خبرگزاری کار ایران

خرید آجیل کادویی شب عید با بسته بندی جعبه‌های چوبی لوکس باکس

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۵۱

یکی از ملزومات شب عید خرید آجیل و خشکبار است اما همچنان عرضه این محصولات بصورت سنتی بوده و این موضوع سبب شده تا کمتر بتوان از آن بعنوان یک بسته کادویی یاد کرد. یکی از ابداعاتی که توسط برند لوکس باکس(https://iluxbox.com/) ایجاد شد عرضه آجیل کادویی در بسته بندی های لوکس و خاص بوده که توانسته تا علاوه بر رونق بازار آجیل و خشکبار سبب شود تا بجای کادو دادن شکلات های کادویی که چندان برای سلامتی مناسب نیستند از این جعبه ها استفاده نمود.

یکی از ملزومات شب عید خرید آجیل و خشکبار است اما همچنان عرضه این محصولات بصورت سنتی بوده و این موضوع سبب شده تا کمتر بتوان از آن بعنوان یک بسته کادویی یاد کرد. یکی از ابداعاتی که توسط برند لوکس باکس(https://iluxbox.com/) ایجاد شد عرضه آجیل کادویی در بسته بندی های لوکس و خاص بوده که توانسته تا علاوه بر رونق بازار آجیل و خشکبار سبب شود تا بجای کادو دادن شکلات های کادویی که چندان برای سلامتی مناسب نیستند از این جعبه ها استفاده نمود. در ادامه به معرفی برخی از دسته بندی  ها و محصولات لوکس باکس می پردازیم.

انواع جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس

جعبه های آجیل و خشکبار چوبی شامل موارد مختلفی بوده بنحوی که این محصولات دارای تنوع بسیار بالایی هستند بصورتی که تمامی سلایق و بودجه ها را پوشش می دهند از جمله این محصولات جعبه های لیزری آجیل خشکبار لوکس باکس هستند که دارای قیمت هایی مناسب و اقتصادی تر بوده در مقابل جعبه های نفیس چوبی و صادراتی خشکبار لوکس باکس هم نوع دیگر از محصولات این کارخانه تولیدی جعبه است که مصارفی مانند صادرات را میتواند داشته باشد.

انواع جعبه های شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس

از دیگر تولیدات کارخانه لوکس باکس عرضه محصولات شیشه ای با دوام بالا و آبکاری شده است مواد مورد استفاده در این محصولات وارداتی و درجه یک بوده علاوه بر این با آبکار نیز شده تا احتمال هرگونه زنگ زدگی و کاهش عمر مفید این محصولات را از بین ببرد. جعبه های شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس بعنوان یکی از پرطرفدارترین محصصولات دارای تنوع بسیار بالایی بوده و امکان سفارشی سازی نیز وجود دارد.

انواع جعبه های مقوایی و هارد باکس لوکس باکس

استفاده از مقوا و هارد باکس همواره بدلیل قیمت مناسب مورد استقبال و توجه مشتریان عزیز بوده لذا لوکس باکس با ایجاد تنوع بسیار بالا و کیفیت منحصربفرد خود توانسته نیاز مشتریان خود را برطرف نماید واین محصولات بصورت سفارشی و در تییراژ بالا امکان عرضه را دارند.جعبه های مقوایی هارد باکس لوکس باکس با تضمین کیفیت و قیمت عرضه و روانه بازار می گردند.

جعبه کادویی آجیل و خشکبار لوکس باکس را ازکجا بخریم؟

ایجاد بستر آنلاین فروشگاه های بزرگ آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی لوکس باکس(https://iluxbox.com/)،دیجی کالا و تیمچه سبب شده تا مشتریان براحتی محصولات را بررسی و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند، شما مشتریان عزیز با مراجعه به سایت فروشگاهی لوکس باکس(https://iluxbox.com/) میتوانید انواع محصولات کارخانه تولیدی لوکس باکس را ملاحظه و بررسی نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز