خبرگزاری کار ایران

تابلو روان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۰۲

تابلو روان به عنوان یکی از ملزومات تبلیغات محیطی است که تأثیر زیادی در برندسازی در ذهن مخاطب دارد، محدودیت استفاده نداشته و در همه جا کاربرد دارد.

صفحه نمایش های ال ای دی که در سال های اخیر به کرات در خیابان ها و خیابان های شهرهای بزرگ دیده ایم، در زمینه تبلیغات و تبلیغات به طور مکرر مورد استفاده قرار گرفته اند.

تابلو روان را می توان در بسیاری از مناطق استفاده کرد و بازخورد آن به وضوح مشاهده می شود. این صفحه نمایش ها که به لطف کیفیت و دوام مواد به کار رفته عمر طولانی دارند، می توانند در داخل و یا خارج از منزل استفاده شوند. این صفحه نمایش ها به دلیل زمان استفاده طولانی و هزینه کمتر در مقایسه با سایر تابلوهای تبلیغاتی، مورد استفاده بسیاری از فروشگاه ها و مغازه های بزرگ یا کوچک قرار می گیرند. مواردی که در فضای باز استفاده می شوند باید از مواد مقاوم در برابر آب و حرارت ساخته شده باشند. به این ترتیب در برابر آفتاب و حوادث آب و هوایی مقاوم تر می شود.

علاوه بر این، صفحه نمایش های LED انرژی کمتری مصرف می کنند و مقرون به صرفه تر می شوند. می توان از آن نه تنها برای اهداف تبلیغاتی، بلکه برای نمایش تصویر، ارائه یا لوگو استفاده کرد.

صفحه نمایش LED برای تبلیغات

یکی از زمینه هایی که بیشتر از این محصولات فناوری جدید استفاده می شود تبلیغات است. امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک یا بزرگ از این فناوری برای تبلیغ یا اطلاعیه محصول استفاده می کنند. این تقاضا با خود باعث افزایش فروش صفحه نمایش  LED داخلی و تلویزیون فول کالر شده است .

این محصولات که در موسسه پارسه ال ای دی به فروش می رسند از مواد با کیفیت ساخته شده اند و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند.

 ما با گزینه های محصول خود برای استفاده در تبلیغات در خدمت هر اپراتور هستیم. این محصولات همچنین به عنوان مقاوم در برابر حرارت و آب، مناسب برای استفاده در فضای باز تولید می شوند. فروش تابلو روان led Outdor که ما در موسسه خود خدمات ارائه می دهیم.

ما با هم ابزارهایی را که برای رویدادهای شما نیاز دارید، مانند یک مهمانی در فضای باز، کنسرت، عروسی یا تبلیغ محصول ارائه می کنیم. به لطف این ابزارهای تبلیغاتی، محصول فروخته شده یا خدمات ارائه شده به صورت بصری به مصرف کنندگان منتقل می شود و آنها را به یاد ماندنی تر می کند. به این ترتیب بین سایر شرکت ها تفاوت ایجاد می کند و فروش محصول را افزایش می دهد.

مراکز فروش تابلو روان

تابلو روان نشانگرهایی است که با قرار دادن کابینت های LED در کنار یکدیگر یا روی هم ایجاد می شوند.

این نمایشگرها که از یک قاب کابینت فلزی، کابل های برق و واحد کنترل تشکیل شده اند، در سیستم های نمایشگر مانند تلویزیون و مانیتور ادغام می شوند.

این صفحه‌نمایش‌ها که با نام تلویزیون‌ شهری نیز شناخته می‌شوند، پس از پردازش توسط سیستم‌های کنترل، با نمایش تصویری که از رسانه‌ای دیگر پخش می‌شود، بر روی صفحه نمایش کار می‌کنند تابلو روان اهداف بسیار متنوعی را انجام می دهد و امروزه هنوز در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود. برخی از این حوزه ها عبارتند از:

شرکت های تبلیغاتی،

جهت اطلاع از شهرداری ها

نمایش زمان پرواز و خروج در فرودگاه ها،

در غرفه های نمایشگاه،

در افتتاحیه شرکت،

اغلب توسط فروشگاه ها برای تبلیغ تخفیف ها و تبلیغات مختلف استفاده می شود.

تبلیغات یک محصول یا خدمات را می توان در هر جایی انجام داد اما با نگاهی به آمار می توان دریافت که بیشترین نرخ تبلیغات در شهرهای بزرگ و توریستی است.

برای مثال مشاهده می‌شود که نیاز به تبلیغات در مراکز استان ها، افزایش یافته است. به همین منظور با ارائه خدمات جدید فروش مجموعه پارسه ال ای دی گسترش یافتهتا محدودیت مصرفی وجود نداشته باشد.

مواردی که در انتخاب تابلو روان یا تلویزیون شهری باید مورد توجه قرار داد؟

وضوح صفحه نمایش

توجه به وضوح صفحه نمایش هنگام خرید LED بسیار مهم است. از آنجایی که وضوح صفحه با توجه به بیننده و اندازه صفحه نمایش متفاوت است، دریافت کمک متخصص در این زمینه بسیار مهم است.

روشنایی صفحه

روشنایی یک صفحه نمایش LED به طور مستقیم با بازدهی که از آن صفحه ها دریافت خواهید کرد، متناسب است. قبل از خرید ال ای دی، مشورت با یک متخصص در این زمینه که بیشتر به دو دسته فناوری های DIP و SMD تقسیم می شود، ضروری است تا کارایی از ال ای دی ها به دست آید.

ساخت و ساز

ساختمان در مورد موقعیت است. حتی اگر فکر می کنید LED مناسب دارید، اگر آن را اشتباه نصب کنید، کارایی آن کاهش می یابد.

اجزاء

این نمایشگرها از ترکیب سبز، آبی و قرمز با کیفیت تصویر متناسب با گام پیکسل استفاده می کنند.

 

قطعاتی مانند بردهای مدار و سیستم های خنک کننده در ساخت یک نمایشگر LED به اندازه کیفیت لامپ مهم هستند. بنابراین، انتخاب تنها لامپ های رشته ای و کارایی لامپ هنگام خرید یک صفحه نمایش LED می تواند گمراه کننده باشد.

تولید حرفه ای

اگر صفحه نمایش های ال ای دی تولید شده حرفه ای را از نظر موادی که صفحه نمایش از آن ساخته شده است، محل قرارگیری لامپ ها، وضوح صفحه نمایش، موقعیت مکانی و زاویه دید خریداری کنید، می توانید با خیال راحت از آنها برای مدت طولانی استفاده کنید.

نحوه خرید از مجموعه پارسه ال ای دی

نشانگرهای LED با توجه به موقعیت تغییر می کنند، و باید متناسب با شرایط محیط انتخاب شوند.

وسعت محل مورد استفاده یک عامل تعیین کننده در این نمایشگرها است.

تابلو روان های غنی از محصولات فنی مفید و بادوام هستند، اما به دلیل گران بودن ، بازار اجاره صفحه نمایش LED بسیار بزرگ است زیرا بسیاری از مردم به جای خرید، اجاره می دهند.

برای اطلاع از نحوه فروش نمایشگرهای ال ای دی و همچنین این نمایشگرهای بادوام که در انتخابات و نمایشگاه ها محبوبیت خاصی دارند می توانید با مدیریت فروش مجموعه پارسه ال ای دی به شماره تماس 09126000676  ارتباط بگیرید یا به آدرس سایت پارسه ال ای دی  مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز