خبرگزاری کار ایران

هزینه یک شب اقامت در هتل پرشین پلازا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۱۴

اگر شما هم تهران را شهری شلوغ و پر از اتومبیل می‌دانید و از آلودگی هوای آن زیاد شنیده‌اید، پیشنهاد می‌کنم برای یک سفر خوب به این شهر برنامه‌ریزی کنید. مطمئن باشید برای چند روز می‌توانید از دیدنی‌ها و مکان‌های تفریحی تهران لذت کافی را برده و سفری فراموش‌نشدنی را در دفتر خاطرات خود ثبت کنید.

با گشت‌وگذار در شهر چشم‌تان به برج آزادی و برج میلاد به‌عنوان نماد‌های جهانی این شهر خواهد افتاد. اگر هم اهل تاریخ باشید و دوست داشته باشید بنا‌های تاریخی را از نزدیک ببینید، این مسافرت برای شما با بازدید از مبنا‌های با معماری و هنر اصیل ایرانی جذاب‌تر خواهد شد. موزه‌های غنی زیادی هم در تهران قرار دارند که بازدید از آن‌ها برای همه سلیقه‌ها جالب خواهد بود.

از آن‌جا که تهران میزبان مسافران زیادی از شهر‌های مختلف و برای اهدافی مختلف است، هتل‌ها و محل‌‎های اقامتی مختلفی هم در آن وجود دارند.

یکی از هتل‌های معروف و لوکس تهران که نظر بسیاری از مسافران به آن جلب می‌شود، هتل پرشین پلازا است. این‌هتل که در سهروردی شمالی قرار دارد از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از هتل‌های نوساز تهران به‌حساب می‌آید. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره هزینه اقامت در این‌هتل مواردی را مطرح کنیم. اگر دوست دارید درباره قیمت یک شب اقامت در هتل پرشین را بدانید یا قرار است در آیند به تهران سفر کنید، حتما با ما تا پایان این‌مطلب همراه باشید.

قبل از بررسی قیمت‌ها و انواع اتاق‌های هتل، مطالبی را درباره خود هتل بیان می‌کنیم تا بیشتر آن را بشناسیم.

درباره هتل پرشین پلازا

هتل پرشین در موقعیت بسیاری خوبی از شهر تهران قار گرفته است. اگر برای کار‌های اداری یا خرید به تهران سفر می‌کنید یکی از بهترین انتخاب‌های برای اقامت شما، این‌هتل است. هتل در منطقه عباس‌آباد تهران و سهروردی شمالی است. هتل به شکلی مدرن ساخته شده و با 13000 متر‌مربع زیر‌بنا و 16 طبقه آماده پذیرایی از میهمانان در حدود 96 واحد اقامتی متنوع است.

هزینه یک شب اقامت در هتل پرشین پلازا

فضای هتل، خدمات و امکانات آن، طوری برنامه‌ریزی و طراحی شده‌اند که تا بهترین شرایط را برای مسافران ایجاد کنند. شما با اقامت در این‌هتل و مشاهده رفتار کارکنان آن، اوقات بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. همان‌طور که اشاره شد، هتل پرشین پلازا، اتاق‌ها و واحد‌های اقامتی متنوعی دارد که برای هر‌یک قیمت متفاوتی وجود دارد. در ادامه درباره قیمت‌های هتل و نحوه رزرو آن مطالبی را بیان خواهیم کرد.

برای رزرو هتل (https://www.alibaba.ir/hotel) به علی بابا مراجعه نمایید

فاکتور‌های موثر بر قیمت رزرو اتاق در هتل

شاید جالب باشید بدانید که حتی اتاق‌ها و خدمات یکسان یک هتل هم می‌توانند قیمت‌های متفاوتی را داشته باشند. دلیل این‌موضوع موارد زیادی است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را نام خواهیم برد. شما برای بررسی قیمت رزرو اتاق در یک هتل باید فاکتور‌هایی مانند زمان رزرو، تعداد روز‌های مانده تا مراجعه، امکانات آن اتاق، خدماتی که هتل به‌صورت مجزا ارائه می‌کند و ... را در‌نظر بگیرید.

هزینه یک شب اقامت در هتل پرشین پلازا

به‌عنوان‌مثال ممکن است شما در ایامی از سال که مسافران کمتری به تهران سفر می‌کنند تخفیف‌های بالاتری را برای رزرو دریافت کنید. سایت‌ها و شرکت‌های مختلف هم با‌توجه‌به قرارداد‌ها و میزان سود خود، مبلغ‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند. یکی از بهترین سایت‌ها برای رزرو هتل در تهران و دیگر شهر‌ها سایت علی بابا است. شما به‌راحتی می‌توانید متوجه شوید که علی بابا تضمین بهترین قیمت دارد و هتل‌ها را با کمترین قیمت در مقایسه با سایر جا‌ها ارائه می‌کند.

قیمت رزرو اتاق‌های هتل پرشین پلازا برای یک شب اقامت

همان‌طور که گفته شد، فاکتور‌های بسیاری ممکن است بر قیمت رزرو اتاق یا سوئیت در هتل پرشین پلازا تأثیرگذار باشند. به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از قیمت دقیق، به سایت علی بابا مراجعه کنید و قیمت روز را برای انواع اتاق‌ها مشاهده کنید. اما اگر دوست دارید حدودی از قیمت داشته باشید می‌توانید به این‌موارد اکتفا کنید.

شما برای رزرو اتاق در این‌هتل پنج‌ستاره باید مبالغی از حدود 800 هزار تومان به بالا پرداخت کنید. این‌قیمت برای اقامت هفت‌ساعته شروع می‌شود و برای اقامت یک‌روزه در یک اتاق یک‌تخته چیزی حدود یک میلیون تومان خواهد بود. برای اتاق‌های بزرگ‌تر و سوئیت‌های هتل پرشین شما باید مبلغی حدود دو میلیون و 800 هزار تومان را برای اقامتی یک‌روزه پرداخت کنید.

البته قیمت‌های گفته‌شده در این‌قسمت با تخفیف‌های سایت علی بابا در بازه زمانی مشخص ارائه شده و ممکن است شما در بازه‌های زمانی دیگر، مبالغی متفاوت را مشاهده کنید.

سخن آخر

یکی از هتل‌های لوکس تهران که طرف‌داران زیادی دارد هتل زیبای پرشین پلازا است. این هتل پنج‌ستاره در منطقه شمالی تهران قرار دارد و میزبان بسیاری از مسافران است. در این‌مقاله درباره هزینه یک شب اقامت در هتل لوکس پرشین پلازا صحبت کردیم و سعی کردیم شما را تا حدودی با عوامل موثر بر قیمت نیز آشنا کنیم. اگر قصد رزرو اتاق در این‌هتل را دارید، حتما برای مشاهده جزئیات بیشتر و اطلاعات قیمتی دقیق‌تر به سایت علی بابا مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز