خبرگزاری کار ایران

قسمت ۱۳ نیسان آبی تقدیم شما :

دانلود قسمت 13 نیسان آبی { قسمت ۱۳ سریال نیسان ابی } کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۷۳

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 13 سیزدهم ۱۳ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 13 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.

 

به گزارش خبرگزاری ایلنا سریال نیسان آبی قسمت 13 به کارگردانی منوچهر هادی و بازیگری مهران غفوریان و حسین یاری و ... این هفته چهارشنبه 22 دی منتشر می شود که کاربران محترم می توانند دانلود قسمت ۱۳ نیسان ابی با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان و لینک مستقیم در ادامه دریافت کنند.

داستان سریال

جمشید گاوداری را خرید و جشن افتتاحیه مفصلی به راه انداخت و غافل از اینکه گاوداری قرار است فصل جدیدی از زندگی او را ورق بزند.

 

===============

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت ۱۳ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 13 سریال نیسان آبی

===============

دانلود قسمت 13 نیسان آبی { قسمت ۱۳ سریال نیسان ابی } کامل

درباره سریال نیسان آبی قسمت 13

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

داستان اصلی سریال

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار!

بازیگران قسمت 13 سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه، برای دریافت و دانلود سریال های ایرانی جذاب اینجا کلیک نید.

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه‌نیا (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۳۱) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و مجری تلویزیونی ایرانی است. خمسه بازیگری در سینما را در سال ۱۳۶۰ با فیلم مرگ یزدگرد آغاز کرد. او برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست است.او در سریال پایتخت (مجموعه تلویزیونی) در نقش پنجعلی معمولی بازی کرد. علی رضا خمسه در مجموعه پایتخت ۱، پایتخت ۲، پایتخت ۳ و پایتخت ۴ نقشی متفاوت را در نقش «بابا پنجعلی» ایفا کرد که مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفت.

علیرضا خمسه به دلایل فرم صورت و فرم بدنی خاص اش مورد توجه کمدین ها قرار گرفت و در چندی کار سینمایی نیز حضور داشت تا اینکه در سال ۱۳۶۷ با بازی در سریال هوشیار و بیدار به شهرت و محبوبیت رسید سپس در سال ۷۲ در فیلم بیادماندی من زمین را دوست دارم در نقش آدم فضایی درخشید سپس حضور او در چندین فیلم و مجموعه چندین جوایزش برایش به ارمغان آورد. همچنین توصیه می کنیم در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل دوم قسمت سوم نیز دریافت کنید. امیدوارم از تماشا و دانلود نیسان آبی قسمت 13 سیزدهم لذت ببرید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز