خبرگزاری کار ایران

بهترین برند ایزوگام دلیجان کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۶۳۸

در گذشته جهت عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها از روش‌های سنتی قیرگونی و آسفالت استفاده می‌شده‌است اما با روی کار آمدن ایزوگام و به‌علت مزایای این عایق رطوبتی استفاده از روش‌های سنتی تا حد بسیار زیادی منسوخ‌شده است.

ایزوگام را میتوان نوعی عایق رطوبتی پیش‌ساخته دانست که از ترکیبالیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر بدست‌آمده از نفت خام تقویت شده به‌وجودآمده است.

ایزوگام به‌منظور جلوگیری از ورود نم و رطوبت به قسمت‌های مختلف ساختمان هم در داخل و هم در بیرون آن کاربرد دارد. از این عایق رطوبتی به شکل امروزی برای نخستین‌بار در کشور ایتالیا استفاده شده‌است و بعد از آن به‌علت سهولت استفاده از این عایق رطوبتی به‌سرعت توانست در تمام دنیا جای عایق‌های رطوبتی قدیمی ازجمله قیرگونی را بگیرد.

 از این عایق رطوبتی در قسمت‌هایی از ساختمان همچون سرویس بهداشتی، حمام، پشت‌بام، پی ساختمان، دیوار‌های بیرونی ساختمان، باغ، باغچه، استخر، روف گاردن و غیره استفاده می‌شود.

 در گذشته جهت عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها از روش‌های سنتی قیرگونی و آسفالت استفاده می‌شده‌است اما با روی کار آمدن ایزوگام و به‌علت مزایای این عایق رطوبتی استفاده از روش‌های سنتی تا حد بسیار زیادی منسوخ‌ شده است.

 مزایای این عایق رطوبت سبب شده‌است که طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. به‌علت بازار پرتقاضای این محصول شرکت‌های بسیاری هستند که اقدام به تهیه و تولید انواع ایزوگام در برندهای مختلف جهت ارائه به مصرف‌کنندگان نموده‌اند.

 زمانی‌که عرضه یک محصول توسط شرکت‌های گوناگونی انجام می‌شود، شناخت ویژگی‌های محصول با کیفیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه سبب می‌شود با شناخت این ویژگی‌ها بتوان نوع مرغوبی از آن محصول را تهیه کرد. خریدایزوگام نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌است و لازم است ویژگی‌هاییک ایزوگام مرغوب و باکیفیت جهت انجام یک خرید صحیح را بشناسید.ه در ادامه به معرفی بهترین برند ایزوگام در کشور خواهیم پرداخت.

ایزوگام دلیجان

بدون شک شرکت ایزوگام دلیجانیک نام‌آشنا برای تمامی افراد است چراکه این شرکت تولیدی برترین و معتبرترین شرکت تولید و پخش ایزوگام در سطح کشور و خاورمیانه است. این شرکت به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب در تهیه و تولید انواع ایزوگام های خود بهترین و مرغوب‌ترین نوع ایزوگام را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. از جمله ایزوگام های تولیدی این شرکت می‌توان به ایزوگام دلیجان، ایزوگام دلیجان شرق، ایزوگاک دلیجان صدف بام، ایزوگام دلیجان سینا بام، ایزوگام دلیجان بام گستر 117، ایزوگام سرپوش دلیجان، ایزوگام دانا پوش، دلیجان ایزوگام فانوس، ایزوگام مرجان دلیجان، ایزوگام اصل دلیجان و غیره را نام برد.

 تمامی برندهای نامبرده از بهترین و مرغوب‌ترین انواع ایزوگام دلیجان هستند که در قیمت‌های مختلف در بازار موجود می‌باشند.

مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام

آنچه تضمین کیفیت ایزوگام است کیفیت مواد اولیه تشکیل‌دهنده آن است. یک ایزوگام مرغوب از مواد اولیه زیر تشکیل می‌شود:

  • قیرصنعتی با نقطه نرمی۶۰ الی۷۰
  • پلی استر
  • تیشو
  • مواد پلیمری اتکتیک پلی پروپیلن
  • پودر مس600 و پودر تاک
  • فویل آلومینیمی
  • فیلم پلی‌اتیلن
  • چسب و باند

 

ویژگی‌های ایزوگام مرغوب و باکیفیت

ازجمله ویژگی‌هایی که یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت لازم است دارا باشد می‌توان به مشخصات زیر اشاره کرد:

  • ضخامت ایزوگام: یکی از ویژگی‌های شناخت یک ایزوگام مرغوب ضخامت استاندارد این عایق رطوبتی است. به‌طورکلی ضخامت ایزوگام استاندارد باید حداقل ۴ میلی‌متر باشد و ضخامت کمتر از این عددمرغوب نبوده و استاندارد لازم را ندارد.
  • وزن ایزوگام: وزن یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت باید در بازه۴۰ الی۴۲ کیلوگرم باشد. وزن کمتر و یا بیشتر از این مقدار نشانه غیراستاندارد بودن ایزوگام است.
  • ضخامت روکش آلومینیومی: روکش آلومینیوم استاندارد یک ایزوگام استاندارد باید حداقل ۱۶ میکرون باشد.
  • کیفیت مواد اولیه: در تولید ایزوگام استاندارد از پلی استر و قیر با کیفیت مرغوب استفاده می‌شود.
  • عدم رنگ دهی: ایزوگام استاندارد با کشیدن دست بر روی آن دست را سیاه نمی‌کند.
  • عدم ساطع کردن بوی بد: ایزوگام استاندارد در هنگام نصب بوی نامطبوعی از خود ساطع نمی‌کند.
  • ثبت شدن ویژگی های ایزوگام روی آن: تمامی مشخصات ایزوگام از جمله علامت استاندارد، تاریخ تولید، نوع آن، ضخامت و وزن آن بر روی برچسب این عایق ثبت‌شده است.
  • عدم شکستگی و پارگی: ایزوگام استاندارد در صورت خم شدن نمی‌شکند و از اطراف پاره نخواهد شد.
  • ضمانت نامه و بیمه نامه: ایزوگام مرغوب و باکیفیت همراه با ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه کتبی از سوی شرکت تولید کننده آن ارائه می‌شود.

 ایزوگام سایوند

یکی از برترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده و ارائه‌دهنده خدمات پخش و نصب ایزوگام دلیجان در سراسر کشور مجموعه ایزوگام سایوند است که بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای تولیدی ایزوگام دلیجان را جهت ارائه به ساکنین محترم استان البرز ارائه نموده‌است. این مجموعه دارای نمایندگی مستقیم ایزوگام دلیجان در کرج می‌باشد و تلاش نموده‌است با حذف تمامی واسطه‌ها ایزوگام دلیجان را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

این مجموعه دارای نمایندگی در سرتاسر استان البرز می‌باشد. ازجمله برترین نمایندگی‌های این شرکت می‌توان به نمایندگی‌های زیر اشاره کرد.

نمایندگی ایزوگام در اشتهارد

نمایندگی ایزوگام در اشتهارد کرج ازجمله قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایندگی‌های مجموعه ایزوگام سایونداست که بهترین و باکیفیت‌ترین نوع ایزوگام دلیجان را در اختیار ساکنان محترم این منطقه قرار می‌دهد.

نمایندگی ایزوگام در شهرک بنفشه

شهرک بنفشه یکی از مناطق مسکونی استان البرز است که نمایندگی ایزوگام در شهرک بنفشه سایوند خدمات فروش و نصب ایزوگام در این محدوده را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

 نمایندگی ایزوگام در مارلیک

مارلیک کرجیکی از مناطق تحت پوشش مجموعه ایزوگام سایونداست که این شرکت دارای نمایندگی ایزوگام در مارلیک می‌باشد. ساکنین محترم این منطقه می‌تواند تمامی انواع انواع خدمات ایزولاسیون ازجمله آسفالت، قیرگونی و خرید و نصب ایزوگام را از این نمایندگی معتبر دریافت نمایند.

جهت مشاهده سایر نمایندگی‌های فروش، پخش و نصب ایزوگام مجموعه سایوند به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی https://izogamsaivand.com/مراجعه نمایید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز