خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید پکیج دیواری

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۰۸

خرید پکیج جدید نیاز به زمان و هزینه زیادی برای یافتن بهترین پکیج دیواری دارد زیرا برای گرم کردن خانه یا تامین آب گرم به آن متکی خواهید بود. خرید پکیج جدید می تواند برای شما گران تمام شود و تصمیم گیری در مورد شکست پکیج شما در اواسط زمستان دشوارتر خواهد بود.

بنابراین، قبل از خرید یک پکیج جدید و پرداختن به این موضوع که بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران چیست، منطقی است پارامترهایی را که به شما در خرید بهترین پکیج کمک می کند بررسی کنید و از راهنمای خرید پکیج دیواری مطلع شوید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی انواع پکیج میتوانید به سایت دماباما مراجعه کنید.

پکیج های دیواری که یکی از متداول ترین و پرکاربردترین پکیج ها در خانوارهای ایرانی می باشد،وسیله ای کوچک در ابعاد و اندازه مناسب است که می تواند گرمایش منزل و آب گرم را به طور همزمان پوشش دهد. نسل جدید پکیج ها دارای قابلیت های بالایی مانند سیستم های محافظت در برابر یخ زدگی، راندمان حرارتی بالا، سنسورهای عیب یابی هوشمند و فن ها و دودکش های دوجداره برای تامین اکسیژن احتراق و انتشار دی اکسید کربن هستند.در ادامه با راهنمای خرید پکیج دیواری با ما همراه باشید.

مزایای پکیج دیواری

  •     قابلیت تنظیم و کنترل دمای گرمایش مورد نظر پکیج
  •     کاهش هزینه های انرژی
  •     کاهش هزینه های تعمیر
  •     سهولت نصب
  •     بدون نیاز به ساخت موتورخانه مرکزی
  •     راندمان بسیار بالا در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی
  •     اندازه کوچک و عدم اشغال فضای مفید
  •     همیشه آب گرم را در مقادیر زیاد و در کمترین زمان تامین کند
  •     بدون صدا و عملکرد بی صدا
  •     عملکرد ایمن و مطمئن

اگرچه مشکلات و برخی ایرادات می تواند عامل ایجاد صدای بلند پکیج باشد، اما رضایت و عملکرد بهینه پکیج این دستگاه را به رایج ترین روش تامین گرما و آب گرم تبدیل کرده است و بنابراین در استفاده از آن تردیدی وجود ندارد.

معیارها و راهنمای خرید پکیج دیواری

هنگام خرید پکیج دیواری باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین پکیج دیواری را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. در ادامه به بررسی این معیارها می پردازیم.

راهنمای خرید پکیج دیواری

ظرفیت پکیج را انتخاب کنید

یکی از مهم ترین پارامترهایی که باید قبل از خرید بهترین پکیج برای خود در نظر بگیرید، قدرت دستگاه است که به عوامل متعددی مربوط می شود. انتخاب منبع تغذیه مناسب از این جهت مهم است که اگر پکیج با قدرت کمتر انتخاب کنید، با مشکلاتی مانند عدم توانایی در گرم کردن کل خانه یا تامین آب گرم مورد نیاز به طور دائم مواجه خواهید شد. از طرف دیگر، اگر پکیج با قدرتی بیشتر از نیاز خود انتخاب کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید پکیج برای منزل شما اندازه خانه است.

لازم به ذکر است که عوامل دیگری مانند موقعیت اقلیمی منطقه، نوع مصالح به کار رفته در ساخت خانه، موقعیت خانه نسبت به ارتفاع، تعداد اتاق ها، سرویس های بهداشتی و حمام و ... در انتخاب ظرفیت و قدرت دستگاه می تواند تاثیرگذار باشد.

انواع پکیج دیواری را انتخاب کنید

پکیج هایی که امروزه در بازار ایران به وفور یافت می شوند دارای قابلیت های متنوعی از جمله فن دار و غیر فن دار، تک مبدله و دو مبدله و ... می باشند.

پکیج های دیواری امروزی از یک سیستم دودکش دوجداره استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد اکسیژن مورد نیاز برای احتراق را به یک محفظه احتراق بسته منتقل کنند و سپس دی اکسید کربن را به خارج از دیواره دوم هدایت کنند. در برخی از خانه ها که سیستم گاز دودکش مناسبی ندارند، امکان استفاده از فن پکیج وجود دارد.

همچنین در یک طبقه بندی دیگر، پکیج ها را می توان به دو گروه مبدله تک و مبدله دوگانه تقسیم کرد. در پکیج های دارای یک مبدل وظیفه گرم کردن آب برای انتقال به مدار رادیاتور و همچنین شیرهای مورد استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی تنها بر عهده یک مبدل است که باعث می شود مبدل های دستگاه سریعتر از نوع دو مبدل آن تجزیه شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده در راهنمای خرید پکیج دیواری ، دسته بندی کلی تری برای انواع پکیج دیواری وجود دارد:

الف) پکیج های دیواری ترکیبی:

در این مدل از پکیج که از انواع پکیج های رایج در بازار می باشد، آب مستقیماً از منبع وارد پکیج شده و سپس توسط مشعل گرم شده و در نهایت در رادیاتورها و شیرآلات آب گرم منزل توزیع می شود.

ب) پکیج های دیواری مخزن دار:

این مدل از پکیج ها مانند پکیج های دیواری ترکیبی عمل می کنند، با این تفاوت که سیستم عملیاتی آنها دارای مخزن ذخیره آب گرم می باشد که امکان استفاده از این سیستم ها را در ویلاها و خانه های با چندین حمام و سرویس بهداشتی فراهم می کند. این مدل از پکیج ها در ایران کم تعداد بوده و اهمیت زیادی دارد.

ابعاد پکیج

با وجود اینکه پکیج های دیواری دارای ابعاد و اندازه های کوچکی هستند که در محدوده 40-50 سانتی متر عرض و 70-80 سانتی متر طول دارند، به دلیل اینکه می توانند حجمی معادل یک یا دو کابینت در آن داشته باشند. برای اشغال آشپزخانه شما ضروری است.البته این گفته به دلیل تعدد نصب دستگاه پکیج در فضای آشپزخانه است که بسیار به چشم می آید.

راهنمای خرید پکیج دیواری

بهترین مارک پکیج دیواری

شاید مهم ترین سوال خریداران پکیج پس از تعیین ظرفیت آن این باشد که با وجود وفور محصولات و برندهای موجود در بازار، بهترین و مناسب ترین پکیج دیواری موجود در بازار ایران چیست؟

خرید اینترنتی پکیج دیواری

شاید دور از ذهن نباشد که بگوییم برای خرید اینترنتی پکیج دیواری یکی از پرفروش ترین پکیج های ایرانی در بازار پس از پکیج بوتان، پکیج ایران رادیاتور است.

این شرکت در دهه 80 تلاش های زیادی را برای تولید و عرضه محصولات متنوع در بازار آغاز کرد که رادیاتور ایران پکیج دیواری یکی از مهمترین محصولات این شرکت می باشد.

پکیج دیواری ایران رادیاتور به سری ECO، سری M و سری L تقسیم می شود که سری ECO در دو ظرفیت 22 و 24 کیلووات یکی از جدیدترین و ارزان ترین محصولات شرکت ایران رادیاتور می باشد.

سریM شرکت ایرن رادیاتور یکی از قدیمی ترین مدل ها و دارای پکیج های دیواری در ظرفیت های 24 و 28 کیلووات می باشد که به دلیل پمپ قدرتمند و شیر گاز ایتالیایی از کیفیت خوبی برخوردار است.

پرچمدار پکیج ایران رادیاتور مربوط به سری L این شرکت می باشد که به دلیل کیفیت بالاتر در پمپ و شیر گاز و سیستم های تعویض دوگانه از قیمت خرید نسبتا بالاتری برخوردار است.

شرکت بوتان به دلیل سابقه طولانی در تولید و عرضه انواع لوازم گازسوز و همچنین خدمات پس از فروش گسترده به عنوان بهترین پکیج دیواری در ایران شناخته می شود.

البته با توجه به تنوع زیاد انواع پکیج بوتان از جمله پرلا پرو، ورونا، پارما، پاویا و پرلا این ادعا کاملا درست است.

اکثر قطعات مورد استفاده در پکیج بوتان در مونتاژ مشترک با ریللو ایتالیا بوده، بنابراین از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

پکیج بوتان مدل پارما در دو ظرفیت 24 و 22 هزار یکی از جدیدترین مدل های تولیدی شرکت بوتان می باشد که با ویژگی های منحصر به فردی توانسته رضایت خیل عظیمی را جلب کند.

خرید اینترنتی پکیج دیواری در دماباما

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز