خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع میز مدیریتی و انواع آن

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۴۶

همیشه انتخاب کردن یک میز مدیریتی مناسب با دکوراسیون و فضا کار نسبتاً سخت و دشواری به ‌نظر می ‌رسد. از آنجایی ‌که محیط  کار محیطی است که هرچه زیباتر به ‌نظر برسد مشتریان بیشتری به آن جذب می ‌شوند، باید بتوان بهترین نوع میز را انتخاب نمود تا افراد با توجه به سلیقه به ‌کار رفته در میز مشتاق قرداد کاری شوند.

حال نکاتی برای انتخاب یک میز مناسب برای محیط کار وجود دارد که توجه کردن به آن‌ ها باعث می‌ شود تا شما فردی خوش ‌سلیقه تر و همچنین منضبط تر به‌ نظر برسید. در ادامه با ما همراه باشید تا هر نکاتی که نیاز دارید برای انتخاب یک میز مدیریتی خوب بدانید برای شما شرح دهیم و همچنین انواع این میزها را معرفی کنیم.

مناسب ترین متریال میز مدیریتی

انتخاب کردن یک میز مدیریتی مناسب با محیط کار می‌ تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی جلب مشتری داشته باشد. شاید این‌ موضوع کمی عجیب به ‌نظر برسد اما بله باید بیان کنیم که حتی کوچک ‌ترین جزئیات محیط کار می ‌تواند تاثیر بسیاری بر روی افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشد.

زیرا افرادی که برای همکاری به محیط کار شما مراجعه می‌ کنند، بدون هیچ شناخت قبلی از شما به آن ‌جا وارد می ‌شوند. ازهمین ‌رو نسبت به هر چیزی که در محیط کار می ‌بینند و حتی سلیقه شما این همکاری را انجام می ‌دهد. به همین دلیل توجه کردن به جزئیات اهمیت بسیاری دارد.

میز مدیریتی حال علاوه ‌بر این ‌که یکی از مهم ‌ترین موضوعات در خصوص تکمیل کردن دکوراسیون می‌ باشد، می‌تواند برای افرادی که از آن استفاده می ‌کنند نیز مزایا و فوایدی داشته باشد. به‌ عنوان مثال اگر شما میزی را تهیه کنید که قد او کوتاه باشد یا نتوانید به‌ خوبی وسایل خود را بر روی او جا گذاری کنید، قطعا زمان استفاده دچار مشکلاتی خواهید شد.

از این رو یافتن و انتخاب یک میز مدیریتی مناسب می ‌تواند سبب به وجود آوردن مشکلات نشود و  افرادی نیز که به محیط کار مراجعه می ‌کنند با مشاهده کردن یک میز مدیریتی زیبا و شیک و حتی دکوراسیون بی ‌نظیر، برای بستن قرارداد همکاری مشتاق می شوند.

حال در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع ‌به انواع متریال میز اداری نیاز دارید برای شما بیان کنیم.

‌ ‌آشنایی با انواع میز مدیریتی و انواع آن

میز چوبی

یکی از بهترین متریال ها برای انتخاب یک میز مدیریتی شیک و باکلاس چوب می‌ باشد. تاکنون قطعا میزهای بسیار زیادی از انواع چوب‌‌ها را مشاهده کرده ‌ایم. حال نکات و ویژگی‌ هایی که در خصوص میزهای مدیریتی از جنس چوب وجود دارد، این است که آن‌‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

علاوه ‌بر این دوام بالا، شکوه خاصی را به محیط کار می ‌دهند. جالب است بدانید طبق این ویژگی ها اکثر میزهای رایجی که در محیط‌ های کاری وجود دارند، از جنس چوب می ‌باشند. البته باید ذکر کنیم که چوب ‌های ساخت آن‌ ها متفاوت است.

به‌ عنوان مثال ممکن است یک میز مدیریتی با استفاده از چوب بلوط ،افرا، گردو، گیلاس و غیره ساخته شده باشد. رنگ این چوب‌ ها نسبت‌ به جنس خود متفاوت است. مثلاً اگر مشاهده کردید که یک میز قهوه رنگ کمی رو به قرمزی است شما باید نوع درخت او را به راحتی تشخیص دهید.

البته باید ذکر کنیم که چوب ‌های میز مدیریتی که از درختان درست شده‌ اند قیمت بسیار زیادتری نسبت‌ به چوب ‌های دیگر دارند. اما زمانی ‌که شما برای خرید یک میز مدیریت از جنس چوب هزینه می ‌کنید، می ‌توانید مطمئن باشید که تا سال ‌های بسیار زیادی چوب آسیبی نمی ‌بیند و شما می ‌توانید از آن ‌ها استفاده مکرری داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌ های استفاده کردن از متریال چوب این است که هیچ‌ وقت از مد خارج نمی شوند و همیشه می‌ توان از انواع مدل آن‌ ها استفاده نمود.

آشنایی با انواع میز مدیریتی و انواع آن

میز فلزی

یکی دیگر از بهترین متریال ها که تحت هیچ عنوان آسیب نمی ‌بیند میزهای فلزی می ‌باشد. میزهای فلزی بعد از میزهای چوبی بسیار رایج هستند و در ادارات و محیط ‌های کاری بسیار زیاد می‌ توان انواع آن‌ ها را مشاهده نمود.

میزهای فلزی در واقع مزایای بسیار زیادی نسبت ‌به میزهای چوبی دارند. به ‌عنوان مثال تمیز کردن آن‌ ها بسیار ساده است و جذب خاک‌ نیز در آن ‌ها کمتر است. شاید تمیز کردن میز مدیریتی برای خیلی از افراد یک معضل بزرگ باشد اما باید بیان کنیم که شما تنها با استفاده از یک دستمال می ‌توانید میزهای فلزی را به‌ راحتی پاک نمایید.

انواع و مدل‌ های بسیار مختلفی در خصوص میزهای فلزی وجود دارند که افراد مطابق با سلیقه خود می ‌توانند از آن‌ها استفاده نمایند. همچنین قیمت میزهای فلزی نسبت‌ به متریال چوب ارزان ‌تر است. زیرا متریال چوبی از درختان گردو و غیره استفاده ‌شده، اما میزهای فلزی تنها از آهن در ساخت آن ها استفاده شده‌ است.

همچنین میزهای فلزی دوام بسیار بالایی دارند و تا سال‌ های بسیار زیادی می ‌توانند عمر کنند و آسیب نبیند. متریال چوب ممکن است که در برخی از مواقع دچار خط و خش شود اما این ‌موضوع حتی در میزهای فلزی ممکن نیست و هیچ گونه خط یا خشی را به خود جذب نمی ‌نمایند.

اگر به ‌دنبال میزی هستید که برای مدت طولانی بخواهید او را خریداری کنید و نیاز به خرید مجدد میز مدیرتی نباشد، خریداری میز فلزی بهترین انتخاب است.

میز لمینتی و کامپوزیتی

مدل دیگری از دست متریال ‌های میز مدیریتی لمینت و کامپوزیت می ‌باشند. این میزها همانند دو متریالی که در بالا بیان شد کاربرد بسیار زیادی دارند و همچنین دوام آن‌ ها نیز بسیار بالا است. البته تا حد امکان بهتر است که از متریال هایی که در بالا بیان شد و به‌ عنوان یک برای محیط کار استفاده نمایید.

زیرا لمینت و کامپوزیت ها دوام کمتری نسبت به آن دو دارند و به دلیل ظرافت زیادی که در ساخت به کار رفته، قیمت بسیار گران ‌تری دارند. اگر به‌ دنبال میزی هستید که تا سال ‌های بسیار زیادی برای شما عمر کند و حتی کوچک‌ ترین آسیبی نبیند بهتر است که متریال های ترکیبی را به‌ عنوان یک میز مدیریتی انتخاب نمایید. میزهای لمینتی و کامپوزیتی برای شغل‌ های محیط ‌های کاری پیشنهاد نمی شوند. البته در مکان هایی که از آن‌ ها استفاده بسیار زیاد نمی ‌کنند می توان این مدل میزها را خریداری نمود.

اگر بتوانید مدل میز لمینتی و کامپوزیتی که از روکش در ساخت او استفاده‌ شده است را خریداری نمایید دیگر نیاز نیست نگران دوام این میزها باشید.

آشنایی با انواع میز مدیریتی

طرح ‌ها و مدل ‌های بسیار زیادی در خصوص میزهای مدیریتی وجود دارد که هر فردی نسبت‌ به دکوراسیون محیط کار خود، حتی سلیقه و بودجه می ‌تواند برای خرید آن‌ ها اقدام نماید. به‌ عنوان مثال یکی از رایج ‌ترین انواع مدل میزهای اداری، مدل سلطنتی است که در اکثر محیط کارها می ‌توان او را مشاهده نمود.

ازآنجایی‌ که محیط کار یک مکان رسمی است شما باید بتوانید بهترین مدل میز مدیریتی را برای آن انتخاب نمایید تا جلب توجه زیادی نکند. حال برخی از انواع میزهای مدیریتی عبارت ‌اند از؛

میز مدیریتی کلاسیک

یکی از انواع میزهای مدیریتی مدل کلاسیک می ‌باشد. این میزها همان طور که از نامشان مشخص است سبکی مجلل و تقریباً شیک دارند. افرادی که پی رو سلیقه‌ های چوب و رسمی می ‌باشند می ‌توانند برای خرید این مدل میزها اقدام نمایند.

اکثر میزهای کلاسیک ترکیباتی از چوب، چرم و در برخی از اوقات شیشه دارند. توجه داشته باشید برای خرید انواع میزهای مدیریتی مدل کلاسیک شما می‌ توانید به اداری نت مراجعه نمایید و در یک مجموعه بسیار گسترده در خصوص فروش میز مدیریتی، مدل و طرح مد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید.

آشنایی با انواع میز مدیریتی و انواع آن

میز مدیریتی سلطنتی

در طول مطالب بالاتر هم اشاره به میز مدیریتی سلطنتی کردیم. این مدل میزها نمونه ‌ای دیگر از پرطرفدارترین مدل‌ های میز می‌ باشند که خریداران بخصوص خود را دارند. میزهای سلطنتی نسبت ‌به مدل کلاسیک کمی مجلل ‌تر می ‌باشند.

به‌ عنوان مثال تزئینات و جزئیاتی که در ساخت آن ‌ها بکار رفته‌، کمی او را باشکوه‌ تر کرده است. همچنین میزهای سلطنتی در انواع و جنس ‌های مختلفی ارائه و تولید می ‌شوند. اما رایج ‌ترین آن‌ ها متریال‌ های چوبی هستند.

همچنین معمولاً میزهای سلطنتی علاوه ‌بر یک میز اصلی که کار بر روی آن انجام می‌ شود، دارای چند میز کوچک‌ تر نیز می ‌باشند. همچنین همان طور که بیان شد شما برای ساخت و طراحی مدل مد نظر خود نیز می‌ توانید از طریق اداری نت اقدام نمایید.

البته لازم به ذکر است بیان کنیم که در کل مدل‌ ها و انواع بسیار مختلفی در این سایت وجود دارد که شما با مشاهده کاتالوگ‌ها می ‌توانید آن‌ ها را خریداری نمایید.

طرح و فرم میز مدیریتی

در کل میز مدیریتی طراحی خاصی دارد. به ‌عنوان مثال سایز و ابعاد آن ‌ها نسبت ‌به میزهای تحریر و معمولی بزرگ‌ تر است و از نظر ظاهر هم کمی شکیل‌ تراند. ازهمین ‌رو می ‌توان به ‌راحتی متوجه تفاوت میز مدیریتی و یک میز ساده شد. همچنین شما برای خرید میز اداری می ‌توانید به وب‌ سایت اداری نت مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز