فقط ممکن است در برخی افراد بروز نمایند. از آنجایی که نمونه های تقلبی این مکمل در مراکز نامعتبر عرضه می‌شود از این رو به شما توصیه می‌کنیم برای خرید این محصول به مراکزی همچون داروخانه آنلاین و یا حضوری مراجعه کنید.

مکمل ال آرژنین

ال آرژنین نیز یکی دیگر از آمینو اسیدهای ضروری در بدنسازی به شمار می آید. این ماده برای حفظ سلامت عمومی بدن نیز  موثر بوده و دارای خواص بیشماری می باشد. استفاده از مکمل ال آرژنین باعث شده تا جریان خون در عضلات افزایش یافته و همین امر موجب عضله سازی شود.

1.خواص قرص ال آرژنین

یکی از مهمترین فواید مکمل ال آرژنین تقویت قوای باروری می باشد. مردانی که دچار مشکل ناباروری هستند می توانند با استفاده از این مکمل بدنسازی این موضوع را برطرف نمایند. ال آرژنین می تواند در افزایش کیفیت و تعداد اسپرم ها موثر باشد.

افزایش تولید هورمون رشد نیز از فواید این مکمل است. کودکان و نوجوانان می توانند با مشورت پزشک از مکمل های حاوی این ماده در جهت رشد قد استفاده کنند.

2.عوارض ال آرژنین

تا کنون موردی مبنی بر عوارض مکمل ال آرژنین گزارش نشده است. با این حال استفاده بیش از حد از هر ماده ای می تواند باعث بروز عوارض جانبی شود به همین دلیل توصیه می شود بدون مشورت با پزشک مقدار مجاز به استفاده را خودسرانه افزایش ندهید.مکمل های تخصصی هم یکی از مواری هستند که باید با پزشک متخصص هماهنگ کرد.

مکمل کافئین

کافئین یک ترکیب شیمیایی بوده که استفاده از آن در مقدار متناسب می تواند به بهبود سلامتی فرد نیز کمک نماید. این مکمل باعث افزایش هوشیاری و مقاومت بدنی در افراد ورزشکار می شود. با این حال تقریبا اکثر افراد این موضوع را می دانند که مهمترین فواید مکمل کافئین تاثیر آن بر کاهش وزن و لاغری می باشد.

این مکمل با افزایش سطح کافئین در بدن باعث سوخت و ساز شده و به فرایند تناسب اندام و کاهش وزن کمک می نماید. با این حال استفاده ناصحیح از این محصول باعث بروز عوارض مکمل کافئین خواهد شد. این عوارض می توانند شامل تپش قلب، کم خوابی، افزایش فشار خون، لرزش عضلات و... باشند. به شما توصیه می کنیم برای خرید بهترین مکمل کافئین به داروخانه آنلاین همچون مثبت سبز و یا داروخانه اینترنتی داروبوم مراجعه کنید.

مکمل کازئین

کازئین یکی از پروتئین های مورد نیاز بدن بوده که تامین آن برای افراد ورزشکار از اهمیت بالایی برخوردار است. این پروتئین از شیر به دست آمده و خواص فراوانی را برای حفظ سلامت عمومی بدن به همراه دارد. از خواص مکمل کازئین می توان به تاثیر ان بر افزایش حجم توده عضلانی اشاره نمود. این پروتئین در حفظ سلامت مفاصل و استخوان نیز موثر می باشد. عوارض مکمل کازئین بسیار نا چیز می باشد با این حال افرادی که به شیر حساست دارند از مصرف این محصول باید بپرهیزند.

مکمل سی ال ای

سی ال ای نیز یکی دیگر از آمینو اسیدهای مورد نیاز در بدنسازی می باشد. این مکمل به نوعی جز اسیدهای چرب امگا 6 به شمار می آید. تامین Cla مورد نیاز بدن در بدنسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این اسید چرب در کاهش وزن و لاغری نقش مهمی به همراه دارد. افرادی که می خواهند توده های عضلانی پر حجمی داشته باشند بهتر است از مکمل های سی ال ای استفاده کنند. استفاده از این مکمل می تواند در کاهش قند خون نیز موثر باشد.

در مورد عوارض مکمل سی ال ای بهتر است بدانید که استفاده صحیح از آن باعث بروز عوارض و یا اختلالی نخواهد شد. بانوان باردار و زنان شیرده برای استفاده از ین محصول باید با پزشک خود مشورت نمایند.

مکمل بی سی ای ای

از جمله مکمل های بدنسازی حاوی آمینو اسید های شاخه دار می باشد که در عضله سازی و ترمیم عضلات تاثیر بسزایی به همراه دارد. استفاده از این محصول در تقویت عملکرد ورزشی و جلوگیری از تحلیل عضلات حتی در هنگام بیماری بسیار موثر است. این مکمل فواید زیادی برای بیماران کبدی نیز داشته و می تواند دردفع سموم و مواد مضر کبد تاثیر گذار باشد.

تا کنون مورد خاصی برای عوارض مکمل بی سی ای ای گزارش نشده است با این حال توصیه می شود از مصرف این مکمل پس از عمل های جراحی خودداری کنید. همچنین مصرف بیش از حد این محصول می تواند باعث عدم تعادل، سر درد و دل درد شود.

مکمل ال گلوتامین

ال گلوتامین نیز یک مکمل بدنسازی پرطرفدار بوده که از تحلیل عضلات جلوگیری خواهد کرد. این محصول می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی شده و در افزایش سرعت ریکاوری نیز موثر می باشد. مهمترین خاص ال گلوتامین افزایش حجم عضلات می باشد. این محصول در حفظ سلامت دستگاه کوارش نیز نقش مهمی به همراه دارد.

در مورد عوارض گلوتامین نیز باید بدانید که این مکل به طور کلی بی خطر بوده و مشکلی را به همراه نخواهد داشت فقط در صورتی ممکن است باعث بروز مشکلات شود که بیش از مقدار توصیه شده مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید بهترین مکمل بدنسازی

شما می‌توانید با مرجعه به مراکز معتبر همچون داروخانه آنلاین و یا حضوری بهترین مکمل بدنسازی مورد نیاز خود را تهیه نمایید. با خرید آنلاین مکمل بدنسازی می‌توانید از شرایط امکان پرداخت درب منزل و ارسال رایگان نیز بهره مند شوید. همچنین می‌توانید این محصولات را با تخفیف های بسیار ویژه دریافت کنید.برای اینکه از انواع مکمل ها و و خواص آنها آشنا شوید می توانید به مجله داربوم مراجعه کنید

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز