خبرگزاری کار ایران

2 ماسک جادویی برای درمان همیشگی جوش‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۲۴۳

بروز جوش و آکنه دلایل مختلفی دارد که از جمله آن‌ها تغییرات هورمونی، ژنتیک، چربی بیش از حد پوست، محیط زندگی و آب و هوا است. اگر جوش‌ها هورمونی نباشند به راحتی و با استفاده از محصولات درمانی و مکمل‌های آن‌ها از بین می‌روند.

از جمله راه‌های کاهش کومدون‌زایی در پوست پاکسازی مکرر پوست و لایه برداری، سم زدایی و از بین بردن ناخالصی‌های موجود بر آن است. وارمی برندی است که چنین امکانی را در اختیار شما می‌گذارد. وارمی را نمی‌شناسید؟ اگر با این برند آشنایی ندارید شانس درمان جوش‌های خود در مدتی کوتاه را از دست داده اید!

پس قبل از هر چیز بهتر است با این برند بیشتر آشنا شوید و قصه آن را بدانید.

داستان وارمی

فعالیت وارمی با تولید ماسک صورت و براش سیلیکونی مخصوص ماسک شروع شد؛ برندی که به شکل تخصصی و حرفه‌ای بر تولید همین محصول تکیه و تمرکز کرد و برای این کار از تازه‌ترین تکنولوژی‌های روز، مواد اولیه اروپایی و ترند شده و فرمولاسیون مورد تایید آلمان بهره گرفت. وارمی این عقیده که برای داشتن پوستی خوب به هزینه و زمان زیادی لازم است را زیر سوال برد و ایده فیشال خانگی 10 دقیقه‌ای یا ماسک تراپی را ابداع کرد.

با استفاده از ماسک‌های وارمی لازم نیست که به اسپا بروید و از خدمات گران قیمت آن استفاده کنید، این محصولات اسپا را به خانه شما می‌آورند و تجربه داشتن پوستی هموار، صاف و درخشان را به شما تقدیم می‌کنند.

ماسک تراپی چیست؟     

قرار است که 10 دقیقه از زمان خود را به دنیای رنگارنگ ماسک‌های وارمی اختصاص دهید. این محصولات نه تنها پوستتان را آرام می‌کنند و جوش و آکنه را کاهش می‌دهند، بلکه استرس و دغدغه‌های روزمره را از شما می‌گیرند و در عوض به شما آرامش می‌دهند. هنگامی که از این محصولات استفاده می‌کنید و ماسک روی صورتتان قرار گرفته، به هیچ چیز دیگری فکر نکنید؛ در این 10 دقیقه فقط شما و پوستتان مهمید. با انجام این روش خواهید دید که خرید ماسک صورت چگونه می‌تواند بر درمان انواع مشکلات پوستی اثرگذار باشد و دوستی شما با پوستتان را صمیمی‌تر کند.

2 ماسک جادویی برای درمان همیشگی جوش‌ها

معجزه 2 ماسک ضد جوش وارمی

وارمی تا به حال 5 ماسک تخصصی وارد بازار کرده که هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود اند و در عین حال همگی بر از بین رفتن جوش‌ها تاثیر مثبت می‌گذارند؛ علت هم این است که هر 5 عدد ماسک صورت وارمی پاکسازی کننده اند و باکتری‌های مولد جوش و آکنه و دیگر آلودگی‌ها را از بین می‌برند.  تمامی این محصولات دارای عصاره‌های طبیعی و گیاهی، میوه‌ای و معدنی هستند و جوانی،روشنی و درخشندگی را با ارمغان طبیعت به پوستتان هدیه می‌دهند.

اما 2 مورد از این محصولات برای پوست چرب و مختلط تهیه شده و بر زدودن انواع جوش، به ویژه جوش سرسیاه تاکید دارند. در ادامه با این دو محصول آشنا می‌شویم.

  1. ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی

ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی محصولی فوق تخصصی با رایحه خنک نعناع و ضد التهاب است که انواع جوش را از بین می‌برد و برای پوست چرب کارایی دارد. عصاره لیمو موجود در این محصول سبب روشن شدن پوست و رفع کدری، تیرگی و لک آن است. این عصاره جای جوش را از بین می‌برد و با دارا بودن ویتامین C آنتی اکسیدانی قوی محسوب می‌شود.

ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی آنتی بیوتیک، لایه بردار و ضد عفونی کننده است و با کائولن و بنتونیت چربی اضافه پوست را به خود جذب می‌کند و تولید آن را کاهش می‌دهد. عصاره لیمو همچنین لایه بردار است و در کنار خاک رس، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و التیام بخش است. لیمو آفتاب سوختگی را بهبود می‌بخشد و محافظت کاملی برای پوست به وجود آورده، که نیاز به خرید کرم ضد آفتاب را کم می‌کند. افراد با پوست چرب می‌توانند از ضد آفتاب‌های سبک‌تر استفاده کنند و نگران ترشح سبوم بیش از حد در پوست خود نباشند.

نعناع موجود در ماسک صورت خاک رسی نعناع و لیمو وارمی تسکین دهنده، ضد جوش، ضد چروک، روشن کننده، آبرسان و سفت کننده پوست است. این ماده دارای سالیسیلیک اسید است و با ویتامین A پوست را هیدراته می‌کند.

2 ماسک جادویی برای درمان همیشگی جوش‌ها

  1. ماسک صورت خاک رسی جو و آووکادو وارمی

اگر پوست مختلطی دارید و محصول قبلی، که مخصوص پوست چرب و ضد جوش قوی بود به کارتان نمی‌آید، باید ماسک خاک رسی جو و آووکادو وارمی را امتحان کنید. این محصول همه انواع جوش، به ویژه جوش سرسیاه را نابود می‌کند و با کائولن و بنتونیت سبب سم زدایی کامل پوست می‌شود. خاک رس مقدار ترشح چربی را کم می‌کند، ضد عفونی کننده و غیر کومدوژنیک و درمانگر جوش، جاذب چربی و کوچک کننده منافذ باز است.

 ماسک خاک رسی جو و آووکادو وارمی گردش خون را بهبود می‌بخشد و پوست را روشن می‌کند. این محصول پوست را خشک نمی‌کند و مانند یک کرم مرطوب کننده، طراوت دهنده است. آووکادو بسیار مغذی و دارای پروتئین، ویتامین B1 و B2 و B3 و B5 و B6 و K و C و E است و اثر رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد. این میوه احیا کننده و حافظ چربی مفید پوست است. همچنین می‌تواند پوست را آرام کند و لک و تیرگی را از بین ببرد. ماسک خاک رسی جو و آووکادو وارمی جوان کننده است و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. این ماسک تمامی مواد مورد نیاز برای رشد سلولی را دربرداشته و حساسیت و آلرژی پدید نمی‌آورد.

ماسک خاک رسی جو و آووکادو وارمی منافذ را به طور کلی پاک می‌کند و باعث کوچک شدن آن‌ها و جلوگیری از تجمع آلودگی در روزنه‌های پوست است. جو موجود در آن به لایه برداری عمقی می‌پردازد و دارای مقادیر بسیار پروتئین است. بتاگلوکان جو غشای نازکی بر پوست به وجود می‌آورد و از خروج آب از پوست جلوگیری می‌کند. جو ضد التهاب و روشن کننده است.

 پاکسازی کامل پوست با ماسک خاک رسی جو و آووکادو وارمی دور از انتظار نیست. محصولی که همچون سایر محصولات این برند در سایت پیشگام نگار آماده سفارش قرار گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رسد. اگر از داشتن پوستی چرب و جوش دار رنج می‌برید این ماسک‌های صورت را در لیست خرید خود قرار دهید و با ملایمت، مهربانی و روش علمی جوش‌هایتان را از بین ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز