خبرگزاری کار ایران

سریال جزیره قسمت ۱۴ منتشر شد:

دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال جزیره { قسمت 14 جزیره } کامل حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۰۵

دانلود سریال جزیره قسمت 14 چهاردهم ۱۴ احتمالا قسمت آخر کامل و قانونی حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 14 جزیره island با کیفیت عالی و لینک مستقیم بپردازید.

سریال جزیره ساخته سیروس مقدم که در ژانر عاشقانه و درام است روز یکشنبه 26 دی ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 14 جزیره کامل با ترافیک نیم رایگان و نیم بها با کیفیت عالی و لینک مستقیم بپردازید.

داستان قسمت 14 سریال جزیره

صحرا بعد از معامله با سعید، به اطلاعات مهمی درباره جزیره دسترسی پیدا می کند که می تواند با کمک رضا به ثروت هنگفتی برسد. از سوی دیگر مهشید ارشد را متقاعد می سازد که برای رفع کدورت و انتقام جویی صحرا در ملاقاتی حضوری حقایق را به صحرا بگوید و وجدان خود را آرام سازد. ارشد به محل ملاقات با صحرا به رستوران دنجی می آید و صحرا که ردپای تازه ایی از م.ن ، قاتل پدرش، در انبار محل مخفی کردن پیانو توسط آل ربیع یافته، به انبار آل ربیع باز می گردد تا بعد از آن به ملاقات ارشد برود. او نمی داند که چه آینده هولناکی در انتظارش می باشد و انبار آل ربیع محل تلاقی مرگ و زندگی است....

 

===============

برای دانلود سریال جزیره قسمت 14 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 14 سریال جزیره

===============

دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال جزیره { قسمت 14 جزیره } کامل حجم نیم رایگان

درباره سریال

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال

جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بازیگران قسمت آخر جزیره

محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری

دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال جزیره { قسمت 14 جزیره } کامل حجم نیم رایگان

بیوگرافی محمدرضا فروتن در سریال جزیره قسمت ۱۴

محمدرضا فروتن (زادهٔ ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه، صداپیشه و خواننده و بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. او حرفه بازیگری را در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم هدف آغاز کرد و سپس با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید. او برای بازی در فیلم قرمز برنده جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سومین دوره جشن خانه سینما شد. از دیگر جوایز دریافت شده توسط او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد بخش بین‌الملل از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم به آهستگی است.

دانلود قسمت 14 چهاردهم سریال جزیره { قسمت 14 جزیره } کامل حجم نیم رایگان

سریال جوکر

سریال جوکر ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. با اجرای سیامک انصاری و گویندگی ژاله صامتی و بازیگری علی لک پوریان و در هر فصل 8 شرکت کننده دارد. که در ادامه برای شما کاربران محترم دانلود سریال جوکر فصل سوم 3 قسمت اول را فراهم کرده ایم.

دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت اول

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است. امیداورم از دانلود قسمت آخر سریال جزیره قسمت 14 لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز