خبرگزاری کار ایران

قسمت اول سریال جیران تقدیم شما :

دانلود سریال جیران قسمت اول کامل { قسمت 1 جیران } حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۳۲

دانلود سریال جیران قسمت اول 1 کامل ۱ و قانونی با حجم نیم رایگان و ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت اول سریال جیران قسمت 1 با کیفیت عالی بپردازید.

سریال جیران ساخته حسن فتحی در سال 1400 است این سریال ایرانی که در ژانر تاریخی، عاشقانه و خانوادگی است جمعه 24 دی قسمت 1 اول آن منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال جیران قسمت اول کامل با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان بپردازید.

داستان سریال

داستان سریال درمورد یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود.

 

===============

برای دانلود سریال جیران قسمت اول روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت اول سریال جیران

===============

دانلود سریال جیران قسمت اول کامل { قسمت 1 جیران } حجم نیم رایگان

درباره سریال

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می کشد. برای دانلود سریال های ایرانی دیگر اینجا کلیک کنید.

عوامل و بازیگران  قسمت اول سریال جیران

  • کارگردان:  حسن فتحی
  • تهیه کننده:  اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان : احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی

 

دانلود سریال جیران قسمت اول کامل { قسمت 1 جیران } حجم نیم رایگان

 

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر سریال جیران قسمت 1

بهرام رادان در سریال جیران نقش ناصرالدین شاه را بازی می کند که عاشق و شیفه جیران شده است.

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. برای دانلود قسمت 13 سریال نیسان آبی اینجا کلیک کنید.

او در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. بازی درخشانش در فیلم های سینمایی شمعی در باد و سنتوری سیمرغ بلورین نقش اول مرد را برایش به ارمغان آورد. رادان تاکنون در آثار بسیاری همچون فیلم های سینمایی ابلق، چهار راه استانبول، بارکد، عصر یخبندان، تردید، تهران 1500، بی پولی، کنعان، سنتوری، خون بازی، عطش، فیلم مستند من ناصر حجازی هستم، سریال های نمایش خانگی رقص روی شیشه و جیران حضور داشته است. از تماشا و دانلود سریال جیران قسمت اول لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز