خبرگزاری کار ایران

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۰۰۹

چگونه یک شرکت طراحی دکوراسیون معتبر در تهران پیدا کنیم؟ ممکن است شرکت‎‌‌ها یا تیم‌های زیادی را پیدا کنید که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که تمامی این شرکت‌ها تجربه و تخصص کافی را برای پیاده سازی طرح و ایده‌های شما داشته باشند. در طراحی دکوراسیون و معماری اول تخصص و سپس تجربه حرف اول و آخر را می‌زند. بهترین شرکت طراحی دکوراسیون شرکتی است که سابقه طولانی مدتی در این زمینه دارد.

شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی خدمات مختلفی ارائه می‌دهند اما ممکن است برخی از آن‌ها به صورت تخصصی تنها یک خدمت مانند طراحی دکوراسیون پذیرایی را ارائه کنند. بنابراین پیش از انتخاب مجری طراحی دکوراسیون باید از لیست خدماتی که آن شرکت ارائه می‌کند اطلاع یابید. شرکت‌هایی هستند که اغلب خدمات را با تخصص بالایی انجام می‌دهند.لیستی از خدماتی که شرکت های طراحی دکوراسیون ارائه می‌دهند را برای شما تهیه کرده‌ایم:

  • طراحی دکوراسیون پذیرایی
  • طراحی دکوراسیون آشپزخانه
  • طراحی دکوراسیون اداری
  • طراحی دکوراسیون ویلا
  • طراحی دکوراسیون سالن زیبایی
  • طراحی دکوراسیون مطب و کلینیک
  • طراحی دکوراسیون لابی هتل
  • طراحی دکوراسیون مراکز تجاری و فروشگاهی
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب
  • طراحی استخر
  • طراحی فضای سبز
  • محوطه سازی
  • طراحی نما
  • طراحی غرفه‌های نمایشگاهی
  • نورپردازی محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان

همانطور که کمی پیش گفته شد شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون می‌توانند یک یا چند از این خدمات را به صورت کاملا اختصاصی ارائه دهند. شرکت هایی در تهران نیز وجود دارند که تمامی انواع خدمات فوق را به صورت کاملا تخصصی و با بروزترین تکنیک‌ها ارائه می‌کنند. برای پیدا کردن بهترین تیم طراحی دکوراسیون در تهران در ادامه نکاتی را ذکر کرده‌ایم که می‌توانند راهنمای خوبی باشند.

لزوم کمک گرفتن از شرکت طراحی دکوراسیون

چرا باید از یک طراح دکوراسیون داخلی کمک بگیریم؟ تغییر دکوراسیون محیطی که در روز ساعت زیادی را در آنجا سپری می‌کنیم مانند اتاق خواب یا حتی محل کار همیشه هیجان انگیز است چراکه می‌تواند در بهتر شدن حال و هوایتان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اما اعمال یکسری تغییرات در دکوراسیون داخلی به این سادگی که فکر می‌کنید نیست! به همین خاطر حتما به کمک یک متخصص طراحی و دکوراسیون نیاز خواهید داشت.

عده‌ای تصور می‌کنند برای کمک گرفتن از شرکت های طراحی دکوراسیون باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنند درحالی که اگر خودشان دست ب کار شوند و بخواهند تغییرانی اعمال کنند، به این دلیل که تجربه کافی در این زمینه ندارند ممکن است هزینه، زمان و انرژی بیشتری صرف کنند اما در نهایت به نتیجه دلخواهشان نرسند.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تهران

حضور یک تیم متخصص و کاربلد طراحی دکوراسیون می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برایتان خلق کند. علاوه بر آن بودجه و زمانتان به درستی برنامه ریزی شده و دیگر نیازی نیست خودتان دغدغه‌ای در این باره داشته باشید. درگیر شدن با مسائلی چون خرید لوازم دکوراتیو، نحوه چیدمان آن‌ها و در نهایت طراحی دکوراسیون داخلی می‌تواند انرژی و وقت زیادی از شما بگیرد. اما می‌توانید تمامی این اقدامات را به یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی بسپارید. مجری طراحی دکوراسیون از ابتدای کار یعنی ایده طراحی دکوراسیون تا آخرین مرحله اجرا در کنا رشما خواهد بود و می‌تواند حتی در انتخاب اسباب و اثاثیه چون مبلمان، سرویس چوب، پرده‌، فرش و... شما را راهنمایی کند.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون پذیرایی در تهران

یکی از پرمتقاضی‌ترین خدماتی که از شرکت‌های طراحی دکوراسیون درخواست می‌شود طراحی دکوراسیون پذیرایی یا سالن نشیمن است. پذیرایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای محسوب می‌شود که باید به بهترین شکل ممکن دیزاین و چیدمان شده باشد. شرکت های طراحی دکوراسیون برای دیزاین این بخش از منزل از سبک‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. یکی از رایج‌ترین سبک‌های طراحی دکوراسیون طراحی به سبک مدرن یا مینیمال است.

خانه‌های مدرن خانه‌هایی راحت به نظر می‌رسند. افراد در این خانه‌ها احساس آرامش زیادی خواهند داشت. در طراحی به سبک مدرن همه چیز در عین سادگی زیباست و سر جای خود قرار گرفته است. بی نظمی یا نقطه غافل کننده‌ای در طراحی به سبک مدرن به چشم نمی‌خورد.

سبک مینیمال از دیگر سبک‌های طراحی دکوراسیون پذیرایی است. در طراحی به سبک مینیمال المان‌های بکار رفته در طراحی بسیار ساده‌تر از سبک مدرن هستند. ساده پسندان همیشه از این سبک استقبال می‌کنند. سادگی زیاد قرار نیست موجب بی روح شدن خانه شود به همین خاطر اگر می‌خواهید سبک مینیمال را در طراحی دکوراسیون خانه خود پیاده سازی کنید، بهتر است با یک تیم حرفه ای طراحی دکوراسیون همکاری کنید.

بهترین ایده‌ها برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه

بعد از پذیرایی و نشیمن، طراحی دکوراسیون آشپزخانه در دجه دوم اهمیت قرار می‌گیرد. این روزها معماری اغلب خانه‌ها به گونه‌ای است که آشپزخانه بخشی از پذیرایی محسوب می‌شود به همین خاطر چگونگی طراحی دکوراسیون آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. کابینت‌ها، نوع کفپوش و دیوارپوش فضای آشپزخانه می‌توانند به صورت مستقیم در چگونه به نظر رسیدن دکوراسیون پذیرایی نیز تاثیر بگذارد به همین خاطر در انتخاب متریال آشپزخانه باید حساسیت و دقت بیشتری به خرج دهید.

ایده‌های بسیار زیادی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها وجود دارد. برای مثال می‌توانید با یک کابینت آشپزخانه مرز میان آَشپزخانه و سالن پذیرایی را مشخص کنید یا ترجیح دهید که این دو فضا هیچ مرزی با یکدیگر نداشته باشند. همچنین می‌توانید یک مطبخ یا اصطلاحا آشپزخانه کثیف طراحی کنید که شلوغی آشپزخانه موجب بهم ریختگی دکوراسیون حال و پذیرایی نشود. آشپزخانه کثیف قسمتی از آَشپزخانه است که معمولا با یک در از فضای اصلی آشپزخانه جدا می‌شود. اغلب افراد دوست ندارند پخت و پز و بی نظمی‌های آشپزخانه از قسمت پذیرایی نمایان باشد. این افراد می‌توانند از ایده آشپزخانه کثیف استفاده کنند.

آیا شرکتی برای طراحی دکوراسیون اداری نیز وجود دارد؟

این فقط ویلا یا خانه‌ها نیستند که به طراحی دکوراسیون نیاز دارند. محیط‌های اداری را نیز می‌توانید طبق سلیقه خود طراحی کنید. ادارات دولتی یا خصوصی می‌توانند از طراحان دکوراسیون داخلی در خصوص طراحی شرکت خود کمک بگیرند. در ادارات دولتی کارمندان روزانه ساعت‌های زیادی را سپری می‌کنند. اگر این محیط‌ به نحو بهتری دیزاین و چیدمان شده باشد، قطعا انرژی و راندمان کاری کارمندان نیز افزایش خواهد یافت.

گاهی اوقات تنها به دلیل انتخاب اشتباه رنگ‌های دیوار، کارمندان زودتد خسته و بی انرژی می‌شوند. یا انتخاب غلط میز و صندلی های اداری موجب وارد شدن آسیب به کارمندان خواهد شد. میز و صندلی اداری باید دقیقا مطابق ارگونومی بدن خریداری شوند. برای دیوارها باید از رنگ‌های مناسب استفاده شود. البته توجه داشته باشید که رنگ‌ها یا المان‌های موجود در یک محیط اداری نباید موجب حواس پرتی افراد حاضر در آن اداره شود.

مقصود از طراحی دکوراسیون فضاهای اداری، ایجاد محیطی بهتر و کارآمدتر برای افراد حاضر در آن محیط است. استفاده از المان‌های طراحی نباید به اندازه‌ای باشد که موجب شلوغی یا بی نظم به نظر رسیدن محیط شود. اگر از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

انتخاب محصولات دکوراتیو با کمک شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون

از طراحی و چیدمان محیط که بگذریم، موضوع پراهمیت دیگری که در این زمینه وجود دارد، نحوه انتخاب محصولات دکوراتیو چون پرده یا کاغذ دیواری است. اگر قصد طراحی دکوراسیون داخلی دارید اما هنوز اسباب اثاثیه منزل خود را خریداری نکرده‌اید بهتر است هر دو اقدام را زیر نظر یک دیزاینر و طراح انجام دهید.

چراکه ممکن است مبلمان یا پرده‌هایی که خریداری کرده‌اید متناسب با سبک دکوراسیون منزل شما نباشند. پس بهتر است ابتدا با یک شرکت طراحی دکوراسیون مشورت کرده و سبک طراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای خرید اثاثیه مورد نیاز اقدام کنید. در ادامه در خصوص خرید مهم‌‌‌ترین محصولات دکوراتیو راهنمایی‌هایی ارائه خواهیم کرد.

خرید پارکت متناسب با دکوراسیون

پارکت لمینت یکی از رایج‌تریت محصولات دکوراتیو است که در اغلب محیط‌‎ها می‌توان از آن استفاده کرد. پارکت به دلیل ویژگی‌های ذاتی که دارد، متریال مناسبی برای پوشش کف به شمار می‌رود. تنوع طرح و رنگ در انواع پارکتها بالاست به همین خاطر بهتر باید مطابق با دیگر بخش‌های دکوراسیون انتخاب شود تا هماهنگی مناسبی داشته باشد.

برای خرید پارکت مناسب می‌توانید از یک شرکت طراحی دکوراسیون راهنمایی بگیرید. پارکت‌های چوبی نسبت به پارکت‌های لمینت نگهداری سخت‌تر و همچنین قیمت بالاتری دارند به همین خاطر از پارکت لمینت برای پوشش کف خانه یا ویلا استقبال بیشتری می‌شود.

راهنمای خرید کاغذ دیواری

برای ایجاد تغییر در دکوراسیون محیط می‌توان از کاغذ دیواری کمک گرفت. اگر رنگ‌های ساده موجب دلزدگی شما شده‌اند با کمک کاغذ دیواری‌های طرح دار می‌توانید تغییر دلنشینی در محیط ایجاد کنید. کاغذ دیواری‌ها در بازار تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند. انتخاب کاغذ دیواری مناسب باید با توجه به اصول طراحی داخلی صورت بگیرد.

برای مثال در خانه‌هایی که به سبک مدرن طراحی شده‌اند بهتر است از کاغذ دیواری‌هایی ساده و بدون نقش و نگار استفاده شود. کاغذهایی با طرح گل عموما برای اتاق خواب مناسب هستند. برای پذیرایی یا نشیمن نیز می‌توانید از کاغذهایی با طرح‌های راه راه یا هندسی استفاده کنید.

راهنمای خرید پرده

پرده‌ها از دیگر محصولات دکوراتیو بسیار مهم هستند که در خرید آن‌ها باید دقت زیادی به خرج دهید چراکه یک انتخاب غلط در خرید پرده می‌تواند اثرات منفی بر روی دکوراسیون کل محیط بگذارد. سبک‌های زیادی برای دوخت پرده وجود دارد. همچنین تنوع در طرح و رنگ پارچه پرده‌ها نیز زیاد است به همین خاطر اگر یک دیزاینر در کنارتان حضور داشته باشد می‌تواند کمک کند تا طبق سلیقه و سبکی که می‌پسندید انتخاب بهتری داشته باشید.

راهنمای خرید چمن مصنوعی

چمن‌های مصنوعی بسیار کاربردی هستند. از این محصول دکوراتیو می‌توان به جای چمن طبیعی استفاده کرد. چمن طبیعی پر هزینه، زمان بر و نیازمند نگهداری زیاد است در صورتی که می‌توانید با نصف هزینه‌ای که باید برای کاشت چمن طبیعی صرف کنید، چمن مصنوعی خریداری کنید. این چمن‌ها انواع مختلفی دارند که از نظر جنس، لطافت و دوام و ماندگاری با یکدیگر متفاوت هستند.

برای مثال چمن مصنوعی زمین بازی کودکان باید عاری از هرگونه مواد شیمیایی یا رنگ‌های شیمیایی باشد. در صورتی که اگر قرار باشد از این چمن برای پوشش کف تراس استفاده کنید شیمیایی بودن یا نبودن الیاف آن چندان حائز اهمیت نخواهد بود. چمن مصنوعی را می‌توانید از اغلب فروشگاه‌های طراحی دکوراسیون در تهران خریداری کنید.

راهنمای خرید قرنیز

آیا می‌دانید قرنیز چیست و چه کاربردی دارد؟ قرنیزها ابزارهایی کاربردی هستند که لبه دیوارها نصب می‌شوند. محل اتصال دیوار به کف زمین معمولا نمای زیبایی ندارد یا بر اثر جمع شدن گرد و غبار کثیفی را نمایان می‌کند. برای رفع این مشکل می‌توانید از قرنیز استفاده کنید. قرنیزها جنس‌های مختلفی چون چوبی، پی وی سی یا سنگ طبیعی دارند. برای خانه‌هایی که کفپوش آن‌ها از جنس کاشی و سرامیک است بهتر است از قرنیزهای سنگی و برای خانه‌هایی با کفپوش پارکت از قرنیز چوبی استفاده کرد.

چگونه معروفترین شرکت طراحی دکوراسیون را پیدا کنیم؟

با توجه به زیاد شدن شرکت‌های دکوراسیون داخلی یا افرادی که ادعا می‌کنند طراح و دیزاینر هستند، انتخاب یک شرکت معتبر در این زمینه کمی سخت شده است. اما باز هم راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی را پیدا کنید.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون داخلی تهران

پرس و جو کنید

بهترین روش پیدا کردن یک شرکت طراحی دکوراسیون پرس و جو از دیگر افراد است. با پرس و جو از افرادی که تجربه همکاری با این شرکت ها را دارند می‌توانید تا حدود زیادی با بهترین شرکت ها در این زمینه آشنا شوید. بهتر است لیستی تهیه کنید و سپس از میان اسامی موجود در این لیست با معیارهایی که در نظر دارید شرکت طراحی دکوراسیون را پیدا کنید.

از گوگل کمک بگیرید

یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌هایی که با کمک آن می‌‎توانید بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون و معماری را پیدا کنید جستجو در گوگل است. داشتن یک وبسایت اینترنتی فعال برای شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند دیگر صرفا یک امتیاز نیست بلکه یک ضرورت است. به عبارتی داشتن یک سایت نشان دهنده اعتبار و تخصص آن شرکت است. بنابراین با جستجو در گوگل می‌توانید با تعداد زیادی از شرکت های فعال در این حوزه آشنا شوید.

سوابق کاری و تجربه شرکت ها را بررسی کنید

شرکت های زیادی هستند که ادعا می‌کنند سال‌های زیادی در حوزه طراحی دکوراسیون فعالیت می‌کنند اما چیزی که این ادعا را اثبات می‌کند چیزی نیست جر نمونه کارهای شرکت مورد نظر. پس از اینکه لیستی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون تهران  پیدا کردید باید از آن‌ها بخوانید نمونه‌کارهایی در اختیار شما بگذارند تا طبق آن‌‎ها بتوانید تصمیم نهایی خود را بگیرید. مسلما هرچه شرکتی تخصص بیشتری داشته باشد، تعداد بیشتری نمونه کار قوی نیز خواهد داشت.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز