خبرگزاری کار ایران

پارک آبی هلیا تبریز،بزرگترین پارک آبی شمالغرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۱۵۳

یکی از پر هیجان ترین و سرگرم کننده ترین جاهایی میتوان برای گذراندن اوقات فراغت رفت ، پارک های آبی است ؛ مکانی که پیرو جوان ، مرد و زن را به وجد می آورد.

در دهه اخیر در کشور عزیزمان ایران پارک های آبی بسیار متعددی افتتاح شده است اما متاسفانه در منطقه آذربایجان پارک آبی بزرگ و با کیفیتی وجود نداشت ؛ سرانجام انتظار ها به پایان رسید و پارک آبی هلیا تبریز در استان آذربایجان شرقی به همت جناب آقای مهندس اکبری افتتاح شد.

پارک آبی هلیا تبریز ملقب به بزرگترین پارک آبی شمالغرب کشور است و این لقب بی دلیل نیست

در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی کامل پارک آبی هلیا تبریز خواهیم پرداخت.

پارک آبی هلیا تبریز دو سالن مجزا و بزرگ دارد که هم زمان قابل استفاده برای آقایان و بانوان میباشد.

این پارک آبی در مساحتی بالغ بر 17000 متر مربع آماده خدمت رسانی برای هم شهریان و هم وطنان عزیز میباشد.

ظرفیت پذیرش پارک آبی هلیا تبریز به صورت هم زمان 1000 نفر است و پذیرای شما عاشقان شنا و آدرنالین هستند.

پارک آبی هلیای تبریز میتواند اوقات بسیار گرم و دلپذیر و خاطراتی خوش برای شما گردشگران ، مسافران و همشریان عزیز در طول سال به ارمغان بیاورد.

پارک آبی هلیا تبریز محیطی هیجان انگیز و مفرح که شامل انواع سرسره های آبی از جمله استخر موج ، سقوط آزاد چاله های فضایی ، بازی های مخصوص کودکان در انتظار شما عزیزان می باشد.

مهمانان گرامی میتوانند از سایر امکانات مجموعه شامل حمام ترک ، سالن بولینگ ، سالن های بدن سازی ، بیلیارد ، استخر های شنا ، جکوزی ، اتاق ماساژ ، انواع رستورانها و کافی شاپ ها استفاده کرده و لذت ببرند.

در ادامه این مطالب به گزارش  استخر بلیط ، به معرفی انواع سرسره ها و خدماتی که میتوانید از آن ها در پارک آبی هلیا تبریز استفاده کنید میپردازیم :

 پارک آبی هلیا تبریز،بزرگترین پارک آبی شمالغرب کشور

سرسره موج  ، استخر موج  ، سقوط آزاد ، چاله فضایی (سفینه) ، سرسره بادی ، تونل آبی ،سرسره فشرده ، چاله سیاه ، سرسره ترکیبی  ، سرسره یو (U)  ، حمام ترک  ، ماساژ ، سونای خشک ، سونای بخار ، بولینگ ، بیلیارد ، بدنسازی  ، رستوران و کافی شاپ ، رختکن VIP و ... شما عزیزان میتوانید با خرید بلیط مجموعه پارک آبی هلیا تبریز به صورت اینترنتی از سایت استخر بلیط با تخفیف ویژه از تمامی این امکانات استفاده کنید.

برای اطلاع کامل و دقیق از قیمت بلیط ، آدرس و زمان سانس های آقایان و بانوان پارک آبی هلیا تبریز با ما همراه باشید.

قیمت بلیط بزرگسالان پارک آبی هلیا تبریز 200 هزار تومان و قیمت بلیط خرد سالان (5 الی 12 سال ) 160 هزار تومان است ؛ اما خبری خوشحال کننده برای شما عزیزان داریم شما میتوانید بلیط پارک آبی هلیا تبریز را با تخفیف ویژه از سایت استخر بلیط بخرید به طوری که بلیط بزرگسالان را به قیمت 185 هزار تومان و بلیط خرد سالان را به قیمت 150 هزار تومان بخرید.

پارک آبی هلیا تبریز در جاده تبریز- تهران روبروی پمپ بنزین کندرود واقع شده است و سانس های آقایان و بانوان پارک آبی هلیا تبریز به شرح زیر می باشد :

سانس آقایان پارک آبی هلیا تبریز :

 روز های دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 14:00 الی 22:00 ، روز جمعه از ساعت 11:00 الی 22:00

سانس بانوان پارک آبی هلیا تبریز :

روز پنجشنبه از ساعت 14:00 الی 21:00 ، روز جمعه از ساعت 11:00 الی 21:00

در این مقاله هر آنچه که شما باید از پارک آبی هلیا تبریز را بدانید ما توضیح دادیم ؛ امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از استخرهای تبریز به سایت استخر بلیط مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز