خبرگزاری کار ایران

کیلید بهترین گام برای خرید و اجاره آپارتمان در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۱۹

این روزها که تأمین مسکن در کشور شکلی بحرانی را به خود گرفته است و به علت قیمت بالای واحدهای مسکونی امکان خرید آپارتمان و حتی اجاره آن برای هر شهروندی میسر نیست بسیار از کارشناسان و فعالان حوزه مسکن معتقدند که کمبود واحدهای مسکونی مناسب با متراژ پایین یکی از دغدغه‌هایی است که بسیاری از خانه اولی‌ها و زوج‌های جوان را دچار مشکلات فراوانی کرده است.

این در حالی است که با روی کار آمدن دولت سیزدهم وعده‌هایی دررابطه‌با افزایش ساخت‌وسازها و کاهش میزان عرضه و تقاضا در بازار مسکن داده شده بود که در همین رابطه شمار بسیاری از مالکان و متقاضیان خرید آپارتمان دست نگه‌داشته اند تا شاید با تحقق این امر بازار مسکن به ثبات و تعادلی منطقی برسد.

اما در مدت اخیر اخباری دررابطه‌با مذاکره با شرکت‌های چینی و ترک در خصوص ساخت مسکن در ایران شنیده می‌شود که احمد دنیا مالی عضو شورای‌عالی مسکن نیز دراین‌رابطه با اشاره به وعده دولت در خصوص ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طی چهار سال به این نکته اشاره کرده است که به‌منظور تحقق این امر در قانون این مسئله لحاظ شده که در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی حدود 10 درصد از ظرفیت‌های خارجی استفاده شود.

به همین دلیل در حال حاضر مذاکراتی با شرکت‌های چینی و ترک صورت‌گرفته تا در پی آن در کشور از تکنولوژی این شرکت‌ها بهره‌مند شده و در نهایت ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در 4 سال محقق شود و پس از آن با رونق ساخت‌وسازها فاصله بین عرضه و تقاضا کاهش‌یافته و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان با قیمت‌های مناسب‌تری اقدام به تأمین سرپناه موردنیاز خود و خانواده شوند.

حال تا زمان تحقق این وعده دولت که دستیابی به آن نیازمند دوره‌ای 4 ساله است بسیاری از شهروندان این روزها در صدد هستند که علی‌رغم قیمت بالای مسکن به اساسی‌ترین نیاز خود و خانواده پاسخ داده و اقدام به اجاره و خرید آپارتمان کنند در همین خصوص اگر شما هم در تلاش برای تأمین مسکن هستید برای انتخاب محله‌ای مناسب برای زندگی در بررسی دو محله محبوب تهران با ما همراه باشید.

یکی از محله‌های جذاب و پرطرف‌دار غرب تهران که در منطقه 2 شهرداری قرار دارد محله محبوب شهرآرا است که در بین خیابان‌های ستارخان، بزرگراه چمران، بزرگراه شیخ فضل‌الله و همچنین بزرگراه جلال آل‌احمد قرار گرفته است به همین دلیل به‌وضوح می‌توان گفت که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا با سکونت در این محله در یکی از مناطق با دسترسی عالی زندگی خواهند کرد.

محله شهرآرا یکی از محله‌های اصیل و محبوبی است که بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 4 میلیون و 79 هزار تومان است که متقاضیان اجاره آپارتمان در شهرآرا برای رهن کامل یک واحد مسکونی در این محله باید از بودجه‌ای بالغ بر 558 میلیون و 48 هزار تومان برخوردار باشند که البته این میزان رقمی متوسط است.

اگر گشت و گذاری در محله شهرآرا داشته باشید به این مسئله پی خواهید برد که هرآنچه برای یک زندگی مطلوب و مناسب نیاز است در این محله برای رفاه حال ساکنان در نظر گرفته شده، از مراکز بیمارستانی و درمانی چون بیمارستان حضرت رسول و درمانگاه دریانی‌ها گرفته تا مراکز خریدی چون کوشک، ارکیده، زیتون و برج شهرآرا این امکان را ایجاد کرده که ساکنان و علاقه‌مندان به اجاره آپارتمان در شهرآرا بدون هیچ نگرانی اقدام به سکونت در این محله کنند.

علاقه‌مندان به سکونت در برج‌های مسکونی نیز در این محله به‌راحتی به خواسته خود دست خواهند یافت زیرا در این محله تاچشم کار می‌کند مجتمع‌های مسکونی مشهوری چون کوی نویسندگان، ستارخان، نسیم، کوشک، نسترن، ناهید، ارکیده و زیتون وجود دارد که افرادی که تمایل به سکونت در مجتمع‌های مسکونی دارند نیز این امکان را دارند که با خرید و حتی اجاره آپارتمان در شهرآرا و سکونت در این مجتمع‌های مسکونی به خواسته خود دست یابند.

اما اگر از جرگه افرادی هستید که به پیاده‌روی و استشمام هوای مطلوب علافم‌اند هستید در بوستان‌های شهرآرا، کوشک و ستارخان می‌توانید ساعات جذابی را به سر ببرید و با استفاده از طبیعت زیبای این محله حس و حالی مناسب را در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

در این محله ادارات و سازمان‌های بسیاری نیز وجود دارد که بر اهمیت این منطقه افزوده است که از جمله آنها می‌توان به بنیاد فرهنگ انقلاب اسلامی، اداره کل گذرنامه، اداره ثبت‌اسناد و املاک غرب، اداره آب و فاضلاب منطقه چهار و همچنین سازمان گوشت کشور اشاره کرد که این امر باعث شده تا ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در شهرآرا در یکی از محله‌های مهم و تأثیرگذار تهران به سکونت بپردازند.

کیلید بهترین گام برای خرید و اجاره آپارتمان در تهران

اما محله دیگری که امروز به بررسی آن می‌پردازیم نیز همانند محله شهرآرا یکی از مناطق اصیل تهران محسوب می‌شود که به دلیل قرارگرفتن در منطقه 1 شهرداری و محدوده شمیرانات که شمالی‌ترین محله تهران است یکی از محبوب‌ترین مناطق تهران به شمار می‌رود.

این محله که به دلیل قرارگرفتن در محدوده شمیرانات از مناطق خوش‌آب‌وهوای تهران است به لحاظ جغرافیایی در بین محله‌های محبوبی چون شریعتی، چیذر، فرمانیه، قیطریه، نخجوان و جماران قرار گرفته که این مسئله باعث شده تا ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب در یکی از بهترین محله‌های تهران به سکونت بپردازند.

وضعیت سکونت در محله دزاشیب به‌گونه‌ای است که بیشتر ساکنان این محله را قشر مرفه جامعه تشکیل می‌دهند زیرا قیمت خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب بسیار بالاست و سکونت در این محله نیازمند سطح درآمدی بالایی است به‌نحوی‌که بر پایه آگهی‌های ثبت شده در سامانه هوشمند و تخصصی کیلید قیمت رهن کامل یک مترمربع واحد مسکونی در این محله 8 میلیون و 8 هزار تومان است و متقاضیان اجاره آپارتمان در دزاشیب برای رهن کامل یک واحد مسکونی متوسط باید از بودجه‌ای بالغ بر 1 میلیارد و 94 میلیون تومان برخوردار باشند.

همان‌طور که گفته شد محله دزاشیب منطقه‌ای اصیل و قدیمی است به همین دلیل اماکن تاریخی بسیاری در این محله وجود دارد که سالانه شمار بسیاری از توریست‌ها و گردشگران برای مشاهده آنها به این محله مراجعه می‌کنند که از جمله این اماکن تاریخی می‌توان به مسجد آقا شیخ، حمام بوعلی، مسجد عمر رمضون و کوچه قورباغه اشاره کرد.

اما باتوجه‌به قیمت بالای خرید و اجاره آپارتمان در دزاشیب افرادی که علاقه‌مند به سکونت در این محله دارند به طور حتم از بهترین امکانات در این محله برخوردار خواهند بود زیرا علاوه بر مراکز خرید و لوکسی چون روشا، کیمیا، روما و حتی بازار میوه‌وتره‌بار باهنر هرآنچه که برای یک زندگی مرفه و لوکس لازم است به شکل کارشناسی شده‌ای در این محله ایجاد شده است.

حال باتوجه‌به اطلاعات و امکاناتی که در دو محله شهرآرا و دزاشیب قرار دارد اگر شما هم علاقه‌مند به خرید و اجاره آپارتمان در این دو محله هستید برای انتخابی مناسب و هوشمندانه به شما پیشنهاد می کنیم  که به جای مراجعه حضوری به آژانس های املاک متعدد سری به سامنه هشومند و تخصصی کیلید زده و پس از انتخاب نام محله مورد نظر و همچنین گزینه های خرید و اجاره به مشاهده آگهی های ثبت شده در این سامانه بپردازید و با کسب اطلاعات جامع ازآنها و تصاویر واقعی به بازدید غیر حضوری بپردازید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز