خبرگزاری کار ایران

کاشت ناخن امروزه یکی از محبوب ترین کارها به منظور زیبا تر کردن و جذاب کردن دستهای خانم ها به شمار می رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۸۹

شاید یکی از دلایل محبوب شدن کاشت ناخن این باشد که خیلی از افراد، ناخن های شکننده و حساسی دارند و به طور طبیعی نمیتوانند ناخن های خود را بلند کنند، از این رو با روش کاشت میتوانند استحکام ناخن های خود را به صورت چشمگیری افزایش دهند. همچنین کاشت برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، نیز بسیار مناسب است و باعث میشود این عادت خود را ترک کنند.

البته  چه کسی بدش می آید که ناخن هایش همیشه مرتب، بلند، صاف و جذاب باشد؟

بهترین روش کاشت ناخن متناسب با فرم ناخن ها

برای اینکه کاشت ناخن ظاهر زیبایی داشته باشد خیلی اهمیت دارد که از روشی متناسب با فرم دست ها و ناخن ها استفاده شود در ابتدا یک توضیح مختصری راجع به کاشت و انواع آن می دهیم.

کاشت ناخن چیست؟

وقتی یک ناخن مصنوعی را روی ناخن طبیعی قرار می دهند، به این روش در اصطلاح کاشت ناخن گفته می شود. قبل از اینکه کار کاشت انجام شود، در ابتدا باید مراحل مانیکور و سوهان کشی انجام شود، سپس نوعی ژل یا پودر بر روی ناخن ها استفاده می شود.

برای کاشت، روش های متنوعی وجود دارد، که ناخن کارها با توجه به تخصصی که دارند و با توجه به فرم دست و ناخن های افراد، مناسب ترین راه را برای مشتری های خود در نظر میگیرند.

کاشت به دو صورت کاشت به همراه تیپ و کاشت با فرمر، انجام می شود. در روش کاشت با تیپ، یک نوع ناخن مصنوعی بر روی ناخن طبیعی چسبیده می شود و بر روی آن، مواد کاشت قرار میگیرد.

ولی در روش فرمر، مواد کاشت به صورت مستقیم بر روی ناخن طبیعی گذاشته میشود. به این صورت که فرمر مشخص، دور ناخن شخص قرار می گیرد و و بلندی و طرح ناخن طبق سلیقه مشتری انجام می شود.

کاشت ناخن امروزه یکی از محبوب ترین کارها به منظور زیبا تر کردن و جذاب کردن دستهای خانم ها به شمار می رود

معرفی روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن به وسیله ی پلی ژل: یکی از انواع کاشت ناخن است که شامل ماده ی ژل کامپوزیت است و به عنوان پوشش ژلی استفاده میشود و با استفاده از قلمو روی ناخن قرار میگیرد و به وسیله ی دستگاه UV خشک میشوند.

این روش برای ناخن هایی که شکنندگی زیادی دارند مناسب است، به طور کامل و با استحکام ناخن را کاور می کند.

پلی ژل ناخن در انواع کاشت ناخن با تیپ، کاشت با فیبر و کاشت با فرمر استفاده می شود. پلی ژل هم مثل پودر از مقاومت زیادی برخوردار است ولی نسبت به آن سبک تر و منعطف تر هستند. همین امر باعث می‌شود که ناخن های شما طبیعی تر به نظر برسد و همچنین از سایر روش ها عوارض کمتری دارد.

 

کاشت ناخن به وسیله پودر: پودر یکی از متداول ترین روش ها برای کاشت ناخن است و در آن از مواد کامپوزیت اکریلیک، که به صورت پودر است استفاده می شود. این روش از ترکیب کردن پودر با یک مایع به نام لیکوئید حاصل می شود. بعد از اینکه پودر با لیکویید مخلوط شد یک مخلوط خمیری به وجود می‌آید که خیلی سریع خشک میشود. بنابراین ناخن کار باید خیلی سریع این کار را انجام دهد و در آن تخصص داشته باشد.

لاک ژل ناخن: در این روش از زیبا سازی ناخن، فرم ناخن ها تغییری نمیکند و تنها لاک ژل بر روی ناخن قرار میگیرد و به ناخن های طبیعی استحکام می بخشد در این روش امکان بلند کردن ناخن وجود ندارد و بیشتر برای کسانی مناسب است که وقت رسیدگی به ناخن ها و لاک زدن را ندارند و با این روش ناخن های خود را مرتب می کنند.

کاشت ناخن به روش بی بی بومر: در این روش برای کاشت، از دو رنگ پودر برای سایه روشن کردن ناخن استفاده می شود این روش به تنهایی زیبا است و دیگر نیاز نیست که به صورت جداگانه از لاک ژل هم استفاده شود.

لمینت ناخن چه کاربردی دارد ؟

 ممکن است که شما ضخامت ناخن های کاشته شده را دوست نداشته باشید و علاقه به فرم طبیعی ناخن، داشته باشید در این صورت پیشنهاد می‌شود که روش لمینت ناخن را انتخاب کنید چون در این روش تیپ ناخن، استفاده نمی شود و مواد ،به صورت خیلی نازک روی ناخن طبیعی قرار میگیرد.

بیلدر ژل ناخن هم، روش مناسبی برای حفظ ظاهر طبیعی ناخن های شما است و ترکیبی از لمینت و اکستنشن ژل می باشد.

کاشت ناخن امروزه یکی از محبوب ترین کارها به منظور زیبا تر کردن و جذاب کردن دستهای خانم ها به شمار می رود

  چه روشی برای ناخن های شکننده و نازک مناسب است؟

اگر ناخن های نازک و شکننده‌ای دارید که به راحتی ترک میخورد و یا می شکند بهتراست از یک لایه پایه، به نام رابر استفاده کنید. رابر بیس ها باعث می شود که ناخن های شما ویژگی انعطاف پذیری پیدا کنند. به طوری که به راحتی خم می شود اما شکسته نمی شوند. ترکیب رابر بیس به گونه‌ای است که عاری از مواد مضر است به همین دلیل ناخن ها را سالم نگه میدارد و حتی آنها را تقویت می کند. پس از استفاده از رابر بیس میتوانید از کاشت ناخن پودری و یا پلی ژل ناخن استفاده کنید که لایه ضخیم تری بر روی ناخن قرار می دهد و ناخن ها محکمتر می شوند.

مزایای رابر بیس ها

رابر بیس ناخن کاملا گیاهی است و ضرری برای ناخن ها ندارند.

باعث میشود لاک ژل شما ماندگاری بهتری داشته باشد.

رابر ها باعث میشوند لاک، بهتر به ناخن بچسبد و دوام بیشتری داشته باشد.

به دلیل اینکه رابر بیس ها نسبت به ژل های معمولی، ضخیم ترن، از ناخن های شما محافظت میکند و باعث تقویت آنها میشود.

شما میتوانید لوازم مربوط به کاشت ناخن را به راحتی و با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی روناک نیل تهیه کنید.. فروشگاه اینترنتی روناک نیل یکی از با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی، مخصوصا مواد و لوازم کاشت ناخن می‌باشد که همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را به مشتریان خود عرضه میکند همچنین امکان مرجوع کردن محصول را در صورت عدم رضایت مشتری فراهم کرده است تا رضایت آنها را تامین کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز