خبرگزاری کار ایران

بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 – اعلام جنگ به ال جی با QD-OLED

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۱۱۷

امسال سامسونگ دست به یک ریسک بزرگ زده؛ برای اولین بار تلویزیون اولد تولید کرده است! بهترین تلویزیون های سامسونگ 2022 شامل جدیدترین فناوری های OLED / MicroLED / Freestyle هستند، در ادامه داستان تلاش های شبانه روزی سامسونگ 2022 را بررسی می کنیم.

سامسونگ میان سال ایده پرداز کره ای؛ با وجود اینکه سن زیادی دارد مانند یک نوجوان دلش را به دریا می زند و به دنبال ریسک هایی است که تمایزش را با بقیه برندها نشان می دهد. وقتی ال جی اولین تلویزیون اولد خود را تولید کرد؛ برندهای دیگر از پنل های آن استفاده کردند ولی سامسونگ با تکیه بر ابتکار خود تلویزیون های کیولد را تولید کرد. الان وقتش رسیده که سامسونگ باری دیگر توانایی های دوران جوانی اش را نشان دهد. در سال 2022 سامسونگ اولین تلویزیون اولد خود را تولید کرد، اولدی که از پنل کاملاً متفاوتی نبست به الجی استفاده می کند و در انحصار خود سامسونگ است. با معرفی این پنل ها؛ سونی اولین شرکتی بود که از اولدهای سامسونگ در کنار الجی استفاده می کند و قرار است باری دیگر دو برند هم وطن (الجی وسامسونگ) دست به رقابتی خونین بزنند. در ادامه در مورد فعالیت های یکساله برند کره ای برای تولید بهترین تلویزیون های سامسونگ 2022 صحبت می کنیم، اگر قصد خرید تلویزیون 2022 سامسونگ را دارید؛ یا میخواهید بهترین مدل های این برند را بشناسید، همراه ما باشید.

نمایشگاه CES 2022 جایی است که بهترین تلویزیون های 2022 سامسونگ در آن معرفی شدند. تلویزیون های Micro LED/ Neo QLED/ Lifestyle از اصلی ترین فناوری های پیشرو در نمایشگاه 2022 سامسونگ هستند که هر کدام با امکانات و فناوری های جدید عرضه خواهند شد. تلویزیون های 2022 سامسونگ در بخش صدا و تصویر ارتقاء قابل توجهی داشته اند، حداقل فریم ممکن را دارند، در بخش سیستم عامل و امکانات هوشمند بروز شده اند و در کل شاهد یک آپدیت کامل از سامسونگ بر روی محصولاتش خواهیم بود. با توجه به تمامی این آپدیت ها قیمت تلویزیون اسمارت سامسونگ با وجود اینکه بسیار با کیفیت و پیشرفته هستند در حد متعادل قرار دارد و هر کسی می تواند نسبت به خرید آن ها اقدام کند.

این شرکت در سال 2022 همچنان تلویزیون های QLED و کریستالی خود را تولید خواهد کرد، اما هنوز اطلاعاتی در خصوص مدل های 2022 این سری ها منتشر نشده است. یکی دیگر از تلویزیون های جدید سامسونگ QD-OLED است. اولین تلویزیون اولد ساخت سامسونگ که به طور مستقیم برای رقابت با اولدهای ال جی معرفی شده است. در بخش مربوطه به بررسی کامل تلویزیون اولد سامسونگ خواهیم پرداخت؛ اما تا اینجا بهتر است بدانید که سامسونگ در سال 2022 یکی از 3 شرکت فعال با بیشترین نوآوری بوده است.

خلاصه مختصر بهترین های سامسونگ 2022

سامسونگ در خصوص تولید تلویزیون 2022 عملکرد واقعاً عالی داشته و با تولید فناوری های جدید جَو رقابتی سنگینی را در CES به پا کرده است. تلویزیون های میکرو LED که قبلاً هزینه ساخت بسیار زیادی داشتند اکنون تولید بصرفه تری دارند و می توانند در بازار نمایشگرها اعتبار خوبی برای خود دست و پا کنند. صفحه باریک، رزولوشن تصویری با کیفیت تر و حداقل فریم ممکن برای نمایشگر می توانند کیفیت تصویر را چند برابر کنند. ریموت کنترل خورشیدی امسال (علاوه بر نور خورشید و نور مصنوعی) با امواج رادیویی مودم وای فای نیز شارژ می شود. به صورت کلی استفاده کمتر از محصولات پلاستیکی و کاهش ردپای زیست محیطی از استراتژی های سامسونگ است و قصد دارد در تولیدات خود کمترین ضرر را به محیط برساند.

تلویزیون های جدید سامسونگ بیشتر همان مدل های قبلی هستند ولی آپدیت های زیادی را در خود دارند؛ نسخه سیستم عامل تایزن ارتقاء یافته، کیفیت تصویر با نسخه جدید قابلیت های نمایشی بهتر شده و از همه مهم تر که طراحی تلویزیون های 2022 به نسبت پارسال شیک تر شده است. تلویزیون های نئو کیولد به اسمارت هاب دسترسی پیدا کرده اند(در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد) و تلویزیون های لایف استایل هنری هم جدیدتر، شیک تر و بروزتر وارد بازار خواهند شد.

تلویزیون های سامسونگ Neo QLED

2022 دومین سال تولید تلویزیون های نئو کیولد توسط سامسونگ است به همین دلیل شاهد تغییرات مثبتی در تولید این نمایشگرها خواهیم بود. همانظور که در ابتدای مقاله هم گفتیم هنوز اطلاعات مهم شامل مشخصات و فناوری های تلویزیون سامسونگ 2022  ارائه نشده است ولی یک سری سرنخ ها در بخش اتاق اخبار سامسونگ منتشر شده است. بیشتر فعالیت های یکساله سامسونگ روی نئو کیولدها مربوط به ارائه آپدیت هایی می شود که عملکرد و کیفیت آن را افزایش می دهد. در بخش صدا و تصویر شاهد بیشترین میزان ارتقاء نسخه های قبلی هستیم که در نهایت منجر به ارائه کیفیت بالاتری در تلویزیون می شوند. قابلیت های صوتی Q-Symphony  و OTS(ردیابی صدای اشیاء در صفحه) باعث می شوند هنگام اتصال با ساندبار صدایی با کیفیت فوق العاده دریافت کنید. در خصوص امکانات تصویری هم باید گفت که نئو کیولدها قرار است با سطح بالاتری از کنتراست، روشنایی و سرعت مناسب بازی عرضه شوند که همه این موارد می تواند قدم بزرگی برای جای گرفتن در دل بازار باشد.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 – اعلام جنگ به ال جی با QD-OLED

تلویزیون سامسونگ QLED

تلویزیون های کیولد سامسونگ شاید اصلی ترین تولیدات این شرکت هستند که هر ساله بیشترین میزان سهم فروش را به خود اختصاص می دهند و آن طور که پیداست سامسونگ هم قصد ندارد به این زودی ها بیخیال این تکنولوژی و کاربران آن ها شوند. تلویزیون های QLED سامسونگ کنتراست به نسبت پایین تری از اولدها دارند ولی در طرف دیگر روشنایی آن ها باعث می شود که ضعف شان کمتر دیده شود. پیرو فعالیت های گذشته سامسونگ انتظار می رود امسال شاهد طراحی بهتری در کیولدها باشیم و نسخه جدیدی از سیستم عامل، امکانات هوشمند و تصاویر با کیفیت را در تلویزیون های کیولد نظاره کنیم. از آن جا که هنوز هیچ مشخصات یا صفحه رسمی برای دیدن مدل های 2022 وجود ندارد، نمی توان به صورت قطعی در مورد مشخصات، وِیژگی و فناوری های این نمایشگرها نظر داد.

تلویزیون کریستالی سامسونگ

تلویزیون های کریستالی در جایگاه بعدی کیولد قرار دارند که طرافداران زیاد هم برای شان وجود دارد. به احتمال زیاد امسال هم مانند قبل تر 3 مدل اصلی تلویزیون های کریستایلی وجود خواهند داشت که سری های 7/ 8/ 9 را شامل می شوند. اگر یک تلویزیون مقرون بصرفه با کیفیت بالا می خواهید می توانید تلویزیون های کرسیتالی سامسونگ را در اولویت اول برای خرید انتخاب کنید.

تلویزیون های سامسونگ Micro LED

سامسونگ مدت زیادی است که تلویزیون های  Micro LED خود را معرفی کرده است؛ اما در چند سال گذشته با توجه به قیمت بالایی که داشتند، افراد زیادی خواهان خرید شان نبودند(در بازار موجود نبودند)، ولی در سال 2022 سامسونگ اولین سری تلویزیون های میکرو ال ای دی خود را تولید کرد که یک قدم بزرگ برای پیشرفت در حوزه تولید نمایشگرهای بزرگ به حساب می آید. فناوری نمایشی تلویزیون Micro LED کمی متفاوت از بقیه نمایشگرها (اولد و ال ای دی) است. در تلویزیون های اولد هر پیکسل به تنهایی نور خود را تامین می کند و هیچ بک لایتی ندارد همین مورد باعث می شود که کیفیت نمایش رنگ ها در اولد بسیار بالا باشد؛ رنگ مشکی با تیره ترین حالت خود و سیاهی مطلق نمایش داده می شود.  تلویزیون های LED از بک لایت استفاده می کنند و این یعنی برای تعداد زیادی از پیکسل ها لامپ های LED در نظر گرفته شده تا نور صفحه را تامین کنند. این فناوری از بابت کنتراست و نمایش رنگ ها یک ذره (خیلی کم) ضعف دارد و نمی تواند مشکی را با رنگ سیاه مطلق نشان دهد( تا حدودی خاکستری تیره نشان می دهد).

سامسونگ با کمک فناوری میکرو LED از بک لایت های بسیار کوچک استفاده می کند؛ پس microled ها همان فناوری LED را دارند با تفاوت مهمی که همه چیز را تغییر می دهد. در این تلویزیون ها هر پیکسل به تنهایی یک لامپ LED بسیار کوچک در خود دارد که مستقل عمل می کند(درست شبیه اولد، ولی دارای بک لایت). این فناوری کیفیت، وضوح و کنتراست را بهتر از بقیه نمایشگرها نمایش می دهد و هیچ خطر پیکسل سوختگی هم برای آن وجود ندارد. از آن جایی که بک لایت MicroLED تا حد زیادی کوچک شده، ضخامت تلویزیون ها نیز بسیار باریک تر شده است، به صورتی که جزو تلویزیون هایی با باریک ترین صفحات هستند.

تلویزیون سامسونگ Life Style

سامسونگ سبک جدیدی از تلویزیون های هنری خود را در سال 2022 معرفی کرده است که همگی آن ها را قبلاً هم دیده ایم، اما تفاوت در کیفیت و قابلیت های جدید آن هاست. 3 مدل تلویزیون هنری لایف استایل سامسونگ شامل The Frame/ The Sero/ The Serif هستند.

بهترین تلویزیون سامسونگ 2022 – اعلام جنگ به ال جی با QD-OLED

تلویزیون سامسونگ The Frame

تلویزیون های سری The Frame سامسونگ همیشه زیبا و با کیفیت بوده اند؛ اما امسال به لطف پنل ضد انعکاس و فناوری کاهش انعکاس با نمایشگر مات، سطح جدیدی از کیفیت تصاویر نمایش داده می شوند و واقعی ترین تجربه تماشای هنر را منزل و بدون نیاز به بیرون رفتن از خانه در اختیارتان قرار می دهد. همچنین از جای ماندن هر گونه اثر انگشت و لک روی صفحه جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد از آثار هنری مورد علاقه خود در شرایط عالی لذت ببرند. The Frame TV در سایزهای 32 تا 85 اینچ عرضه می شود، پس با توجه به سلیقه، نیاز و البته بودجه تان می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

تلویزیون سامسونگ The Sero

تلویزیون The Sero یک نمایشگر هنری و در عین حال کاملاً کاربردی است که در دو حال عمودی و افقی می توانید با آن کار کنید. عملکرد عمودی Multi View، چند تصویر را همزمان روی صفحه آورده و می توانید همزمان چند کار را با هم انجام دهید. اگر به دنبال یک تلویزیون هنری هستید که در دو حال افقی – عمودی بتوانید از آن استفاده کنید، مطمئناً باید سراغ The Sero بروید.

تلویزیون سامسونگ The Serif

سبک دیگر تلویزیون های لایف استایل سامسونگ مدل The Serif TV است؛ که دارای بدنه ای مات و نمایشگر یکپارچه است. این نمایشگر مات حس و حال یک صفحه نقاشی هنری واقعی را در اختیارتان قرار می دهد و می تواند دیزاینی هنری و شیک را در اتاق حکم فرما کند. تلویزیون سامسونگ The Serif در سایزهای 43 تا 65 اینچ عرضه می شود.

تلویزیون سامسونگ Free Style

سامسونگ در سال 2022 سبک جدید نمایشگرهای خود را ارائه کرده است. تلویزیون سامسونگ Freestyle مدل پروژکتور ویدیوی با کیفیت تصویر FullHD است. تلویزیون پروژکتور سامسونگ فری استایل یک نمایشگر جدید قابل حمل است که هر کجا می توانید آن را با خود ببرید. از خوبی های این پروژکتور انعطاف پذیری فوق العاده آن است که می توانید به وسیله آن زاویه نمایشگر را کامل تغییر دهید؛ سقف خانه را به تلویزیون تبدیل کنید، دیوار، پرده یا هر چیزی که فکر می کنید می تواند مناسب باشد را تبدیل به صفحه نمایش کنید. از خوبی های این پروژکتور قابلیت شارژ شدن سریع و زمان ماندگاری بالاست، اما از سیستم صوتی ضعیفی برخوردار است.

امکانات هوشمند جدید مخصوص سامسونگ 2022

سامسونگ انعطاف بالایی در تولید و آپدیت محصولاتش دارد. در سال 2022 سیستم عامل بروز شده تایزن از رابط کاربری جدیدی به نام Smart Hub استفاده می کند، که عملکردی شبیه به گوگل تی وی در تلویزیون های اندروید دارد. یک نوار کاربری که مهم ترین برنامه ها را آرشیو می کند تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. یک سایدبار هم در یکی از سمت های تلویزیون (چپ یا راست به انتخاب خودتان) وجود دارد که بازی، حالت گالری و ویدیوها را در خود دارد، با استفاده از سایدبار می توانید راحت تر به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز